Шести клас 2018/2019 - тема 5

  • 25 012
  • 758
  •   1
Отговори
# 345
  • Мнения: X
Нямам представа какво да я правя с тая математика. Справя се добре, за 5, в клас на контролни и класни изкарва 5 - 5 и нещо, вкъщи, в клас и на курсовете си решава задачите с добра успеваемост, решава много и вчера на пробния изпит - тотал щета. С прибирането вкъщи, като си извади теста и ревна. Започна една по една да гледа задачите и да установява, че ги е объркала. Малко по-късно ми се обади и учителката с новината. Идея си нямам как да го реша този проблем, а по БЕЛ е с 80т.

И ние сме така. Чак тотал щета - не, но като прави контролно в училище качва най-много до 5, а вкъщи на спокойствие решава всичко без грешки. Това за втория срок. Първия й беше по-лесно, явно геометрията повече я вдява. При нас проблемът е и че е малко бавна, все не й стига времето и има накрая претупани задачи.

Последна редакция: пн, 10 юни 2019, 15:58 от Анонимен

# 346
  • Мнения: 3 483
При нас, преразказите страдат от свръхлаконичност. Крещящото желание да свърши по-бързо с тази невдъхновяваща го задача, води и до правописни и граматични грешки, за които като го питаш как се пише тази или онази дума или я виж къде са запетайките в това изречение, имаш ли пълен член еди-къде си - знае си. Да ама, на листа мазало.

Bubcheto15, детето мисълта за ограниченото време сигурно го притеснява на пробните по математика. Работете в посока да решава без да мисли за времето.

# 347
  • Мнения: 24 467
А не са добри, поради често пъти спънатите изречения, неподреденост на изложението и честите тавталогии, които му се случват. Това са най-дразнещите му елементи при моя.

Това е проблема и при моя. Ако имаш предложения за справяне - давай! Simple Smile
Иначе не допуска правописни грешки, най-много някоя изядена буква от бързане.
Обаче грознописа му...лекар да му завиди. Ако има време и се старае горе-долу бива, но това е рядко.
А пък нали и за краснопис "глобяват" на матурата.

Купих книга специално за преразкази за 7-мо класници и смятам лятото да му давам да си прави по един преразказ от нея. Не са дълги, но това е тренинг, за който през учебната година нямаме време.
С неговата дисграфия ако му разчетат, ще сме щастливи ние. Поне се научи да пише, щото в първи клас и това ми беше съмнително, че ще направи.

# 348
  • Бургас
  • Мнения: 10 670
Judy, сподели, моля те, коя е книгата!
Ще му давам и аз по някой преразказ за упражнение.

# 349
  • Мнения: 24 467
Ще я снимам довечера, че е у нас. Намерих я от едни онлайн книжарници на старо. Не е една, всъщност. Ще снимам всичко, което успях да докопам. Не съм ги почвала още. Стоят в библиотеката и чакат ваканцията.

# 350
  • Бургас
  • Мнения: 10 670
Благодаря! Ще ми е от полза.

Стоят в библиотеката и чакат ваканцията.

Тя страшна ваканция им се очертава на завалиите, ама карай.Grin
Ще почиват другото лято.

# 351
  • София
  • Мнения: 4 041
Bubcheto15, детето мисълта за ограниченото време сигурно го притеснява на пробните по математика. Работете в посока да решава без да мисли за времето.
Мисълта за изпит по математика явно я притеснява. И на класното е с ограничено време, ама няма драма. Такива ми ги ръсеше вчера, че чак занемях. Паникьосала се, че на втората задача от втория модул й било дадено много място, а тя писала малко, решила, че не може да е така и нищо не написала на бланката...

# 352
  • Мнения: 24 467
Благодаря! Ще ми е от полза.

Стоят в библиотеката и чакат ваканцията.

Тя страшна ваканция им се очертава на завалиите, ама карай.Grin
Ще почиват другото лято.

А-хам...

Bubcheto15, детето мисълта за ограниченото време сигурно го притеснява на пробните по математика. Работете в посока да решава без да мисли за времето.
Мисълта за изпит по математика явно я притеснява. И на класното е с ограничено време, ама няма драма. Такива ми ги ръсеше вчера, че чак занемях. Паникьосала се, че на втората задача от втория модул й било дадено много място, а тя писала малко, решила, че не може да е така и нищо не написала на бланката...
Учете ги, че винаги трябва накрая да впишат отговор в бланката. Да не остава празно. Не отнемат точки за грешка, все пак.

# 353
  • софия
  • Мнения: 30 375
bubcheto15, тя ходила ли е да решава някъде извън училище и вкъщи? Може би ѝ трябва тренинг.
До тази година бях против ПИ от началото на 7ми клас. Мисля, че ще си преосмисля мнението и смятам по математика да започна да я записвам от първия възможен момент. С БЕЛ виждам, че това има голямо значение. Придобиват рутина и не се шашкат от формата.

# 354
  • Мнения: 8 911
Вие сега хвалите ли се или се оплаквате
Явно са добре децата

Happy, честно казано и аз не знам. Успех има, акъл има, та им за какво да се хваля. Обаче, мързелът му е потресаващ, желанието да минава всичко с минимум усилия или ако може без изобщо да си мръдне пръста е огромно. В тази връзка има за какво да се оплаквам и да буча. В крайна сметка и аз не знам кое надделява.

# 355
  • Мнения: 50 732
Аз не съм срещала досега наистина тъпо дете на тази възраст. Но мързела е повсеместен, просто страхотен. Simple Smile

# 356
  • София
  • Мнения: 3 400
zvanche, и аз мисля, че средата е определяща. Допреди десетина години си мислех, че е по-добре какво ще се учи в училището сред 7 клас и бах на мнение, че човек трябва да завърши 12 клас с професия, защото може да му се наложи и да работи. Съответно професионално насочените училища ми бяха примамливи. Вече не съм на това мнение. Синът ми си е харесал училище с добра среда, но без професионално направление и ще го подкрепя именно заради нея.

# 357
  • София
  • Мнения: 4 041
bubcheto15, тя ходила ли е да решава някъде извън училище и вкъщи? Може би ѝ трябва тренинг.
До тази година бях против ПИ от началото на 7ми клас. Мисля, че ще си преосмисля мнението и смятам по математика да започна да я записвам от първия възможен момент. С БЕЛ виждам, че това има голямо значение. Придобиват рутина и не се шашкат от формата.
Цяла година е на курсове в Междучасие, имаше по 3 пробни изпита и по двата предмета. По БЕЛ стартира от 72-73, поетапно си вървеше нагоре, на третия сега е с 80. По математика на предните два се въртеше около 40те, сега...
От малка си е супер притеснителна, в началото от контролните в училище се паникьосваше, пращах я на всякакви състезания, за да свикне, никога не съм се карала за оценки. На 19.05 беше на изпит за сертификат от Кембридж, на писмения всичко ок, на устния се беше шашнала и беше зациклила, а тя говоримо е в пъти по-добре, отколкото писмено.

# 358
  • Мнения: 50 732
Преди години на първия НВО дъщеря ми си беше поплакала, па после писала Joy Сега ни е смешно, но тогава никак не ни беше

# 359
  • софия
  • Мнения: 30 375
Моето дете също е много притеснително. От най-малкото нещо става червена като домат. Мисля, че това е характер и много трудно може да се промени.
Аз на моята казвам първо да пише нещата, в които е сигурна. След това увлечена, притеснението се тушира малко. Колкото повече правят нещо, толкова е по-спокойно от гледна точка, че нещата са познати и притеснението по-малко им влияе.
Всеки изипитва притеснение, когато знае, че ще бъде оценен/преценен дори и да предстои да направи нещо, в което се чувства уверен. Освен това, ние да не сме на 100 % винаги? Всеки има моменти на по-голяма слабост. Дано тези моменти да не са по време на самата матура, а на ПИ Simple Smile
Скрит текст:
Миналата година и моята беше на pet. Естествено устният беше с по-нисък резултат. Дори се чудя как изобщо е говорила. Взе го с много добър резултат, но след излизането беше червена, смачкана, разплака се и каза "Нищо не направих, провалих се".
Никога не сме ѝ поставяли изискване да го вземе, точно обратното - непрекъснато ѝ обяснявахме, че е тренировка, за нея, но това не я успокои. Характер.

Общи условия

Активация на акаунт