ZARA и всичко останало от INDITEX - пазаруване онлайн. Тема III

  • 60 622
  • 725
  •   1
Отговори
# 345
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Винаги са ми пращали по мейл потвърждение и в профила ми в историята също се е отразявало. Този път нямаше нищо.

# 346
  • Мнения: 13 106
Да така е, мейла за потвърждение идва веднага и в историята веднага се отразява. Онлайн, плащането също може да се види, седи в блокирани, онлайн не можеш ли да провериш, дали са дръпнати парите, звънни на телефоните за картите на банката те са денонощни.
От коя банка е картата, щото вчера изпаднах в много конфузна ситуация в магазина да не мога да си платя сметката, пост терминала изписа - отхвърлена транзакция без обяснения, а това ми е кварталния и не е да не пазарувам постоянно там.

# 347
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Проверих в онлайн банкирането си- балансът ми е минус сумата на поръчката, в картови транзакции също е отразено плащане към Зара Arteixo esp. Банката е Инвестбанк. Неприятно, явно ще трябва да чакам понеделник след 10 часа за чат или разговор.

# 348
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Лошото е, че щом е блокирана сумата, ако от Зара не я дръпнат, то тя ще остане блокирана доста време, може да отиде и 30-40 дни. Обикновено толкова време минава докато банките освободят блокирани суми, които не са изтеглени от получателя.

# 349
  • sofia
  • Мнения: 2 255
Лошото е, че щом е блокирана сумата, ако от Зара не я дръпнат, то тя ще остане блокирана доста време, може да отиде и 30-40 дни. Обикновено толкова време минава докато банките освободят блокирани суми, които не са изтеглени от получателя.

За да не се чакат 30-40 дни, се подава документ тип “искане за освобождаване на сума” - в сосиете женерал имат стандартен формуляр за целта. На другия ден сумата е вече отблокирана. Предполагам всички банки процедират така. Simple Smile

# 350
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Благодаря на всички, които се включиха със съвети и информация. Ще изчакам работното време на customer service-а. Ще пиша после за резултата. Странното е, че артикулите продължават да стоят в кошницата ми. Опитах още веднъж- същото съобщение за невъзможна транзакция. Няма обаче същата налична сума и всичко стои, както досега. С Некст съм имала подобен проблем, чак картата ми бяха блокирали поради съмнение за злоупотреба, заради няколко поредни еднакви операции към един и същи сайт.

# 351
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Лошото е, че щом е блокирана сумата, ако от Зара не я дръпнат, то тя ще остане блокирана доста време, може да отиде и 30-40 дни. Обикновено толкова време минава докато банките освободят блокирани суми, които не са изтеглени от получателя.

За да не се чакат 30-40 дни, се подава документ тип “искане за освобождаване на сума” - в сосиете женерал имат стандартен формуляр за целта. На другия ден сумата е вече отблокирана. Предполагам всички банки процедират така. Simple Smile

Правила съм го това в ЦКБ, то не бяха подпитвания, съмнения, ама щели да разследват... Много изнервяща история беше.

# 352
  • софия
  • Мнения: 25 204
Явно зависи от банката. В ДСК само препращам отказ от поръчката или искане в свободен текст и до няколко часа ми освобождават парите.

# 353
  • Варна
  • Мнения: 4 444
След дълги разговори със Зара и банката, стана ясно, че причината е, че картата ми изтича през ноември. Самата служителка не знаеше, според Общите им условия, колко месеца трябва да в валидна още картата, за да поръчам. Каза месец или два, е, с моята не успях. Имайте го предвид. В други сайтове си пазарувам без проблем.

# 354
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Странно, точно в деня, в който се оплака ти и аз пусках поръчка, с карта, която изтича сега в края на Септември.
Но ще е добре да го имам предвид и аз, ако реша да връщам.

# 355
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Тоест, с карта, изтичаща септември е било успешно плащането? Странна работа, както и да е, успях да поръчам чрез приятелка, защото артикулът не е наличен в магазините и оставаха малко бройки. Вчера бях в магазина им във Варна-  нищо няма от това, което харесах в сайта. Кожени обувки изобщо нямаше, а в сайта доста са заредили и то интересни цветове.

# 356
  • Мнения: 13 106
Замотали са те нещо - да не ти кажат конкретната причина имали са проблем с картовите транзакция.
На мен също нищо не ми отговориха конкретно по моя случай.

# 357
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Да, картата изтича вече, но нямах никакъв проблем с плащането. Купих 3 артикула от новата колекция, ~140лв общо.

Иначе за мен, това намаление на Зара беше много слабо.
Някои от нещата, които чаках изобщо не влязоха в намалението, цените на много артикули не мръднаха изобщо, или беше след като вече са напълно изчерпани, т.е. трябва да извадиш късмет с някоя върната бройка на сайта... А една чанта я дебна вече 20 дни, пише coming soon, но вече си мисля, че няма никакъв шанс.

# 358
  • София
  • Мнения: 2 607
.А една чанта я дебна вече 20 дни, пише coming soon, но вече си мисля, че няма никакъв шанс.
В края на намаленията шансът наистина клони към нула. Имам чувството, че ги държат само за зарибявка. Имаше няколко чанти от естествена кожа, които ги пуснаха на безумно ниски цени, но още от начало си бяха comming soon. Намаленията наистина не бяха много добри този сезон. Въпреки това успях да забърша няколко неща на добри цени за мен и детето.

# 359
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
Да, и аз си мисля, че ги държат за зарибявка, защото не съм видяла нищо от това, което следя, наистина да се появи в наличност.
Тази година си оставих само една рокля, тениска и едни слънчеви очила. Обикновено купувам повече, но освен, че цените не бяха добри докато имаше наличности, и моделите им това лято, не ми харесаха особено.

Общи условия

Активация на акаунт