eBay – 99

  • 48 297
  • 702
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 4 813
Може да продавате, разбира се, но в момента нашите пощи ограничават някои услуги заради многото отменени полети покрай вируса.
Ако все още не е платено, защо не опитате да помолите продавача да развали сделката. На добра воля е, не е длъжен, но има и много разбрани продавачи, които биха се съгласили.

# 391
  • Мнения: 1 802
Платено е и то преди повече от месец. Установихме, че модела е друг чак когато започнах да го сглабям с частите за новородено и табличката, защото те се купуват отделно.
Че мога, мога да продавам. Интересуваше ме като човек никога не го правил дали е трудно и ще се справя ли? Особено и с търг? И къде мога да се запозная повече ?

# 392
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Здравейте и извинявайте ако е коментирано някъде по-назад. Поръчах артикул днес и преди малко в платформата са махнали артикула и продавача. Как трябва да се процедира в този случай или просто ще ми освободят парите и след колко време. Благодаря

# 393
  • Мнения: 4 813
Имаш ли опция да отвориш кейс? На десктоп, на страницата с поръчките трябва да има възможност да пишеш на продавача, като избереш, че не си получила стоката, автоматично отваря кейс.
Другата възможност е да се свържеш с чата, през английската версия на сайта.

# 394
  • Русе
  • Мнения: 2 209
ей това е изписало

# 395
  • Мнения: 19 899
Аз имах подобен случай миналата година, пробвай на resolve a problem да пишеш на продавача...
При мен излезе грешка и се ескалира проблема автоматично и ми върнаха парите бързо.

# 396
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Няма вече продавач, на-който да се пише.

# 397
  • Мнения: 19 899
Да, ясно
Виж от resolve a problem трябва все пак да има активна опция да зададеш въпрос към продавача...реално той няма да отговори и нещата се ескалират към eBay автоматично

# 398
  • Мнения: 2 535
Офф, на мен така и не ми пристигна пратката, 2 месеца чакам/х.

# 399
  • Русе
  • Мнения: 2 209
По казуса, развитието е - без да прави нищо днес е получила имейл, че до 48 часа ще и освободят парите. Чакаме.

# 400
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Ако си поръчал нещо по погрешка, даже щерката не е разбрала и е получила мейл че трябва да го плати, може ли да се откаже и какъв е реда. Мерси.

# 401
  • Мнения: 8 403
Мейла да не е за неща, които е сложила в кошницата? Поръчка се води чак когато го платиш. Да е играла на търг по погрешка е съмнително.

# 402
  • Мнения: 19 899
Да пише на търговеца, никой не може да я задължи да плати, но не е коректно.

# 403
  • Русе
  • Мнения: 2 209
това е от сайта
Писала е на продавача вчера. Няма отговор
Това е мейла, но е на френски.

# 404
  • Мнения: 19 899
Това е напомняне да плати или да се свърже с продавача...

Общи условия

Активация на акаунт