Лидл 123 - 01/2019

  • 158 617
  • 2 235
  •   1
Отговори
# 1 455
  • Мнения: 289
За жалост получаваме остатъците или така да го наречем стоките които не ги използват там.

# 1 456
  • софия
  • Мнения: 25 658
И на мен не ми хареса, заради люспите, иначе другото си му е наред, но си замина в коша. Може би трябваше да го смеля, ама тогава щеше да стане на пюре. Grinning Между другото на опаковката пише, че се съхранява до 14 дни в хладилник.

Ами аз по-скоро очаквах нещо друго... Вкусът му не ми хареса. Такава физиономия направих като го пробвах, а приятелят ми само се засмя. Трябваше да взема някое нормално сладко... Sweat
На мен не ми допадна, защото ми е твърне сладко. Правила съм и вкусът беше доста по-различен и хубав.

# 1 457
  • In transit
  • Мнения: 11 934
Долче, дивата сьомга е на 6,99 за 300г пакет, рибата тон е 9,99лв...за грамажа не съм сигурна. Има и филе от минтай, но не съм купувала и не помня...нещо от сорта на 7-8лв ми се върти за около кг.

# 1 458
  • Мнения: 27 709
Мики, благодаря.

# 1 459
  • Мнения: 2 822
Значи другият път ще огледам по-добре във витрините нависоко. То и ММ беше с мен и вечно бърза, та ще отида сама другият път да огледам на спокойствие. Благодаря за насоките!

# 1 460
  • Бургас / UK
  • Мнения: 1 608
За жалост получаваме остатъците или така да го наречем стоките които не ги използват там.

Това не е точно така.Много често съм попадала на стоки,които купувам от Лидл UK ,на които върху опаковката/кутията има надпис и на български език,което ме навежда на мисълта,че същите отиват и в България.Много от другите стоки са еднакви с тези в българските магазини.Единствено месата и млечните са от местни производители(изключвам тематичните седмици).

    Според Вас немските магазини по-добри ли са от нашите?
    Какво значи по-добри? По-заредени са и по-евтини, но пък в нашите персоналът е по-отзивчив и са по-чисти.

    Може би зависи от мястото/района ,в който се намира магазина,но този ,който аз посещавам винаги е супер чист и подреден,никога не съм виждала разхвърляни и отворени кутии с дрехи,ел.уреди и др.подобни ,както съм виждала в магазините в Бургас .

    # 1 461
    • Мадрид / София
    • Мнения: 6 031
    Тукашните магазини Лидл, които посещавам също са чисти и подредени. Има дрехи извадени от опаковките и поразхвърляни в рамките на мястото където са сложени, а не в целия магазин. Разопаковани дрехи и уреди са практика, за да може клиента да ги види и пипне и да не се налага отварянето на всички пакети. Разбира се почти винаги има отворени няколко пакета.

    # 1 462
    • Мнения: 6 485
    Не е само до персонал Simple Smile а и до местонахождение.
    Днес за първи път за осем години стаж в Лидл, една дама около 60 ме попита, и то с голямо неудобство дали може да си отвори една кутия с бебешки ритънки. Имаше отворени, но точно този размер от който тя се интересуваше, нямаше. И тъй като само на вътрешния етикет на самата дреха пишеше месеците, на които съответства размера, нямаше друг начин. И дамата с хиляди извинения, че при толкова отворени кутийки, пак ще се наложи да отваря. С най-голямо удоволствие лично аз и отворих кутията и съдействах да си намери,този който и трябва. То да ти е кеф.

    # 1 463
    • София
    • Мнения: 4 192
    Отварянето е ОК на 1-2 бройки, ама слад 2-3 дена  нахвърляните сутиени в коша на -30% в Германия не съм го виждала. Може и да е моя заблуда.  Wink

    # 1 464
    • Мнения: 6 485
    Отварянето е ОК на 1-2 бройки, ама слад 2-3 дена  нахвърляните сутиени в коша на -30% в Германия не съм го виждала. Може и да е моя заблуда.  Wink
    Да, именно. Отваряме,една,две винаги, за да има все пак мостра,а послееее ...Познай тези нахвърляните при намаленията, дали са отворени от нас. Wink

    # 1 465
    • Варна
    • Мнения: 10 802
    За чий пък толкова неудобно ги опаковат дрехите? То не са картони, картонени подложки, ластици, лепки. И да искаш обратно да прибереш разопакованото, се налага да се препотиш пет пъти. Stuck Out Tongue Winking Eye

    # 1 466
    • София
    • Мнения: 4 192
    Точно това казвам - аз за 7-8 години не съм си позволила да отворя нищо. Дори ми е неудобно да върна нещо, което е с разкъсана опаковка или пробвано. Тъй като (поне за  мен) всички детски дрехи са по-големи от етикетите го оставям за след година-две за ползване. Единствено съм връщала една везна, кпоето така и не проработи.

    Едит - днес разгледах от кутиите с 30 карти в кошниците за -30%. Вътре преброих 19 карти общо. Смешна работа

    # 1 467
    • Мнения: 36 666
    Аз отварям нещата след като ги взема - т.е. неща, които съм решила да купя. Отварям ги, за да проверя дали са нормални. Но, естествено, ако някой ден попадна на скъсана дреха или нещо със сериозен дефект, ще го изоставя.
    В кошовете има боклуци, а и се краде от там - редовно виждам празни кутийки. Но това все пак са само два коша.

    # 1 468
    • Мнения: 6 485
    Петя, по-добре дефектното да го предадеш на касата или на служител, отколкото да "го изоставиш". Ще го сторнираме като дефектен артикул и ще го приберем. Иначе следващият, след теб, може да не види дефекта и после....оплакване, истории...А и няма да е разхвърляно Simple Smile

    # 1 469
    • shumen
    • Мнения: 18 143
    Аз винаги първо гледам дали има отворено от размера,който търся и чак тогава ако няма отварям.

    Общи условия

    Активация на акаунт