Агресивните деца със СОП

  • 9 012
  • 120
  •   1
Отговори
# 60
  • London
  • Мнения: 6 732
Тоест в случая няма никакво значение детето дали е със СОП или без. Все едно да напиша тема Агресивните блондинки сякаш ще има значение дали човека е блондин или брюнет. Капиш?

 СОП не е това да не можеш да си сдържаш емоциите, ако беше така всеки 3 ти щеше да има СОП. Всяко неврозно дете ще го изкарате със СОП още малко хех. Май изобщо понятието не се познава....много от ъгъла ги гледате нещата и много отдалеч.

Последна редакция: чт, 11 апр 2019, 20:16 от La Catrala

# 61
  • София
  • Мнения: 28 642
Уникална....
Авторката се оплаква, че понеже детето е със СОП, му се позволява да е агресивно, т.е. има значение дали е със СОП или не. Толкова по въпроса за "капиш".

# 62
  • London
  • Мнения: 6 732
В моя клас едно време на почивки ни биеше съвсем нормално дете....и на него се позволяваше и???? Авторката за мен е некомпетентен човек чул недочул нещо си, ако имаше достатъчно ерудиция да беше отишла и почукала където трябва. За сетен път ще кажа - институции. Ти като ти се оплаче с какво точно ще й помогнеш било със СОП, без СОП или разногледо това дете? Самата идея за направа на такава тема ми е малоумна, никакво разрешение не предлага.

Отделно авторката може и съчинение тук да напише, това дали е вярно е отделен въпрос.

# 63
  • София
  • Мнения: 28 642
Тя не търси разрешение тук, тя се оплаква тук. Както много други хора в този форум в различните теми.

# 64
  • London
  • Мнения: 6 732
Тоест проектира си нещо през нейната призма. Ние изобщо не знаем каква е реалната ситуация в този клас нали така? Прекратявам въпроса, лек ден.

# 65
  • София
  • Мнения: 28 642
Моят син е в шести клас. В класа му има едно дете, което проявява агресия спрямо децата, държи се неадекватно, прави си каквото си иска и тъй като учителите виждат, че е различен, не му правят забележка. В резултат, детето още повече си позволява и е с чувство на безнаказаност. Освен това пречи и на учебния процес, защото много често учителите се занимават с него вместо да преподават. Моят въпрос към вас, мами, е нормално ли е цял клас да страда, а както и учителите, защото това дете имало право да се "интегрира"?Каква е тази интеграция, за сметка на другите деца? И какъв е този закон, който онеправдава децата, които нямат проблеми в развитието?
Нищо сложно няма в написаното, нали? Лесно е за "капиш", надявам се.

# 66
  • Мнения: 1 004
Тоест в случая няма никакво значение детето дали е със СОП или без.
Има значение, защото децата със СОП имат нужда от интеграция, а не от подобието на такава, което се случва у нас и от което страдат и те, и децата в норма.

# 67
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Преди да се появи кълнящата жена, всички обсъждахме, че няма реална интеграция на деца със СОП и така страдат всички.
Сега друга размахва пръст колко сме лоши.
За детето, което не може да си обработва негативните емоции, знам и други подробности, но не е моя работа да ги разказвам.
Докато няма адекватна интеграция на деца със специални потребности, родителите на останалите деца няма да изпадат в умиление и ще се оплакват, защото сегашния вид на тази интеграция пречи на всички деца.

# 68
  • Мнения: 3 551
Дете, което не може да обработва негативните си емоции не значи, че е със СОП.
Моето дете лежа в болница докато беше в детска градина от действията на съвсем нормално дете, без никакъв СОП.
А миналата година в класа си имаха ( все още имат, но улегна) дете,( без СОП) умно, но разглезено с родители от "висша класа", което също прати друго в болница след бой, първи клас.

# 69
  • London
  • Мнения: 6 732
Аз си спомням как започна моя 1 ви клас..... счупена стъклена бутилка в главата на другарче. Оттам това момче си ядеше перманентно бой до 8 ми клас от т.нар гамен. То не бяха прякори, прозвища, унижения.... и той бе само една от жертвите. И аз отнесох едно синьо око, но майка ми дойде и го разтресе с чина и закачките с мен приключиха за момент, после се появиха психологически такива  в по-горните класове по отношение на някои коментари относно родителите ми. Та този индивид беше син на учители.....не знам какво да кажа, имало ги е винаги и винаги ще ги има такива. Децата със СОП като цяло са минорен процент, ще го изгонят това със СОП, ще дойде Иванчо да ги млати и да прилага наученото в школото по карате. Това е положението......докато ги оставяш сами в междучасия да се мотат по лафки, висят сами в стаи и клозети ще е така. Тук и тоалетната е в залата, никой не се оставя сам в почивките да измисля щуротии, няма лафки и тн. Дори в двора на всеки ъгъл има учител не като в БГ, търчат към учителската да пият кафета. 

# 70
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Едно време понятието СОП не съществуваше. Децата с различни поведенчески и други проблеми бяха квалифицирани като гамени, глупави, неможещи, с проблемно поведение и т.н.
Ако едно дете не може да стои един учебен час на чина, става, разхожда се, изпада в кризи, проявява агресия от най-малките дразнители, то има проблем. Това, че родителите не са изкарали листче, че то е със СОП, не значи, че проблем няма. А за да се работи с такова дете трябва и учители, и родители да се заемат с проблема.
Пак да върнем темата - авторката се оплаква, че

Цитат
дете, което проявява агресия спрямо децата, държи се неадекватно, прави си каквото си иска и тъй като учителите виждат, че е различен, не му правят забележка. В резултат, детето още повече си позволява и е с чувство на безнаказаност. Освен това пречи и на учебния процес, защото много често учителите се занимават с него вместо да преподават.

Та кажете сега - как би трябвало да се реагира и нещата да се оправят?

# 71
  • Мнения: 3 551
СОП не значи поведенчески проблем. СОП може да има и най- кроткото дете, което има например проблем с очите. СОП не е равно на гамен. Много обидно е такова приравняване.

# 72
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
СОП включва и децата с проблеми в поведението. Ако се обиждате, може да искате отделни категории за деца с доказани проблеми.
Темата е за деца със СОП с проблемно и агресивно поведение.
Писах по-назад, че заради никаквите условия на интеграция и едно дете със СОП може да е потърпевшо от отношението на другите деца към него. Обаче промяна в начина и условията за интеграция на деца със СОП ще стане от родитеите на тези деца.

# 73
  • London
  • Мнения: 6 732
А с какво точно е по-различно детето със СОП с агресивно поведение от това без СОП и със същото поведение? Както казах аз изобщо НЕ ВЯРВАМ, че само защото детето е със СОП в случая то е с някакви привилегии, а Петко без СОП дето бие всички на почивки видиш ли веднага си получава заслуженото. Просто като цяло в БГ не се обръща внимание на агресията, оставят се безпризорно деца в междучасия и не се създава среда за мирни отношения. Това няма нищо общо дали А е със СОП или не. Има институции, тук никой не е институция, която ще реши проблема в която и да било класна стая. Чешане на езици, всеки нормален родител недоволен от учебен процес, какво се случва там и тн има къде да отиде, почука, подаде жалба, оплакване и тн…… за да си реши проблемите. Толкова ли е сложно? Разбира се, че не.....ама ни мързи, по-лесно с кафето пред монитора да се оплачем, а реално да не направим нищо на практика.

# 74
  • Куциндрел
  • Мнения: 24 542
Ами с привелегии е,защото отношението към него от персонала е по-меко точно заради диагнозата.
Както и правосъдието към агресивните пълнолетни с диагнози.
А какво правя аз, дали пия кафе или друго,не е обект на тази тема и съфорумките.

Общи условия

Активация на акаунт