WIZZ AIR - 34

  • 47 761
  • 799
  •   1
Отговори
# 150
  • На морето!
  • Мнения: 6 843
Чета назад в темата, че ако няма закупени места, при чекиране децата все пак ги слагат до родителите. Обаче все пак дали има и изключения, тъй като ако не седят до мен, дребните (на 8 и 12г) ще изпаднат в паника. А пък много скъпи ми се виждат запазените места, даже безумно скъпи в сравнение с тези на Райън и не ми се дават толкова пари.
Не би трябвало да има изключения, децата под 14 трябва да са до родител от съображения за сигурност.
Аз за по-сигурно купих места на децата. Но и при нас, дори когато пътуваме двамата с ММ, ако сме се паднали разделени в самолета, стюардесата прави всичко възможно да ни събере.

# 151
  • Мнения: 51
Размерът на багажа Приорити включва ли и колелцата ?

# 152
  • Мнения: 1 406
Размерът на багажа Приорити включва ли и колелцата ?
Да!

# 153
  • Мнения: 2 391
Много ми е "любимо". Някой спестил (да не кажа друго) едни пари при покупката, и после се започва с едни молби за разместване в самолета.  Единствено за деца го разбирам, но системата ако работи, не би трябвало да ги раздели. Всичко друго е каприз за без пари ако може.

# 154
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Проблемът е не в това, че се проявят капризи и желания да се пести, не бих жалила авиокомпанията заради тях,  а че понякога се стига до сцени, които бавят излитането и съответно пречат на всички останали.

# 155
  • Мнения: 2 391
И това, разбира се. Когато обаче, си се стиснал и не си си платил, нямаш право на капризи, желания и молби за разместване на други пътници заради теб.

# 156
  • София (Възраждане)
  • Мнения: 2 299
Шреки, то ако другите нямат нищо против, проблем няма, все пак често ситуацията е и печеля-печелиш, толерирам, макар и да не разбирам.

# 157
  • Мнения: 137
Благодаря на всички за отговорите Simple Smile Въобще нямам намерение да размествам никой.  По-скоро ме интересуваше каква е вероятността системата да не ни сложи един до друг.

# 158
  • На морето!
  • Мнения: 6 843
И това, разбира се. Когато обаче, си се стиснал и не си си платил, нямаш право на капризи, желания и молби за разместване на други пътници заради теб.
Стюардесите сами го предлагат. В нашия случай имаше свободен ред и ни предложиха от 2 средни произволни места да се преместим заедно на свободния ред.

# 159
  • Мнения: 2 391
Не го приемайте лично. Нито беше за питането на tova-onova, нито в случая на Menina. Често обаче се намира някой, който да се моли ей така да се размети с друг, за да седи до мъжа/ жена си щото не си е платил и не може да седи отделно. 😁

# 160
  • Мнения: 314
Много ми е "любимо". Някой спестил (да не кажа друго) едни пари при покупката, и после се започва с едни молби за разместване в самолета.  Единствено за деца го разбирам, но системата ако работи, не би трябвало да ги раздели. Всичко друго е каприз за без пари ако може.

аз  лично съм молил да си сменим местата в повечето случаи ми се получава

# 161
  • Мнения: 50 927
Моите деца пък само ги местят. Или тези до тях- влюбени, ма спестили пари, молят да седнат заедно, или пък са разпределени на аварийните изходи, където е забранено да седят непълнолетни, и персонала ги мести Simple Smile Понеже са по-големки, не получават автоматично места до нас. Сега за следващия полет купих места, че ми писна от глупости Simple Smile

# 162
  • София
  • Мнения: 1 154
Здравейте,
При закупен билет с WIZZ Plus може ли билетът в едната посока да се чекира онлайн, а в другата на летището?

# 163
  • Mediterraneo
  • Мнения: 42 828
Миналата седмица полет на Уиз закъсня с около 2 часа и половина. Раздали са им на летището едни хвърчащи листи с описание как да търсят обезщетение. Не разбрах нищо нито от листите, нито от сайта, бихте ли ме ориентирали изобщо има ли право на някакво обезщетение или да не се занимавам. Полетът е София- Аликанте( че има значение километрите), закъснял близо с 3 часа.

Последна редакция: пн, 22 апр 2019, 21:52 от Тарталета

# 164
  • София
  • Мнения: 15 534
Миналата седмица полет на Уиз закъсня с около 2 часа и половина. Раздали са им на ленището едни хвърчащи листи с описание как да търсят обезщетение. Не разбрах нищо нито от листите, нито от сайта, бихте ли ме ориентирали изобщо има ли право на някакво обезщетение или да не се занимавам. Полетът е София- Аликанте( че има значение километрите), закъснял близо с 3 часа.

Важно е колко часа по-късно спрямо разписанието е кацнал. Ако е над 3 часа, може да получите обезщетение (за над 1500 км е 400 евро). Ако е между 2 и 3 часа, могат да ви осребрят касови бележки за храна, за трансфер (ако се е провалил предвидения) и подобни.

Общи условия

Активация на акаунт