eBay – 99

  • 48 320
  • 702
  •   1
Отговори
# 405
  • Русе
  • Мнения: 2 209
Да, напомняне да плати. Защото не може да го махне от кошницата. Значи е направила поръчка все пак? И сега трябва ли да прави друго? Сори, ако въпросите са глупави.

# 406
  • Мнения: 1 497
Здравейте. Поизпуснала съм темата, понеже доста време не бях пазарувала от Ибей, но ето, че сега имам нужда от съвет. Поръчах 2 чифта еднакви маратонки от един търговец директно до България. Получих пакета вчера с DHL, обаче видимо изглеждаше малък като за за 2 кутии, затова реших да направя клип докато го отварям. Действително се оказа, че чифтът е само 1. Писах веднага на продавача, отговор още нямам. 
Сега къде да пускам диспут- в Пейпал или Ибей? И клипчето дали трябва в някакъв сайт да качвам или мога да го пратя директно?

# 407
  • Мнения: 4 815
А търговецът в един пакет ли ги е пратил или в два отделни? Понякога разделят поръчките.
Пише на продавача първо и питай втори чифт дали ще получиш или ще ти върне парите за него.

# 408
  • Плевен
  • Мнения: 1 096
Здравейте, ще съм благодарна, ако ми помогнете...Опитвам се да платя в иБей през Пей Пал, но ми е неактивно полето и ме препраща да верифицирам в Пей Пал акаунта, ок, правя го, но след това ми пише,че акаунта ми е ограничен, отивам да верифицирам и дава, че страницата не съществува. Пробвах в настройките на Пей Пал, на Ибей, и нищо..Къде бъркам и какво да правя? Благодаря предварително!

# 409
  • Мнения: 1 497
Дидичка, питах DHL, един пакет има само за мен, а търговецът не отговаря.

elifanta, снимката е твърде дребна и аз нищо не виждам на нея, но принципно за верификацията се чакаше до няколко дни за да ти изпратят код.

# 410
  • Плевен
  • Мнения: 1 096
elifanta, снимката е твърде дребна и аз нищо не виждам на нея, но принципно за верификацията се чакаше до няколко дни за да ти изпратят код.
[/quote]
Акаунта ми е верифициран от 2002година, винаги досега е бил бързан в иБей и директно ме препраща да плащам, но сега дори и след влизане в Пей Пал акаунта и вкарване на правилна парола, не ме допуска да платя...Писах на Пей Пал, недоумявам какво е станало,явно проблема е в иБей-ския акаунт...

# 411
  • Мнения: 1 497
А не можеш ли да платиш директно с картата? Четох на първа страница, че вече си защитен, въпреки че плащането не минава през Пейпал.

# 412
  • Мнения: 19 899
Да не е проблем, че адресът за доставка е различен от този на картата?

# 413
  • Плевен
  • Мнения: 1 096
Да не е проблем, че адресът за доставка е различен от този на картата?
От създаването на акаунта е така, искаха сега от мен да сканирам документ за удостоверяване на адрес и лични данни, снимах личната карта и изпратих. Сега ще чакам да видим...Ще платя с картата без Пей Пал тогава, притесняваше ме,че няма да имам защита...Благодаря!

# 414
  • Мнения: 1 497
Аз още малко ще поумувам над темата. Grinning Тази карта евентуално да е нова? Имам спомен, че верифицирането се прави за всяка карта, не за акаунт.

А между другото имам смс за пратка с DHL, за момента не се сещам нещо друго да чакам и много се надявам да е вторият чифт маратонки.

# 415
  • Плевен
  • Мнения: 1 096
Аз още малко ще поумувам над темата. Grinning Тази карта евентуално да е нова? Имам спомен, че верифицирането се прави за всяка карта, не за акаунт.
Верифицирала съм преди 3-4години, даже изтича ноември тази година...

# 416
  • Мнения: 1 799
elifanta , това е верифициране , което често изискват от Paypal, когато имат някакви съмнения за нередност. Ограничават всички плащания и изискват да пратиш документи, с които да потвърдиш, че си ти. На мен ми се случи след като бяха пробвали да дръпнат по-голяма сума от един американски сайт и от банката ми бяха блокирали картата. Доста трудно после ми потвърдиха верификацията, имам пост някъде назад в темите, но накратко искат да има абсолютно съвпадение на имена и адрес в документите, които пращаш и инфото, което е в Пейпал. На мен специално за адрес ми отказаха всичко пратено и тъй като нямам битови сметки на мое име накрая се наложи да си извадя специално за пейпал удостоверение от банката срещу 25лева...

# 417
  • Плевен
  • Мнения: 1 096

Viola Tarakanova Благодаря! Може и да са изпращали мейл за изпращане на документи, но да съм решила, че е фишинг и затова да се е стигнало дотук..Изпратих ги, при мен си има съвпадение на адреса, на имената на картата, нямам нещо, което да се е променило във времето...Надявам се всичко да е ок.Ще пиша как са се развили събитията...

# 418
  • Мнения: 8 405
Оня ден се опитах да платя нещо и ми излезе някакво подобно съобщение. Реших, че е защото ми изтича картата този месец, обаче вчера пробвах пак и платих без проблем.

# 419
  • Плевен
  • Мнения: 1 096
Изпратиха ми мейл, че акаунта ми е възстановен, и платих без проблем току що. Благодаря на всички за помощта!

Общи условия

Активация на акаунт