Математически турнири 1-4 клас. Тема №53

  • 93 347
  • 736
  •   1
Отговори
# 585
  • Мнения: 2 285
Точкуването е описано в началото на листата със задачите. Последните две задачи носят 10 точки и в случай, че само те са сгрешени, резултатът ще е 90 т., т.е. максималният брой точки си е 100.
Поздравления за отличния резултат!

# 586
  • Мнения: 20
Някой имама ли теста за 2 клас от ЕК?

# 587
  • Мнения: X
Прегледахте ли поне последната страница от темата преди да зададете този въпрос?

# 588
  • Мнения: 20
Да , прегледах всички коментари.Извинявам се,че попитах недовидях , че са качени и за втори клас задачите.Бях отворила само линка за първи клас, не видях другите.

# 589
  • София
  • Мнения: 7 673
Точкуването е описано в началото на листата със задачите. Последните две задачи носят 10 точки и в случай, че само те са сгрешени, резултатът ще е 90 т., т.е. максималният брой точки си е 100.
Поздравления за отличния резултат!
Написано е, но преди последните две задачи се мъдри следният текст ""За да разграничи участниците с равен брой точки, Кенгуруто задава две допълнителни задачи, които изискват посочване на числов отговор." Ако това се спази, би трябвало максимумът да е 90, а 10-те да са бонус при равен брой точки от тези 90.
Почти съм сигурна, че миналата година обаче това не беше спазено, т.е. наистина си беше 100. /а иначе експертката Дидева ми припомни, че текстът си е бил там и тогава/.
т.е. излиза, че написаното не отговаря на истината.

# 590
  • Мнения: 2 285
Да, да, *Ирина*, и аз пиша по спомени от миналогодишната ситуация.
Имаше там един детайл в класирането за нац. кръг, който ме беше навел на мисълта, че все пак са ги прибавяли тези точки към резултатите на децата.

# 591
  • Мнения: 624
Темата да първи клас ми се струва значително по-трудна от предходни години, но това май е тенденция при всички състезания...
При нас учителката е инструктирала децата, ако не са сигурни в отговора, да не попълват нищо, съответно младежът е оставил четири празни отговора. Все си мисля, че при тестова задача, при положение, че не се отнемат точки за грешен отговор, е по-добре да попълни отговор, макар и да се окаже грешен, отколкото да не попълва нищо...

# 592
  • Мнения: 2 893
Може ли да каже някой къде и кога ще излязат резултатите? Благодаря!

# 593
  • Мнения: 6 767
Темата да първи клас ми се струва значително по-трудна от предходни години, но това май е тенденция при всички състезания...
При нас учителката е инструктирала децата, ако не са сигурни в отговора, да не попълват нищо, съответно младежът е оставил четири празни отговора. Все си мисля, че при тестова задача, при положение, че не се отнемат точки за грешен отговор, е по-добре да попълни отговор, макар и да се окаже грешен, отколкото да не попълва нищо...
Моят младеж обяви, че има една сгрешена задача и една, която не знаел как да реши и дал отговор "рандом". Колко е вярно ще видим по-късно. Но смятам, че трябва да отбележат отговор, макар и "рандом".

# 594
  • Мнения: 35 421
Може би съветът да не се отбелязва нищо, когато не знаеш как да решиш задачата, не е толкова лош, дори и да не се отнемат точки.
Ако се отбелязват така отговори, може да стане тенденция и детето просто да спре да мисли за решението и  да задраска някой отговор, щото е по-лесно.
В крайна сметка медалите не са най-важни, особено щом не става въпрос за кандидатстване в МГ.

# 595
  • Мнения: 6 767
Не зная, може би си права за неотбелязването. Надали ще спре да мисли, но пък може да се класира на добро място, без да го заслужава, измествайки някой, който правилно е решил определен брой задачи, което не е добре.

Последна редакция: нд, 24 мар 2019, 08:34 от W

# 596
  • Мнения: 624
Може би съветът да не се отбелязва нищо, когато не знаеш как да решиш задачата, не е толкова лош, дори и да не се отнемат точки.
Ако се отбелязват така отговори, може да стане тенденция и детето просто да спре да мисли за решението и  да задраска някой отговор, щото е по-лесно.
В крайна сметка медалите не са най-важни, особено щом не става въпрос за кандидатстване в МГ.
Не се бях замисляла за това. Благодаря за споделената гледна точка!

# 597
  • Голямата Мушмула ¯\_(ツ)_/¯
  • Мнения: 41 795
Не зная, може би си права за неотбелязването. Надали ще спре да мисли, но пък може да се класира на добро място, без да го заслужава, измествайки някой, който правилно е решил определен брой задачи, което не е добре.


Head BandHead Band
има и по-големи смешки в темата за смешки от форума.

чисто теоретично, как дете, оставило задачата нерешена, ще измести дете, което е решило задачата вярно?
Head Band

# 598
  • София
  • Мнения: 6 891
Това пък какво ви топли, да налучка някой отговор? Ако детето не е решило вярно задачата понеже я разбира, то другото няма стойност. Че щяло да е напред в списъка? И в следващото състезание ще лъсне всичко... Няма нужда... от първо място по точки но само по случайност...

Последна редакция: пн, 25 мар 2019, 09:44 от Yangdze

# 599
  • Мнения: 6 767
Към st. Dobri. Явно неясно съм се изразила.Разсъждението ми е по темата дали е добре/редно и за детето и за останалите участници да се отбелязват отговори "рандом",а не дали да се оставят неотбелязани.

Общи условия

Активация на акаунт