СЕДМИ КЛАС. Втора изпитна 10.06 - 20.06.2019

  • 91 712
  • 2 288
  •   1
Отговори
# 2 160
  • Мнения: 1 032
А, и пак за госпожите от МОН се сещам - едно време за езикова изпитът май беше от 3(три) задачи. Ако не ме лъже паметта, че оглупявам. Не съм мислила 2ра на гърба на първа ли е и за 3та ще имам ли място и баркодове не бяхме виждали. Тук някой може ли да застане зад твърдението, че това днешното подготвя хора за живота? Че ще успеят? На чипровския килим повърхността на шарките как ще помогне да взимат решения или да отстояват мнение? То е реторично всичкото, единствено се питам - редно е за всеки един гаф да има уволнен, кои ще са?

# 2 161
  • Мнения: 12 909
При нас са прибрали калкулаторите. При вас как е било? Питам чесно, да ходя ли утре да се разправям.
Стига де, какви калкулатори на НВО.
Нямат право да ползват.

# 2 162
  • София
  • Мнения: 16 209

Причините, да не се запише дете, прието по първо желание - записва се в АК, в друго частно училище, в училище с отделен прием.

Демек, все софийски хипотези ...

Специално АК не е само Софийска хипотеза. Но вероятно по-честата за другите градове е избор на гимназия в друг град, включително София. Или просто пробване на системата за област, в която нямаш намерение да учиш, както каза Дидева.

# 2 163
  • Мнения: 1 032
Вкарахте ме в съвсем, съвсем друг филм... От незнание ли са тези изпълнения - не вярвам.

Не, ама не мога да намеря цензурирана дума, за да се изразя.

# 2 164
  • Мнения: 288
Четири задачи за езиковата. Раздаваха се листи с мокър печат. Няма полета, скенери, едностранно, двустранно, късаща се, некъсаща се чернова.

# 2 165
  • София
  • Мнения: 19 932
То е реторично всичкото, единствено се питам - редно е за всеки един гаф да има уволнен, кои ще са?

Кой ли - никой, както винаги. През годините имаше сгрешени задачи, сгрешени оценки, които изправиха на нокти стотици деца и родители, неравномерни скали, спорни въпроси, повторни класирания и винаги за украса  И неинформирани квестори..

# 2 166
  • Мнения: 12 909
Това намерих за СФ миналата година...
В София във второто класиране участваха над 3400 ученици. По- малко от половината успяха да се предвижат напред.

Значи да речем около 1500 са се прекласирали.. това колко частни училища или с не-НВО-прием са ?

Това намерих за Пловдив:
4 465 класирани в първия етап 3 472 са се записали на първо класиране.
786 ученици от Пловдив и областта са подали заявления за участие във второ класиране. С тях са участвали и 283 некласирани от първо желание

Последна редакция: ср, 19 юни 2019, 23:38 от duhi_puhi

# 2 167
  • Мнения: X
Това намерих за СФ миналата година...
В София във второто класиране участваха над 3400 ученици. По- малко от половината успяха да се предвижат напред.

Значи да речем около 1500 са се прекласирали.. това колко частни училища или с не-НВО-прием са ?
Както казах по-нагоре, много ученици от други области подават пробно в големите градове и после не се записват.

# 2 168
  • София
  • Мнения: 7 055
Е да, ама като ни събираха доброволци, да подпечатваме карираните листи за следващите кандидатстващи, успях да си набия печат и на предварително закупения и подготвен фалшив бележник. По-късно го представих на нашите за оригинал от края на 9 клас  Stuck Out Tongue
А съм била учителка, а съм решила да дам подпечатани листове за царски пищови.

# 2 169
  • Мнения: 1 032
То е реторично всичкото, единствено се питам - редно е за всеки един гаф да има уволнен, кои ще са?

Кой ли - никой, както винаги. През годините имаше сгрешени задачи, сгрешени оценки, които изправиха на нокти стотици деца и родители, неравномерни скали, спорни въпроси, повторни класирания и винаги за украса  И неинформирани квестори..


Ами... и без това юли съм го отделила за тази цел - да постоим пред министерството? С примери от други държави как израстват нормални, спокойни и щастливи деца. И примери от тук как един прост изпит не могат да организират административно. Децата нали уж имаха права според не знам какви конвенции? Понеделник и днес точно обратното демонстрират - кой заплашван, че ще му анулират работата, ако разкачи черновата, кой не намерил къде да допише, понеше пише едро и не знаели да му дадат лист. Хора, сериозно - колко точно мозък се изисква, за да обмислиш едни тъпи, но работещи за изпита и децата правила, и после да можеш да ги приложиш?

# 2 170
  • София, в момента в любимото ми село Железница
  • Мнения: 2 202
Вече съм пияна от хубава сръбска ракия Stuck Out Tongue Winking Eye Наздраве!
Не е от най-добрите по математика, но ех, ако беше разчел равностранен....хайде пак наздраве!...щяхме да сме +6 точки поне. Като изкоментирах равностранен, ме погледна изумено и осъзна половината решение...но поне е по-непукист, радва се на това което му е успешно..
Но, докато поливахме приключения етап изникна следния въпрос. Взел е допълнителен лист чернова, но квесторката му е казала, че той не се слаг в плика и не се проверява, а сега де? Аз доколкото знам се води протокол и се търси този лист...Даже са го попитали дали му се рискува с тази чернова, че тя е от училището и не се проверявала...
Не се притеснявам много, но все пак...дали може да има последствия?

Не знам, но моята Убавица е взела 2 чернови и са ги запечатали и тях.

# 2 171
  • София
  • Мнения: 2 814
Върти ми се в ума, че имаше информация при равен бал на последните приети какви други елементи се взимаха под внимание.. дали не беше средно аритметично от дипломата, или оценките бел /мат.. някой може ли да се включи с информация?

# 2 172
  • София
  • Мнения: 109
Абсолютно логично е при второ класиране много деца да минат в по-желаното училище. Да приемем, че 100 деца, класирани по първо желание в училище 1 не се запишат, то на второ класиране освободените места се заемат от деца, които минават на техните места и освобожтават местата , които са за минаване напред на  други деца......и т.н. Не знам успях ли да го обясня добре, че след толкова бЕло ...

# 2 173
  • Мнения: X
Върти ми се в ума, че имаше информация при равен бал на последните приети какви други елементи се взимаха под внимание.. дали не беше средно аритметично от дипломата, или оценките бел /мат.. някой може ли да се включи с информация?
Чл. 59. (1) Когато в класирането има ученици с равен бал и с броя им се надхвърля броят на местата по чл. 48, ал. 1, те се подреждат в низходящ ред по сбора от резултатите от националното външно оценяване.
(2) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 1 се подреждат в низходящ ред по сбора от оценките от балообразуващите учебни предмети, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(3) (Изм. и доп. - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г., изм. - ДВ, бр. 77 от 2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 2 се подреждат в низходящ ред по средноаритметичната оценка от оценките по учебните предмети, изучавани в VII клас в раздел А на учебния план - български език и литература, чужд език, математика, история и цивилизация, география и икономика, биология и здравно образование, физика и астрономия и химия и опазване на околната среда, от свидетелството за завършено основно образование, превърнати по скала в точки в съответствие с ДОС за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(4) (Нова - ДВ, бр. 12 от 2017 г., в сила от 03.02.2017 г.) Ученици с еднакви показатели и след подреждането по реда на ал. 3 се приемат над утвърдения държавен план-прием и над нормативно установения максимален брой ученици в паралелка.

# 2 174
  • София
  • Мнения: 7 676
Е да, ама като ни събираха доброволци, да подпечатваме карираните листи за следващите кандидатстващи, успях да си набия печат и на предварително закупения и подготвен фалшив бележник. По-късно го представих на нашите за оригинал от края на 9 клас  Stuck Out Tongue
А съм била учителка, а съм решила да дам подпечатани листове за царски пищови.

Миа, много сме, силни сме!
Понякога си мисля, колко добро ми е детето! Joy

Общи условия

Активация на акаунт