ZARA и всичко останало от INDITEX - пазаруване онлайн. Тема III

  • 60 813
  • 725
  •   3
Отговори
# 360
  • Бургас/Пз
  • Мнения: 8 466
Знаете ли сегашните летни неща като къси панталони и ефирни гащеризони и рокли дали ще влязат в намаление??

# 361
  • INFJ
  • Мнения: 9 363
Може някои от тях да отидат в Специални цени. На този етап много не ми се вярва да намалят всичко. Каквото е останало вероятно ще отиде в зимното намаление - след Коледа.

# 362
  • Мнения: 5 255
След дълги разговори със Зара и банката, стана ясно, че причината е, че картата ми изтича през ноември.
Няма такова нещо. Лъжат те!

# 363
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Писна ми да се занимавам с тях, визирам и банката, и Зара. Всеки казва, другият е виновен, а аз нямам нито стока, нито пари. Банката ще я сменям, в процес съм. За Зара ще видим, дали ще ми е последно пазаруване.

# 364
  • София
  • Мнения: 2 628
Писна ми да се занимавам с тях, визирам и банката, и Зара. Всеки казва, другият е виновен, а аз нямам нито стока, нито пари. Банката ще я сменям, в процес съм. За Зара ще видим, дали ще ми е последно пазаруване.
Странно е да има реално дръпнати пари. Политиката на ZAra не е такава. Няма поръчка- няма плащане към тях. Както и преди писах на мен ми беше обяснено, че парите стоят в междинна сметка от която ЗАра си ги взимат след изпращане на стоката. Ако наистина парите ги няма си търсете правата.

# 365
  • INFJ
  • Мнения: 9 363
Парите най-вероятно стоят блокирани.
Явно ще трябва да ходиш в банката...

# 366
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Парите стоят чакащи осчетоводяване, тоест аз не разполагам с тях, но и Зара реално не са ги дръпнали. Те самите не одобряват транзакцията според customer service-a, защото картата изтичала след месеци. Както и да е, оспамих темата, но досега не бях имала проблеми с тях. Банката също сменям.

# 367
  • INFJ
  • Мнения: 9 363
Customer service на Зара са едни некомпетентни кукумявки, които никога за нищо не са помогнали. Явно сама ще трябва да се оправяш. Те парите няма ги дръпнат щом няма поръчка, остава единствено да се разправяш с банката. В най-лошият случай ще трябва да чакаш около месец.
Предполагам нямаш никакво доказателство, че поръчката не е минала и няма да се изпълни?

# 368
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Нямам доказателство, защото съобщението за отказана транзакция се появява само при поръчка, после нещата само си стоят в кошницата. При тях няма от мен никакво хистори да имам такава поръчка. Дано поне обувките си заслужават. Нямала съм техни досега.

# 369
  • София
  • Мнения: 4 448
Какъв е отговорът на банката относно от кого е блокирана сумата - от тях или от Зара? От банката трябва да виждат кой е блокирал сумата и до коя дата.

# 370
  • INFJ
  • Мнения: 9 363
Сумите се блокират от банката, или по-скоро, изпращат се в междинна сметка, от която Зара трябва да ги изтегли, когато изпрати поръчката. Поръчка няма, т.е. Зара няма да ги изтегли. Банката не знае и няма как знае тези подробности, затова може да държи парите в тази междинна сметка до 40 дни, за да се избегнат злоупотреби. Ако останат непотърсени 40 дни, се връщат обратно в сметката на клиента.

# 371
  • Мнения: X
Имам подобен проблем, но с Масимо Дюти. Поръчах два чифта обувки на 08.08, но до ден днешен те стоят със статус "обработва се". Звънях няколко пъти, първо ми казаха, че ще звънат в склада и ще ми върнат обаждане. Не се обадиха, пак звънях, пак същото. След седмица чакане им казах, че отказвам поръчката, но ми заявиха, че има някакъв проблем и не могат да я откажат. Проверих с онлайн банкирането си и се оказа, че такова плащане към тях от моята сметка не е правено. Нито в блокирани стои тази сума пари. Нямам идея какво точно се случи. Изтеглени ли са тези пари-не са ли. От там ми заявиха, че ще ми възстановят сумата, но не могат да кажат кога.

# 372
  • Варна
  • Мнения: 4 444
Затова предпочитам БГ  сайтовете на Манго или ХМ, където има опция наложен платеж. Банката казва- сайтът на Зара има проблем, Зара казва, проверете си банката, имате проблем с тях. Лошото е, че качествената стока не се зарежда в магазините, а само онлайн. Ще дам отзив за обувките, щом ги получа чрез приятелката ми.

# 373
  • INFJ
  • Мнения: 9 363
Зара изобщо виждат ли някакъв опит за поръчка към твоя акаунт? Ако могат да дръпнат парите и после да ги върнат, ще е много по-добре за теб - няма да ги чакаш цял месец да се върнат от небитието.

# 374
  • София
  • Мнения: 4 448
Сумите се блокират от банката, или по-скоро, изпращат се в междинна сметка, от която Зара трябва да ги изтегли, когато изпрати поръчката. Поръчка няма, т.е. Зара няма да ги изтегли. Банката не знае и няма как знае тези подробности, затова може да държи парите в тази междинна сметка до 40 дни, за да се избегнат злоупотреби. Ако останат непотърсени 40 дни, се връщат обратно в сметката на клиента.
Това не е сигурно и въпросът ми не е случаен, защото имах подобен проблем при опит да купя онлайн билети за музей. Покупката не беше финализирана, поради бъг в сайта, но сумата беше блокирана. Писах до музея и ми върнаха отговор, че щом няма покупка не блокират сума. Свържете се с банката. Добре! Свързах се. Не е при нас плоблемът. А къде е? Ами в еди кой си сайт. Сумата е блокирана от тях до еди коя си дата. Писах отново на музея, които  се свързаха с фирмата по поддръжка и оттам се установи, че проблемът идва от фирмата създала софтуеъра. Но всички по веригата бяха много отзивчиви и си свършиха работата перфектно. Сумата ми беше налична в картата 30 минути след проведения разговор и изпратен имейл. People Construction Worker

Общи условия

Активация на акаунт