Мебели "Виденов" – 4

  • 106 459
  • 751
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 7 594
Обаждат се до ден два. Споко ще звъннат!

# 316
  • София
  • Мнения: 21
Много Благодаря за отговорите,ще си чакам обаждането! Simple Smile

# 317
  • София
  • Мнения: 3 858
Когато доставят мебелите обикновено след колко дни е монтажа?

# 318
  • Мнения: 7 594
Когато доставят мебелите обикновено след колко дни е монтажа?
По принцип до 1 седмица макс, но реално за когато се договорите, в удобно за Вас време.

# 319
  • Бургас
  • Мнения: 146
На мен са ми монтирали и в същия ден, зависи от заетостта

# 320
  • Мнения: 72
Много Благодаря за отговорите,ще си чакам обаждането! Simple Smile
Здравейте,искам да Ви попитам,дали Ви се обадиха и ако да,на кой ден?Поръчах вчера сутринта мебели на баща ми и все още не са му звъннали,дали не трябва да ги потърся аз?

# 321
  • София
  • Мнения: 21
Здравейте,искам да Ви попитам,дали Ви се обадиха и ако да,на кой ден?Поръчах вчера сутринта мебели на баща ми и все още не са му звъннали,дали не трябва да ги потърся аз?

 Здравейте,за съжаление все още не са се обадили.Доста несериозно от тяхна страна!
 Поръчал съм мебели на стойност 1500лв,но изглежда много не ги интересува,на всичкото отгоре вече и едно от нещата даже не присъства на сайта им!

# 322
  • Мнения: 72
Здравейте,искам да Ви попитам,дали Ви се обадиха и ако да,на кой ден?Поръчах вчера сутринта мебели на баща ми и все още не са му звъннали,дали не трябва да ги потърся аз?

 Здравейте,за съжаление все още не са се обадили.Доста несериозно от тяхна страна!
 Поръчал съм мебели на стойност 1500лв,но изглежда много не ги интересува,на всичкото отгоре вече и едно от нещата даже не присъства на сайта им!
Защо не ги потърсите Вие да ги попитате каква е причината да не Ви звънят,срокът от 10дни за доставка реално от кога тече,от деня на поръчката или от деня на потвърждението и?При нас лично деня на поръчката беше съобрезен с ремонт и повод за семейно събиране и доста би ми объркало плановете.Аз мисля по-късно през деня да им се обадя.Благодаря,че ми отговорихте!

# 323
  • София
  • Мнения: 21
И да им се обадя,със сигурност ще ме излъжат,това си е тяхна запазена марка.Честно казано към момена и не бързам много тъй като съм в ремонт,просто исках всичко да ми е налично след като приключа.Пределно ми е ясно че всичките им мебели са с много лошо качество,но за съжаление само там си харесах това което търся!

Какъв е статуса на вашата поръчка в сайта им?

# 324
  • Мнения: 72
И да им се обадя,със сигурност ще ме излъжат,това си е тяхна запазена марка.Честно казано към момена и не бързам много тъй като съм в ремонт,просто исках всичко да ми е налично след като приключа.Пределно ми е ясно че всичките им мебели са с много лошо качество,но за съжаление само там си харесах това което търся!

Какъв е статуса на вашата поръчка в сайта им?
Ще се свържем с Вас за потвърждение на поръчката

# 325
  • София
  • Мнения: 5 009
Един минус за служителите, които отговарят на мейла с рекламациите. Изпращат шаблонен отговор и изобщо не проверяват какво се случва с конкретния номер на рекламация.
Значи... Имаме закупен офис стол, който се счупи в гаранционния срок. Една седмица водих любезна кореспонденция с отдела за рекламации, като междувременно изпращах снимки на счупените места и получавах мейли с инструкции как правилно се сглобява стола и скици, на базата на които да проверим дали случайно не сме го сглобили неправилно. В крайна сметка настоях да дойде на място техен представител, за да установи, че столът е счупен не заради неправилна експлоатация от наша страна, а просто защто частите са дефектирали.
Посещението е безплатно само, ако рекламацията е основателна и си длъжен да я заплатиш, ако техникът сметне, че ти си висновен за счупената мебел.
Около десет дни след направената рекламация дойде техник и установи, че частите са дефектни и ще ги заменят за сметка на фирмата.
И тогава започна новото голямо чакане. Всеки ден пишех мейли до отдела за рекламации, за да получа информация кога ще бъдат доставени новите части за стола и всеки път получавах любезен мейл, че не могат да ми дадат конкретна информация, защото "не искат да ме заблудят с конкретен срок".
Вчера отново им писах и пак получих любезен отговор, че не знаят кога ще пристигнат частите за стола и това ще се случи в рамките на 30 дни от датата на рекламацията.
Любезен отговор, но изцяло шаблонен, без изобщо да е проверена конкретната рекламация, която си има номер и дата на завеждане.
И както си разменяме любезни абстрактни мейли с отдела за рекламации без никаква конкретика, получавам обаждане от куриер, че след 30 минути частите ще бъдат доставени на адреса.
В крайна сметка частите бяха доставени, но отделът за рекламации изобщо не си направи труда да провери, че реално пратката е изпратена ден по-рано.
Просто си отговарят шаблонно и без грам умисъл. Това е.
Иначе Мебели Виденов уважиха рекламацията ни и нямам забележки към тях в това отношение.

# 326
  • Мнения: 72
И да им се обадя,със сигурност ще ме излъжат,това си е тяхна запазена марка.Честно казано към момена и не бързам много тъй като съм в ремонт,просто исках всичко да ми е налично след като приключа.Пределно ми е ясно че всичките им мебели са с много лошо качество,но за съжаление само там си харесах това което търся!

Какъв е статуса на вашата поръчка в сайта им?
Ще се свържем с Вас за потвърждение на поръчката
Звъннах им,в интерес на истината момичето беше изключително любезно,каза ми,че нямат практика да потвърждават поръчките заплатени с карта и потвърди моята още докато разговаряхме по телефонът

# 327
  • Sofia
  • Мнения: 16 440
Пределно ми е ясно че всичките им мебели са с много лошо качество,но за съжаление само там си харесах това което търся!

Всъщност, няма такова нещо. Всички мебели, които сме закупили от "Виденов" през годините, са били с отлично качество и издръжливост. Естествено, предвид бюджетната им цена, е ясно, че няма как да са чак дизайнерско изпълнение.

# 328
  • София
  • Мнения: 21
Звъннах им,в интерес на истината момичето беше изключително любезно,каза ми,че нямат практика да потвърждават поръчките заплатени с карта и потвърди моята още докато разговаряхме по телефонът

 Моите мебели не са предварително платени,в поръчката съм отбелязал че това ще стане при доставката.Явно ще трябва да ги потърся.

# 329
  • Мнения: 3 206
Звъннах им,в интерес на истината момичето беше изключително любезно,каза ми,че нямат практика да потвърждават поръчките заплатени с карта и потвърди моята още докато разговаряхме по телефонът

 Моите мебели не са предварително платени,в поръчката съм отбелязал че това ще стане при доставката.Явно ще трябва да ги потърся.
Ами потърсете ги, какъв е проблемът? Неколкократно съм поръчвала, точни, любезни, изпращат смс и звънят преди доставката. Уточняват дали искате качване до етажа и сглобяване, както и дали ще платите с карта или в брой. Всъщност обслужването имм се оказа по-добро от други меб. фирми.

Общи условия

Активация на акаунт