eBay – 99

  • 48 168
  • 702
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 20 365
Момичета, на втори пореден търг ми излиза следното съобщение
Скрит текст:

Адресът ми е на ггбг, досега не ми се беше случвало да не го приема. Дали защото е индустриален адрес е проблемът? Продавачите и в двата случая са от UK.

# 481
  • Мнения: 2 196
Да, може би това е проблема. Поне те предупреждават преди да си платил.
Аз така 2 пъти плащах и двата пъти ми връщаха парите, а при връщане удържат такси от банката и увиснах с 14 лв.
Накрая поръчах на един близък във ферма. Стана. Беше техника. Там минаваше превозвач, който им събираше багажите и директно в Еконт при мен.

# 482
  • Sofia
  • Мнения: 16 378
Доколкото разбирам, проблемът е, че стоката не може да бъде пратена до адрес в UK. Поне това гласи съобщението. Вече, ако има неточности по тази част, не мога да дам съвет. Съобщенията нерядко са подвеждащи и неясни.

# 483
  • Мнения: 20 365
Да, май продавачът, въпреки че е от UK, не иска да изпраща там. Посочил е само разни щати (може и всички да са). Странно, защото на предния търг, който дебнех, разбрах в последния момент, а тук реших да пробвам от рано - вярно подобни артикули (обувки са, нищо извънземно), но различни продавачи Както и да е, попаднах на това, което търся и ми прие офертата, та явно не е адресът проблем. Че това ми беше първата мислА. Joy

# 484
  • Мнения: 208
Какви снайпери ползвате към днешна дата?
Не съм ползвала отдавна и днес останах изумена Flushed
Gixen явно вече е станал платен, а Bidding Scheduler не бачка хич като хората.
Гледах инфото на първа страница, но явно не е ъпдейтвано и там скоро и не намерих никакъв нов

# 485
  • Мнения: 2 116
Здравейте, поръчах на 1 октомври козметика от Ибей с доставка до адреса на Габко в Англия. Пишеше, че до 5 октомври ще е доставено. Преди седмица още не беше доставено и отворих тикет. Продавачът ми писа, че пратката е в транзит и скоро ще е при мен. От Ибей ми дойде съобщение, в което ме питат дали сме се разбрали с търговеца. Аз съм склонна да изчакам още малко, но ако пиша, че сме се разбрали, от Ибей ще ми затворят тикета и ако не дойде, после мога ли отново да отворя такъв, в който те да се намесят или може само по веднъж да се отваря тикет за една поръчка?

Иначе стоката е пратена с японски куриери, стойността на поръчката е 18 паунда. Дали е възможно да са я спрели на митница и ако да - как да разбера, нямам мейл, който да ме извести, че е там...

Някакви съвети?

Благодаря предварително.

# 486
  • Мнения: 2 532
Ако го затвориш сега, после няма да можеш да отвориш кейс. Да си ти върне сумата продавачът, а пък ти когато получиш пратката ще му ги върнеш. Иначе рискуваш изобщо да не пристигне и да не ти върнат парите. 

# 487
  • Мнения: 2 116
Мерси, а понеже в съобщението на Ибей пише, че ако не се свържа с тях, на 11 ноември ще затворят случая, мога ли все пак да изчакам още малко и да се свържа с тях преди 11, за да си поискам сумата. Също, самото искане за рефънд как става - пиша на търговеца или на Ибей?

PS
Сега видях, че ми е писал, че ако до вторник 3 ноември не дойде, ще ми върне парите. Мога да изчакам дотогава, нали, т.е. ако не ми ги върне имам някакво време преди 11-ти, да мога да се свържа с Ибей?

# 488
  • Мнения: 2 532
Ами щом Ибей са дали срок до 11 ноември, а той предлага да изчакаш до 3-ти, нищо не пречи да изчакаш до вторник. Дано пристигне пратката.
Само да вметна, че срокът за отваряне на кейс е 30 дни от последната дата на пристигане на пратката. На мен като не ми пристигнат пратките до посочената дата, изчаквам още 1-2 седмици и тогава отварям кейс, просто за да съм сигурна, че не е пристигнала и да не се налага да връщам пари.

# 489
  • Мнения: 2 116
Здравейте, от Ибей ми дадоха код за 5 паунда отстъпка при покупка над 10 паунда. Сложила съм в кошницата 2 продукта - единият за 20 паунда, другият за 14 от различни търговци са, но като копирам кода в полето за код и ми излиза съобщение, че не може да бъде приложен, а е валиден до 14 ноември. Някой да се сеща къде бъркам или какво да направя? Благодаря предварително!

# 490
  • Мнения: 2 532
Кодът е валиден само за една покупка над 10 паунда. Аз имах код за 10% отстъпка и купих само един артикул с него, не можах да го ползвам за два артикула.

# 491
  • Мнения: 2 116
Ами при мен е твърда сума, не е процент, така че няма значение за колко е, но извадих продуктите от кошницата и се опитах само с 2 от двата и пак не стана. Да не би да има друго поле за код и да не вкарвам в правилното, но е полето, което е на чекаут страницата...

# 492
  • Мнения: 2 532
Не знам тогава. При мен кодът си е автоматично в полето за код, ако не е, го вкарвам и ми приспада 10%.

# 493
  • София
  • Мнения: 681
Имам следния казус.

Акаунта ми е блокиран в eBay от известно време насам. Водих дълги преговори и борби с customer support да разбера защо и как да го отблокирам. Оказа се, че е блокиран заради цитирам:
"I've looked into your account and can see it was suspended because of concerns about its safe use. Keeping eBay a safe and enjoyable place to buy and sell is our priority and we may sometimes ask members to verify the details they've registered with us."
Съответно поискаха от мен следната информация за да удостоверя, че аз съм аз:
-A current signed passport, including the photograph page
-Both parts of a current UK photo-card (new style) driving licence
-A current full UK driving licence (old style) - we can't accept an old-style provisional licence

Не живея в UK, ползвам превозвач. Съответно нямам UK ID, нямам UK driving license или какъвто и да е UK личен документ. Имам само една поръчка зад гърба си в eBay. Обясних го съвсем любезно и мило на съпорта това, но ми казаха, че нямало друг начин. Примирих се. Използвах друг имейл за нова регистрация, тоно след 1 седмица и новия акаунт беше блокиран. Сега съм в ситуация, в която имейлите ми свършиха, и нямам как да докажа, че аз съм аз.

Съответно продължихме да водим някаква комуникация, че все пак да се намери някакво решение и тогава ми се изтърси следното:
"this suspension is permanent. You will not be able to participate in any buying or selling activities on eBay. In addition, any other accounts you own, or that are associated with this account, will also be suspended."

Някакви идеи? На някой да му се е случвало нещо подобно какво мога да направя? Май нищо...

Последна редакция: ср, 04 ное 2020, 18:52 от г-ца Калина

# 494
  • Мнения: 2 116
Не знам тогава. При мен кодът си е автоматично в полето за код, ако не е, го вкарвам и ми приспада 10%.

Свързах се със съпорта, оказа се, че регистрацията ми е с БГ адрес, а поръчката до Англия и трябваше да си променя регистрацията в сайта с английския адрес и ми прие кода.

Благодаря за вниманието, Soft Rain!

Общи условия

Активация на акаунт