Изпитани сайтове за парфюми - 14

  • 113 805
  • 749
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 14 962
Simple Smile Да аз също щях да се възползвам.
Хайде стига сте говорили за морал и етика, това е търговия и си има правила. А е нормално търговеца да те цака с безумна надценка, споменаха се доставни цени на една марка, а знаем на какви цени се продава тя.Но не е нормално на ниска цена да купиш нещо, това само търговец може да го пише.
Въобще не му съчуствам на търговеца, че се е прецакал.



july1993, търговеца вкара подводниците да го защитават ли, не съм те засичала по тез теми, а ежедневно ги чета и изведнъж няколко нови ника взеха да ни обясняват за смисъла на живота.Разбрахме, че четете редовно.
Ако не са парфюмно лудите ще си ви седи стоката непродадена, така че с обидите на клиентите нищо няма да постигнете, освен че отблъсквате все повече и повече.

# 511
  • София-в сърцата на моите деца
  • Мнения: 1 781
А ако парфюмите по 3лв. са ментаци? Кой крив и кой прав и за какъв морал става дума?

# 512
  • Мнения: 14 962
Пиеш една студена вода и продължаваш напред или си търсиш пак правата.
Кьорав карти не играе - имаме си мъдрости за всичко.


# 513
  • Мнения: 107
Здравейте! Поръчвали ли сте парфюми на марката Montale Paris от elinor.bg, и какви са отзивите ви?

# 514
  • Мнения: 211
Здравейте! Поръчвали ли сте парфюми на марката Montale Paris от elinor.bg, и какви са отзивите ви?
Аз съм поръчвал. Единственият ми Монтал (засега) е именно от тях. Абсолютно ОК си е. Simple Smile

Относно сайта zachoveka.com - никога не съм пазарувал от тях, не знам колко коректни са и т.н., но не мисля, че трябва да им се държи чак такава сметка в конкретния случай. Знам, че и други сайтове са допускали такива технически грешки, но тук цените са били тотално нереалистични. И да - редно е да компенсират потребителите си по някакъв начин, но Диор, Монтал, Том Форд за по 3 лева всеки... Дори наливните парфюми не са толкова евтини. По принцип подкрепям потребителите, които сигнализират съответните органи за некоректни търговци, но това в случая клони към чиста злоупотреба с права.

# 515
  • Мнения: X
А ако парфюмите по 3лв. са ментаци? Кой крив и кой прав и за какъв морал става дума?

Не знам дали няма да наизпратят ментаци на всички сега. Така като ги притиснахте до стената хората.
Нереалистично е да се чакат оригинални парфюми при тези цени.
И направо съм изумена, хора, честно No Mouth. Тук има потребителки, които бият барабана, как само от чужбина купуват, колко се страхуват от ментета, как дават  по 100 лв. отгоре за Шанел от Сефора, само за да са сигурни в качеството. Пък сега поръчали за 3 лева. Олеквате много, включително и с безкрайните си мнения тук и с претенциите си да сте експерти.

Аз определено смятам, че търговецът трябва да получи глоба за грешките в сайта и подведените потребители. Сега, колко последните са реално подведени или просто са алчни е съвсем друга тема. Все пак говорим за хора със засилен интерес към парфюмите, т.е. истински подведени, поне в тази тема няма. Няма какво да им четем морал тук на потребителите, де, то е трябвало в семейството да се научат на морал някои хора, ама вече е късно.
Отделно от глобата, обаче, КЗП не може да задължи "За човека" да изпълни поръчките. Най-доброто, което от сайта могат да направят, за да се спасят като репутация е това, което вече са обявили: отстъпка на излъганите клиенти, плюс подарък и безплатна доставка. И точка.
А влизането им тук и словесните схватки с клиентите са най-голямата им грешка.

# 516
  • Стара Загора
  • Мнения: 10
Здравейте,
Казвам се Велизар Балабанов и съм собственик на коментираният сайт. Ще започна с едно голямо ИЗВИНЕТЕ към всички, които по някакъв начин са се почуствали засегнати, ощетени или подведени. Извинявам се и за емоционалните реакции на колегите си от вчера, след като стана ясно какво се е случило. Наистина колегата е допуснал техническа грешка при обновяването на базата данни на сайта, в резултат на което всички парфюми са били със сгрешени цени. Реагирахме в рамките на няколко минути, но през това време са направени няколко поръчки със сгрешените (нереално ниски) цени. Сайта е нов, само на 2 години и половина и колкото и да се стараем, понякога грешим за което молим да ни простите.
Разбира се, очакваме проверката на КЗП и сме готови да понесем последиците за тази неволна, но все пак грешка. Бяхме заплашени от някои потребители, пишещи тук и направили поръчки и със съд и телевизия. И за това сме готови, доколкото това е възможно.
Няма да изпратим ментета на никого – не разполагаме с такива. Но няма и да изпълним направените поръчки. Факт е, че няма поръчка, направена със сгрешените цени за по-малко от три парфюма. Има потребител, направил две поръчки за общо 17 (седемнайсет) парфюма. Други са за по няколко поне. Някои от хората се възползваха вече от компенсацията, която предложихме в мейла – отстъпка, безплатна доставка и подарък. Другите, които са „постигнали“ сделка с разлика от няколкостотин лева в тяхна полза, явно ще постъпят както решат – КЗП, съд и т.н. Обсъждахме въпроса днес с екипа ми, и ще споделя, че ако поръчките бяха за по един или два парфюма, щяхме да преглътнем загубата и да ги изпълним. Колегата, допуснал грешката е наистина млад, със син на 2 годинки, и наистина е адски разстроен от всичко, което прочете по адрес на нашият труд. Благодаря Ви, че изчетохте всичко дотук. Искрено съжалявам за цялата нелепа ситуация, която се случи в резултат на една неволна грешка. Простете...

# 517
  • Мнения: 33 795
Благодаря Ви за извинението. След него аз нямам никакви претенции към вас, сайта и служителя. Радвам се, че се включихте. Ще бъда ваш клиент, ако реша някога. Успех!

п.п. Важно е служителите ви повече да не спорят по форуми, винаги има начин да се разреши проблем и темите не са това място.

# 518
  • Мнения: 294
Здравейте,
Казвам се Велизар Балабанов и съм собственик на коментираният сайт. Ще започна с едно голямо ИЗВИНЕТЕ към всички, които по някакъв начин са се почуствали засегнати, ощетени или подведени. Извинявам се и за емоционалните реакции на колегите си от вчера, след като стана ясно какво се е случило. Наистина колегата е допуснал техническа грешка при обновяването на базата данни на сайта, в резултат на което всички парфюми са били със сгрешени цени. Реагирахме в рамките на няколко минути, но през това време са направени няколко поръчки със сгрешените (нереално ниски) цени. Сайта е нов, само на 2 години и половина и колкото и да се стараем, понякога грешим за което молим да ни простите.
Разбира се, очакваме проверката на КЗП и сме готови да понесем последиците за тази неволна, но все пак грешка. Бяхме заплашени от някои потребители, пишещи тук и направили поръчки и със съд и телевизия. И за това сме готови, доколкото това е възможно.
Няма да изпратим ментета на никого – не разполагаме с такива. Но няма и да изпълним направените поръчки. Факт е, че няма поръчка, направена със сгрешените цени за по-малко от три парфюма. Има потребител, направил две поръчки за общо 17 (седемнайсет) парфюма. Други са за по няколко поне. Някои от хората се възползваха вече от компенсацията, която предложихме в мейла – отстъпка, безплатна доставка и подарък. Другите, които са „постигнали“ сделка с разлика от няколкостотин лева в тяхна полза, явно ще постъпят както решат – КЗП, съд и т.н. Обсъждахме въпроса днес с екипа ми, и ще споделя, че ако поръчките бяха за по един или два парфюма, щяхме да преглътнем загубата и да ги изпълним. Колегата, допуснал грешката е наистина млад, със син на 2 годинки, и наистина е адски разстроен от всичко, което прочете по адрес на нашият труд. Благодаря Ви, че изчетохте всичко дотук. Искрено съжалявам за цялата нелепа ситуация, която се случи в резултат на една неволна грешка. Простете...

Хубаво е че се извинявате, но като реверанс към клиентите си можехте, въпреки твърденията си поне, по един от парфюмите да изпратите! Въпроса е принципен, мога да посоча и да погледнете и в другите теми, примерно в hm, когато има грешки с цените винаги са изпълнявали поръчките си Simple Smile така че недейте, да твърдите че бихте изпратили, ако са били един и два, направете го и бъдете доблестни, както е редно!

# 519
  • София-Младост
  • Мнения: 24 094
А ако принципно голям чужд сайт при подобна грешка ви откаже поръчката...но вие не знаете, че е станала грешка...виждате нещо скъпо за без пари, пазарувате и после ви казват съжаляваме, не можем да ви го изпратим...дори може да ви напишат "изчерпана наличност".
Хората са го написали, няма да изпълнят тези поръчки...ако искате ги съдете. Знам, кофти привкус остава, но пък всеки си решава дали да продължи да пазарува от този сайт или не.

 

Последна редакция: пн, 04 фев 2019, 15:32 от bubanka

# 520
  • Мнения: 14 962
Изчерпана наличност е друго, с такъв продукт не може да завършиш поръчката.

# 521
  • София-Младост
  • Мнения: 24 094
Изчерпана наличност е друго, с такъв продукт не може да завършиш поръчката.
О, моля те, колко пъти в чужди сайтове са ти отказвали поръчана поръчка...и то без обяснение.
Айде да не разваляме темата, като дъвчем пет дни този сайт.
Търсите си прават, щом смятате, че сте в правото си и така.

# 522
  • София
  • Мнения: 2 078
Става грозно! Даже много!
Аз не съм юрист, даже мисля, че завърших с 4-ка по право в университета, но това не ми пречи да разбера ясно, че продавача ЗА ЧОВЕКА нищо не са нарушили и няма за какво да се извиняват и обясняват, на който да било, още по-малко във форуми!

Имат си общи условия хората, в които ясно е казано и посочено, така че да го разберат дори и лаици като мен, какво остава за топ юристи в БГ-МАМА:
---------------------------------
3.2. zachoveka.com ще изпрати уведомление до клиента за регистриране на Поръчката в системата му, което няма смисъла на приемане, потвърждаване или поемане на ангажимент за изпълнението ѝ. Това уведомление zachoveka.com прави по електронен път (имейл) или по телефона.
----------------------------------
Иначе казано, мейла получен непосредствено след поръчката е просто - РЕГИСТРАЦИЯ на поръчката. Нищо повече.
От сайта не са потвърдили нито една поръчка, което става, цитирам:
zachoveka.com прави по електронен път (имейл) или по телефона.

Кой е получил такова потвръждение? Никой.
Поне аз разбирам, че това са условията, с които всеки клиент се съгласява, когато прави поръчка. Какво точно не са спазили? Че имат грешка на сайта - да, може. Това е често срещано явление и?  Да пуснем ДАНС, НАТО, МИ6?
Хората се реагирали бързо, оправили са нещата, като не са нарушили нито една сделка, защото сделка по смисъла на общите условия в сайта НЯМА. Това са условията на zachoveka.com, и на който не му харесват, може да си поръча любимите парфюми от HM.

Последна редакция: пн, 04 фев 2019, 16:09 от Deetron

# 523
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 823
Здравейте,
Казвам се Велизар Балабанов и съм собственик на коментираният сайт. Ще започна с едно голямо ИЗВИНЕТЕ към всички, които по някакъв начин са се почуствали засегнати, ощетени или подведени. Извинявам се и за емоционалните реакции на колегите си от вчера, след като стана ясно какво се е случило. Наистина колегата е допуснал техническа грешка при обновяването на базата данни на сайта, в резултат на което всички парфюми са били със сгрешени цени. Реагирахме в рамките на няколко минути, но през това време са направени няколко поръчки със сгрешените (нереално ниски) цени. Сайта е нов, само на 2 години и половина и колкото и да се стараем, понякога грешим за което молим да ни простите.
Разбира се, очакваме проверката на КЗП и сме готови да понесем последиците за тази неволна, но все пак грешка. Бяхме заплашени от някои потребители, пишещи тук и направили поръчки и със съд и телевизия. И за това сме готови, доколкото това е възможно.
Няма да изпратим ментета на никого – не разполагаме с такива. Но няма и да изпълним направените поръчки. Факт е, че няма поръчка, направена със сгрешените цени за по-малко от три парфюма. Има потребител, направил две поръчки за общо 17 (седемнайсет) парфюма. Други са за по няколко поне. Някои от хората се възползваха вече от компенсацията, която предложихме в мейла – отстъпка, безплатна доставка и подарък. Другите, които са „постигнали“ сделка с разлика от няколкостотин лева в тяхна полза, явно ще постъпят както решат – КЗП, съд и т.н. Обсъждахме въпроса днес с екипа ми, и ще споделя, че ако поръчките бяха за по един или два парфюма, щяхме да преглътнем загубата и да ги изпълним. Колегата, допуснал грешката е наистина млад, със син на 2 годинки, и наистина е адски разстроен от всичко, което прочете по адрес на нашият труд. Благодаря Ви, че изчетохте всичко дотук. Искрено съжалявам за цялата нелепа ситуация, която се случи в резултат на една неволна грешка. Простете...

Хубаво е че се извинявате, но като реверанс към клиентите си можехте, въпреки твърденията си поне, по един от парфюмите да изпратите! Въпроса е принципен, мога да посоча и да погледнете и в другите теми, примерно в hm, когато има грешки с цените винаги са изпълнявали поръчките си Simple Smile така че недейте, да твърдите че бихте изпратили, ако са били един и два, направете го и бъдете доблестни, както е редно!
А вие доблестни ли сте,  след като сте се възползвали от очеизвадната грешка?! Не ми отговаряйте, няма нужда !

# 524
  • Мнения: 37 263
Дами и господа, достатъчно по темата. Ясна е позицията на всяка от засегнатите страни. Предлагам да подновим дискусията, ако се появи потребител с решение на институция от държавната администрация. До тогава трия следващи постове. 

Общи условия

Активация на акаунт