Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 12 юни 2019, 01:11 ч.

Сериозен проблем - А1

  • 5 765
  • 53
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 765
Аз пък не ги разбирам! И в другите оператори служителите гонят таргети, ама ги постигат с учтиво обслужване, не с лъжи. Повече пари ще давам, но за А1 не искам да чувам. Проблемът е, когато живееш на място, на което нямаш друг избор

И при другите оператори е същото - всички служители си гонят таргета и в повечето случаи си спестяват някои подробности като зарибяват клиентите с нови услуги.. Виваком набутаха на майка ми таблет за 1 левче с договор за Интернет по 20лв на месец, а жената дори си няма и представа какво е това Интернет и как се борави с таблет.
При мен нямаше проблем с прекратяване на договор в А1 - договорът си беше безсрочен, отидох в Сердика Център, попълниха заявление, върнах им устройството, разпечатоха ми и протокол за него и всичко приключи. Преди няколко месеца си поръчах онлайн телефон плюс договор - не ми хареса, върнах го в 14-дневния срок и без проблем ми възстановиха сумата за телефона и договорът беше прекратен.

# 31
  • София
  • Мнения: 4 705
Искам да ви предупредя.
Ровейки из тел, попадам на свали 1000 МБ безплатно от моят А1.
Зачитайки се в условията, попадам  на следното изречение " се съгласяват на допълнителни насоки, условия и правила, които ЩЕ бъдат публикувани".

Имам предостатъчно думи за да характеризирам договора, но няма да ги пиша.
Внимавайте какво подписвате, сваляте, то ясно, че все ще сме "извозени", ама да не оставим и на неродените си деца задължения към А1. Angry

# 32
  • Мнения: 1
Как се отървахте от тях? Моля споделете, че и нас почнаха да ни въртят. Имаме код и предупреждение(месец преди края на договора), че желаем да го прекрати и пак не знаели кога ще е това(нямали информация)

Ако успеете пишете

Последна редакция: вт, 14 яну 2020, 10:23 от AnMary

# 33
  • Бургас
  • Мнения: 211
Ние имахме към тях интернет и се отказахме.  Пуска се заявление в който и да е офис за прекратяване на услугата и до 1 месец трябва да се върнат устройствата.  Ние имаме и телефон, който уж щяха да спрат заедно с интернета, но не е спрян  , явно ще трябва да пускаме и за него заявка отделно.

# 34
  • София
  • Мнения: 4 705
Подкрепям изцяло мнението на lesli.
Искам да ви предупредя за нещо, което стана преди извести часове....
Звъни непознат номер, оказва се, че е от А1.
Започват да ми предлагат "лично " на мен и веднага да ми вдигнат лимита на безгранични повиквания, но + 7 лв на месец за следващите 2 години + някакви МБ. И тук идват въпросите:

1.за какво са ми след като в ЕС аз и без това си ги имам?
2. Колко е при тях тарифирането на един филм/песен без да се свалят???

На тези въпроси ми отговориха със заучените нищо незначещи фрази.
Даже операторката започна да заеква Rolling Eyes от вълнение на повечето ми въпроси.
Пиша, защото е важна превенцията, не после да "гоним Михаля".

# 35
  • Мнения: 7
Здравейте, нека споделя и аз моят проблем с А1.
Септември 2019г. преподписах нов договор  с месечна такса от 23лв със включени услуги A1 Explore tv и Voyo. Фактурите, който получавах бяха наред, до момента в който последната ми фактура беше на сума от 63лв. Свързах се с техен служител през *88, където ми беше обяснено, че грешката била от тяхна страна тъй като са били начислени за два месеца услугата а1 Explore tv на редовна цена, а не както е описано в договора ми. Казаха, че ще оправят проблема след като се направи префактуриране и че ще бъда оведомена след това.
Седмица след това получих нов смс, в който пише, че ми е възстановена сума от 22лв и към следващата си фактура ще получа еднократна "отстъпка" от 16лв.
Таксата след префактуриране стана 40лв. Говорих отново с техен служител, защо таксата пак е с начислена сума, при което те ми отговориха, че колегите му са направили всичко необходимо и той не могъл да направи повече нищо. След това отидох до офис на а1, където получих същия отговор и нямало друг вариант освен да платя сумата от 40лв, в противен случай телефонът ми ще бъде спрян. При въпроса ми, ако таксата бъде платена, какъв документ ще ми бъде даден и за какво плащам тези начислени пари, така и не получих отговор. Също и не ми бе поискан и документ за самоличност...

Знаете ли как стои въпроса с подаването на жалба?

Благодаря ви за отделеното време!

# 36
# 37
  • Русе
  • Мнения: 1 053
Имам въпрос. Договорът ми с Мтел е изтекъл, бил е двугодишен с някакви промоции. Сега виждам голямата си сметка и разбирам това. Доколкото четох след изтичането на договор с определен срок, той се превръща в безсрочен. Сега искам да си прекратя договора, защото без промоциите, които ползвах сумата ми е прекалено голяма. Имам ли право по всяко време да си пусна едномесечно предизвестие за прекратяване на договора или трябва да чакам отново да минат 2 години откакто Мтел са го подновили автоматично?

# 38
  • Мнения: 765
Вече няма автоматично подновяване на договори - щом е изтекъл срокът, става безсрочен и може с 1-месечно предизвестие да бъде прекратен без никакви неустойки.

# 39
  • Мнения: 872
Вече няма автоматично подновяване на договори - щом е изтекъл срокът, става безсрочен и може с 1-месечно предизвестие да бъде прекратен без никакви неустойки.
Да де - само дето има промоционални условия. Които искат доплащане на (псевдо)промоцията за използваните месеци. Иначе изобщо не е подновен договора за 2г, само малко по косвен начин.

# 40
  • Мнения: 508
Бясна съм на #А1 и попаднах на темата.
Малко по-различен ми е проблемът от описаните досега, но искам да споделя, ако някой търси мнение за "услугите"им.

И тази сутрин НЯМА интернет. Обща авария. Миналата седмица беше квартална авария, преди това улична авария, преди това авария в таблото..... Всеки ден оправдания с някаква авария....  Всяка сутрин губим поне по 30 мин с рестартиране на модеми и компютри и накрая влизаме на работа и в час с мобилния интернет.
За тези 2 месеца карантина стана ясно, че в 70% от времето А1 НЕ ДАВАТ интернет Sad

# 41
  • София
  • Мнения: 1 192
Повдигам темата, заради следното:
2015 г. бях абонат на Близу за кабелна ТВ, интернет и стационарен телефон. При преместване от едно жилище в друго, абонаментът ми беше преместен на новия адрес. На него имахме телефон, който беше към БТК и който ползваме от 40 г. Отказах се от БТК и от Близу ми го прехвърлиха към пакета, т.е минах към тях, без допълнителни такси. Казаха, че мога да имам неограничен брой стационарни телефони към този пакет. 2016 Блузу няха купени от А1 (тогава Мтел) и аз автоматично съм станала абонат на Мтел. 2017 г. ми се обадиха за подновяване на договора и се разбрахме да е при същите условия. Пратиха ми документите по куриер. Погледнах ги разбира се, но не мога да изчета 20 страници, докато куриерът потропва с крак и ме чака. Подписах и така. Нали е при същите условия. В някакъв момент аз разбирам, че с това са ми набутали пакет спортна телевизия за 2.50, но не за това пиша. Оказа се, че телефонът, който ползваме от 40 г е спрян без аз да съм пускала молба за това, само другият е активен. Къде ли не звънях, къде ли не ме препращаха. Пуснах жалба и на нея ми беше отговорено, че този номер не е към мрежата на А1. С това си измиха ръцете и край. Не трябва ли автоматично от Близу да бъде прехвърлен към А1? И не трябва ли аз да пусна молба, за да имат право да закрият телефонен пост? Моля, ако някой се е сблъсквал с нещо подобно, нека пише.
Мисля да пиша до КЗП, но като ги знам какви са, не вярвам нещо да предприемат.

# 42
  • Мнения: 872
Пратиха ми документите по куриер. Погледнах ги разбира се, но не мога да изчета 20 страници, докато куриерът потропва с крак и ме чака. Подписах и така.
Удряш куриера по главата (образно казано) с "договора" и им теглиш една майна. С подобен дълъг договор пратен по куриер умишлено за да те притиснат все едно те питат "Ти теле ли си?". Ако подпишеш отговаряш с Да.

# 43
  • Русе
  • Мнения: 1 053
При нас на работа идва куриера, оставя договора и се разбираме в края на работния ден да мине да го вземе подписан. Не знам обаче дали куриерите имат право да правят така или го правят просто защото всеки ден носят нещо и ни познават. И за куриера е по-лесно така, не те чака да четеш договор. Обаче точно края на март, когато почти нищо не работеше мъжът ми беше отишъл в Спиди за договор и момичето му се изрепчило, че навън на студа чака опашка да подписва или да си заминава, ако не иска да подпише. Той й беше вдигнал скандал, че иска да прочете, какво подписва, хората отвън се бяха развикали, че чакат.

# 44
  • България
  • Мнения: 3 962
Повдигам темата, заради следното:
2015 г. бях абонат на Близу за кабелна ТВ, интернет и стационарен телефон.
Скрит текст:
При преместване от едно жилище в друго, абонаментът ми беше преместен на новия адрес. На него имахме телефон, който беше към БТК и който ползваме от 40 г. Отказах се от БТК и от Близу ми го прехвърлиха към пакета, т.е минах към тях, без допълнителни такси. Казаха, че мога да имам неограничен брой стационарни телефони към този пакет. 2016 Блузу няха купени от А1 (тогава Мтел) и аз автоматично съм станала абонат на Мтел. 2017 г. ми се обадиха за подновяване на договора и се разбрахме да е при същите условия. Пратиха ми документите по куриер. Погледнах ги разбира се, но не мога да изчета 20 страници, докато куриерът потропва с крак и ме чака. Подписах и така. Нали е при същите условия. В някакъв момент аз разбирам, че с това са ми набутали пакет спортна телевизия за 2.50, но не за това пиша. Оказа се, че телефонът, който ползваме от 40 г е спрян без аз да съм пускала молба за това, само другият е активен. Къде ли не звънях, къде ли не ме препращаха. Пуснах жалба и на нея ми беше отговорено, че този номер не е към мрежата на А1. С това си измиха ръцете и край. Не трябва ли автоматично от Близу да бъде прехвърлен към А1? И не трябва ли аз да пусна молба, за да имат право да закрият телефонен пост? Моля, ако някой се е сблъсквал с нещо подобно, нека пише.
Мисля да пиша до КЗП, но като ги знам какви са, не вярвам нещо да предприемат.
И ние сме с такъв пакет и тези дни преподписахме. Всичко беше точно както казаха и по телефона.
Подчертаха, че има бланка за отказ, същото ни каза и куриера. Подписваме отказа и връщаме обратно за сметка на А1.
Ако не са минали седем дни, дали няма да можете да ползвате правото си на отказ и така от А1 бързо да се сетят как могат да пуснат и спрения телефон.

Общи условия

Активация на акаунт