Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 45 563
  • 736
  •   1
Отговори
# 135
  • Бургас
  • Мнения: 1 946

Скрит текст:
Здравейте, колебая  се дали да поръчам прахусмукачка робот от Алиекспрес. Цената е добра, 100%позитивен рейтинг на прадавача.Страх ме е обаче какво става с гаранцията...и реална ли е тя ?
https://m.aliexpress.com/item/32962847098.html?trace=storeDetail … 56924.32962847098
Това е обявата. Някой да е поръчвал подобен продукт , да сподели впечаткения?


В тази група се обсъждат поръчки от али и други сайтове на тези роботи, попитай там, мисля че ще ти помогнат 🙂




Да попитам още нещо, някой като си следи пратките забелязвал ли е такова нещо пратката да си остане на едно място за много дълго време, според продавача било нормално, но имам и други подобни вярно задържат се за дни, ама чак пък толкова да не мръдне 10 дена... Май няма да я бъде и тази 😫

[/quote]
изглежда засега да е нормално

Последна редакция: пт, 12 апр 2019, 17:51 от musicdoubl3

# 136
  • Мнения: 182
Ами аз ще чакам така или иначе, не че съм умряла и да не дойде, ама напоследък ей така замръзват доста пратки и няма мърдане и е дразнещо, че се случва често.

# 137
  • Мнения: 6 551
При покупка има ли значение каква валута е отбелязана в менюто ?
 
Да, има. Плащай в долари.
А защо в долари?
Защото е по-евтино.

Здравейте, дали има купон за нови потребители. Ако регистрирам нов профил и направя поръчка с картата, която ползвах на досегашния, дали ще мине?
Ще стане. Регистрирай новия акаунт през Google Chrome в инкогнито режим. Купона е $3/4.

# 138
  • Мнения: 138
Здравейте поръчката ми е със статус "shipment canceled " и пуснах диспут на 82 ден от поръчката  .Като причина да посоча logistic tracking problem или някоя от другите две опции ?

# 139
  • Мнения: 2 625
Здравейте поръчката ми е със статус "shipment canceled " и пуснах диспут на 82 ден от поръчката  .Като причина да посоча logistic tracking problem или някоя от другите две опции ?
logistic tracking problem обикновенно се ползва при липса на статуси около 11ти ден. След 60ти се ползва пратката е в транзит срока на защита изтича. При канцелирана преди 60ти ден може да ползвате и "пратката върната на продавача от куриерската компания". При вашия случай аз бих ползвал "пратката е в транзит срока на защита изтича".
Да попитам още нещо, някой като си следи пратките забелязвал ли е такова нещо пратката да си остане на едно място за много дълго време, според продавача било нормално, но имам и други подобни вярно задържат се за дни, ама чак пък толкова да не мръдне 10 дена... Май няма да я бъде и тази 😫
Възможно е да няма статуси 10 дена. Само куриерите дават статуси когато са транзит. При пощите независимо дали са китайски, белгийски, сингапурски или други има затишие наречено транзит - средно 15 дена (но може и да продължи до 30 дена). След като влезат в България пратките с номера R*CN, R*SG и т.н. започват да дават отново статуси. Другите (примерно U*CN) не дават статуси за движението из България (има изключения U*SG i LVS* например дават само един статус при пристигане в БГ). Някой са се хвалили за пратки само 3 дена в транзит, но това по-скоро е куриоз не правило. По-конкретно за времената за доставка според номера за проследяване може да проверите на https://track24.ru/?page=delivered-stat или https://analytics.17track.net/en/channelt#send=0301&rec=0217

Последна редакция: пт, 12 апр 2019, 22:40 от netman71

# 140
  • Мнения: 6 551
Здравейте поръчката ми е със статус "shipment canceled " и пуснах диспут на 82 ден от поръчката  .Като причина да посоча logistic tracking problem или някоя от другите две опции ?
logistic tracking problem обикновенно се ползва при липса на статуси около 11ти ден. След 60ти се ползва пратката е в транзит срока на защита изтича. При канцелирана преди 60ти ден може да ползвате и "пратката върната на продавача от куриерската компания". При вашия случай аз бих ползвал "пратката е в транзит срока на защита изтича".
Какъв транзит като въобще не е тръгвала пратка с такъв проследяващ номер?! Нито е върната, нито е в транзит. Избира правилната причина, а тя е "No tracking information".

# 141
  • Мнения: 2 625
Здравейте поръчката ми е със статус "shipment canceled " и пуснах диспут на 82 ден от поръчката  .Като причина да посоча logistic tracking problem или някоя от другите две опции ?
logistic tracking problem обикновенно се ползва при липса на статуси около 11ти ден. След 60ти се ползва пратката е в транзит срока на защита изтича. При канцелирана преди 60ти ден може да ползвате и "пратката върната на продавача от куриерската компания". При вашия случай аз бих ползвал "пратката е в транзит срока на защита изтича".
Какъв транзит като въобще не е тръгвала пратка с такъв проследяващ номер?! Нито е върната, нито е в транзит. Избира правилната причина, а тя е "No tracking information".
Която от двете прчини да избере все същото. Дано се падне разбраш от али да решава диспута, че има и луди за връзване дето казват, а щом няма проследяване и има защита да чака докато свърши защитата без да види, че отдавна са минали 60те дена. Успех на диспутиращият/щата.

# 142
  • Мнения: 5 508
изглежда засега да е нормално

Кое е приложението, даващо толкова инфо за пратка от Али?

# 143
  • Мнения: 2 128
Здравейте,

Отварям диспут за връщане на пари за продукт, който не беше наличен и не ми го изпратиха, но никоя опция от падащото меню не отговаря на този случай и не знам какво точно да избера, също така не ми дава да променя сумата за връщане, а автоматично написаната е по-малка от сумата, която съм платила. Може ли помощ?

# 144
  • Мнения: 2 625
Здравейте,

Отварям диспут за връщане на пари за продукт, който не беше наличен и не ми го изпратиха, но никоя опция от падащото меню не отговаря на този случай и не знам какво точно да избера, също така не ми дава да променя сумата за връщане, а автоматично написаната е по-малка от сумата, която съм платила. Може ли помощ?
В смисъл дали са проследяващ номер но по този номер няма движение това ли е проблема. Ползва се missing tracking information.

# 145
  • Мнения: 2 128
Здравейте,

Отварям диспут за връщане на пари за продукт, който не беше наличен и не ми го изпратиха, но никоя опция от падащото меню не отговаря на този случай и не знам какво точно да избера, също така не ми дава да променя сумата за връщане, а автоматично написаната е по-малка от сумата, която съм платила. Може ли помощ?
В смисъл дали са проследяващ номер но по този номер няма движение това ли е проблема. Ползва се missing tracking information.

Не, бях поръчала две гривни, продавачът ми писа, че едната не е налична и ми е изпратил само другата, а за неналичната да си отворя диспут след 10 дена. Сега, като отворих, ми дава само тези опции, които се виждат на снимката, не мога да избера нищо друго и сумата е автоматично попълнена на 6.98 долара, а цената на гривната е 8.18 долара...

Иначе проследяващ номер има за цялата поръчка, но въпросът е как да си поискам сумата за гривната, която изобщо не е потеглила оттам.

Благодаря предварително!

# 146
  • Бургас
  • Мнения: 1 946

Скрит текст:
Здравейте, колебая  се дали да поръчам прахусмукачка робот от Алиекспрес. Цената е добра, 100%позитивен рейтинг на прадавача.Страх ме е обаче какво става с гаранцията...и реална ли е тя ?
https://m.aliexpress.com/item/32962847098.html?trace=storeDetail … 56924.32962847098
Това е обявата. Някой да е поръчвал подобен продукт , да сподели впечаткения?


В тази група се обсъждат поръчки от али и други сайтове на тези роботи, попитай там, мисля че ще ти помогнат 🙂




Да попитам още нещо, някой като си следи пратките забелязвал ли е такова нещо пратката да си остане на едно място за много дълго време, според продавача било нормално, но имам и други подобни вярно задържат се за дни, ама чак пък толкова да не мръдне 10 дена... Май няма да я бъде и тази 😫

изглежда засега да е нормално

[/quote]
сайтовете са няколко и ги пише на снимката в синьо / например на снимката е Каролина от Добрич - от друг сайт
това инфо го дава куриера , завеси от него
http://cargotracing.sinoair.com:7001/remoteApp/tracing/iemis/car … 10060000001341676

# 147
  • Мнения: 2 625
Иначе проследяващ номер има за цялата поръчка, но въпросът е как да си поискам сумата за гривната, която изобщо не е потеглила оттам.

Благодаря предварително!
Със сигурност приложете снимката от разговора към диспута и отворете диспут само за упомената като не налична гривна.
Скрит текст:
Причината Quntity storage /missing some goods е точно за вашият случай но не знам дали ще излезе. Спред мен тази причина излиза само при избор на опцията пратката е получена. Не знам какви причини ще имате в наличност като изберете пратката не е получена.

# 148
  • Мнения: 138
Здравейте поръчката ми е със статус "shipment canceled " и пуснах диспут на 82 ден от поръчката  .Като причина да посоча logistic tracking problem или някоя от другите две опции ?
logistic tracking problem обикновенно се ползва при липса на статуси около 11ти ден. След 60ти се ползва пратката е в транзит срока на защита изтича. При канцелирана преди 60ти ден може да ползвате и "пратката върната на продавача от куриерската компания". При вашия случай аз бих ползвал "пратката е в транзит срока на защита изтича".
Какъв транзит като въобще не е тръгвала пратка с такъв проследяващ номер?! Нито е върната, нито е в транзит. Избира правилната причина, а тя е "No tracking information".
Която от двете прчини да избере все същото. Дано се падне разбраш от али да решава диспута, че има и луди за връзване дето казват, а щом няма проследяване и има защита да чака докато свърши защитата без да види, че отдавна са минали 60те дена. Успех на диспутиращият/щата.

Много благодаря на всички за помощта ,до днес  сутринта диспута бе решен в моя полза .Връщане на парите (32 долара) от 3 до 20 работни дни .

# 149
  • Бургас
  • Мнения: 1 946
сумата за транспорт/логистика неможе да се върне с диспут - китайски номер

Общи условия

Активация на акаунт