Лидл 128 - Юнско сладоледена

  • 87 891
  • 1 364
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 416
Deivi, няма да спамя, но ми обясняват, че имало начини (тези с кухненските съдове). Естествено, не е като да си купиш нещото от Лидл, който е на 3 мин. от вкъщи, но при разлика в цената 100% за новия модел робот... Всеки си преценява, аз за моя случай разпитвам.
Да, разбира се, не споря, просто коментирах различните възможности.
Линк за роботитеhttps://www.lidl.de/de/saugroboter/c10269
Чантите сега не ги намирам, гледах ги в четвъртък или петък.

# 721
  • Мнения: 6 619
Човек ще каже като чете, че заради гаранцията купувате уреди с идеята да се развали.
Немския Лидл дава гаранция с изпратената поръчка. Обаче онлайн магазина при тях си е отделна институция, което ще рече купен от там - връщаш само там. Не може да се върне в немски физически магазин дори, а в български пък абсурд.
Роботът Силвър Крест го пускаха есента този същия, нищо ново не е. Дълго време залежаваше на Борово, до Коледа със сигурност откара една бройка.
В немския някоя от Румбите януари беше намалена и на 70%

# 722
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 12 557
Новата стъклочистачка е различен модел от тази, пускана миналата година. Купих миналогодишната, но я върнах, защото протече още на първото ползване. Сега моделът е така направен, че контейнерът отдолу е цял и изходящият въздух излиза отпред, а не отдолу, както предходния. Микрофибърните кърпи също са с друго захващане и не остава по един пръст празно от едната страна. Пръскалото също изглежда по-здраво. Моето миналата година се счупи на второто натискане. Малко ми прилича на моделите на Керхер, разглеждах ги с идеята да си купя такава, но все не оставаше ред. Дано няма проблеми, при първа възможност ще я тествам в реални условия. Днес само я пуснах да я чуя и да видя как е конструирана.

# 723
  • Мнения: 11 784
Включвам се за спрея-подправка - взех с бял трюфел, не е за всеки вкус, много силен и специфичен аромат е, като пробвах олиото поне половин час усещах вкуса му. В пластмасово шишенце е, 40 мл.
Видях и грила - ами моят на Тефал много повече ми харесва и никак не съжалявам за разликата в цената (на този не се свалят плочите, не ми харесва покритието, както и програматорът да е отгоре, а не отстрани на уреда). Погледнах само - имаше налични роботи (за тях като машини, не тези конкретно, пък имам от познати отзиви, че не са толкова ефективни, както ги рекламират, че да заменят обичайното почистване с прахосмукачка).

# 724
  • Мнения: 416
Аз не казвам, че е нов, знам че много пъти е обсъждано в темата, но не ме е интересувал и съм прескачала постовете,Само дето не намирам отзиви и клипове на точно този модел в нета.В ръководствата също не ми излезе информация за него.
Сега, лятото ходя боса из къщи и много се дразня, ако  някое дребно боклуче ми се залепи на крака.И като го видях в брошурата реших, че ще си купя робот.Много е възможно да е друга марка, но ако този върши работа защо да не спестя към хилядарка.Сестра ми има румба, имам наблюдения, чисти си много сериозно и се завира на места , които не чистя всеки ден.

# 725
  • София
  • Мнения: 3 401
Чантите MICHAEL KORS ще ги видите най-отдолу на страницата.

# 726
  • Мнения: 10 415
Човек ще каже като чете, че заради гаранцията купувате уреди с идеята да се развали.
О, да, в моя случай точно това трябва да си кажеш. Hands V Затова и Лидл ми е предпочитан магазин - спокойствието ми е безценно. Досега нищо тяхно не ми се е разваляло, но виждам как мои приятели ги разиграват като магарета по други магазини.

# 727
  • Мнения: 75 362
Разходите транспортните при ремонт са за сметка на търговеца.
Има директива, и в нашия ЗЗП е казано че клиентът не заплаща нищо при гаранционен ремонт.
Който иска да се поинтерисува...да прочете и в немския сайт на лидл какво се казва по въпроса, да попита по мейл там....

# 728
  • Мнения: 27 272
Чантите MICHAEL KORS ще ги видите най-отдолу на страницата.
Доста стари модели са, не се ядосвай, че ги няма при нас.

# 729
  • Мнения: 41 711
Боже, наистина ли мислите, че някой ще си купи чанта за 4-500лв от Лидл? В нашия клон не можаха и едно кожено яке да продадат, а ги намаляха няколко пъти....

# 730
  • Пловдив
  • Мнения: 44 185
Някой хапнА ли св.вратле вече?  Laughing
Доста време обикалях и за сиренето Сребърна...натъпкали го в едно крайче дет не се вижда хич.

# 731
  • Варна
  • Мнения: 1 951
Някой пробвал ли е LED уреда против комари дали е ефективен? Не знам за вас, но тази година ни изядоха нас....

# 732
  • И аз не знам къде...
  • Мнения: 718
Здравейте,

Трудно  ще ми е да изчета всички теми, та за това направо питам!
Имате ли впечатления от кафемашината, коята тази седмица е в брошурата?

Благодаря предварително!

# 733
  • Варна
  • Мнения: 25 817
Човек ще каже като чете, че заради гаранцията купувате уреди с идеята да се развали.
Никой не купува с идеята, че ще се развали, но е добре да се помисли и за този вариант. Защото при една евентуална повреда транспортните разходи ще ти излязат златни. Аз не бих купила при това положение, за мен разликата в цената не си струва главоболията при повреда, точно щото е скъп уред. Но толкова пари не бих дала ни в БГ, ни в Германия де, така че си разсъждавам хипотетично Laughing
Изобщо не мисля, че търговец, който НЕ продава извън Германия трябва да плати разходите за транспорт от България, това е просто абсурдно. Може да плати разходите на превозвача от Германия до Германия, толкоз.  А основното перо е да се прати до Германия. Все едно някой от щатите да си купи с превозвач стока от български сайт и при рекламация търговецът да поеме транспорта от щатите, как си го представяте това?

# 734
  • Мнения: 12 722
Здравейте,

Трудно  ще ми е да изчета всички теми, та за това направо питам!
Имате ли впечатления от кафемашината, коята тази седмица е в брошурата?

Благодаря предварително!

Имам я отдавна, мисля, че е същата. Идеално се справя.

Общи условия

Активация на акаунт