Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Сериозен проблем - А1

  • 10 696
  • 58
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 964
А1 предлагат и дистанционно подписване на договори през приложението на EvroTrust - получавате си договора там, изчитате го на спокойствие и ако нещо не ви хареса - не го подписвате.

# 46
  • София
  • Мнения: 1 453
Е много добре, но става дума за 2017 година и от тогава звъня и се разправям периодично. И ме прехвърлят от един на друг. Накрая си измиха ръцете, че този номер не е към тяхната мрежа.

# 47
  • София
  • Мнения: 717
Не знам дали моето мнение ще ви е от полза, но все пак ще го напиша. И аз преподписах през 2017г. с М-тел, като наследен абонат от Близу, но не съм имала проблеми с домашния телефон, който също няколко години преди това беше на Виваком и после го прехвърлих към Близу. Имам и смяна на адреса на услугите по време на последния договор с Близу. Но е само 1 домашен номер и все още си е активен - от миналата година имам продължаване на договора при същите условия.  За пращането по куриер през 2017г. имаше изричен срок след получаване на договора, в който можеше да се откажеш от него  без последствия, след като го прочетете внимателно - по спомен 7 или 14 дни. Иначе действително повечето от служителите от А1 са доста некоректни и лъжат, но трябва да си отстоявате правата и да бъдете по-остри, само тогава можете да постигнете нещо. Наистина това струва доста нерви и ако имах реален избор, никога нямаше да им бъда клиент. Не че им пука, де.

# 48
  • Русе
  • Мнения: 1 213
Аз имам чувството, че да станеш служител на А1 трябва да си нахален, нагъл, да умееш да лъжеш, да не ти пука за интересите и чувствата на клиентите, а само да се интересуваш от бонуса, който ще получиш накрая. Аз също съм бивш клиент на Близу и от там на А1, но това е защото нямаме кой знае какъв избор на мобилни оператори. Ако имаше 10-15 мобилни оператора не знам дали пак така щяха да злоупотребяват с клиентите си.

# 49
  • София
  • Мнения: 1 453
Да, но нашите телефони бяха 2 и те са скипнали единия и се е загубил по трасето.
Днес ми писаха и даже ми звъняха със следното предложение - да се откажа от сегашния стационарен номер и да ми върнат предишния. Мен това ме устройва идеално и се съгласих. Бях много остра, сега даже съжалявам, но иначе нямаше да ги накарам да се задействат. Лично въпросната госпожа Пламена Василева ми звъня. Ха, да видим, ако свърши някаква работа, ще й се извиня.

# 50
  • Мнения: 1 011
Ха, да видим, ако свърши някаква работа, ще й се извиня.
Бъди нащрек - почти сигурно ще те извози с нещо друго.

# 51
  • София
  • Мнения: 1 453
Ха, да видим, ако свърши някаква работа, ще й се извиня.
Бъди нащрек - почти сигурно ще те извози с нещо друго.
Например? Нищо не съм подписвала, всичко стана по телефона.
В момента имаме стационарен, възстановен ни е стария номер, а е спрян този, който не ползвахме.  Надявам се да няма уловка.

# 52
  • Мнения: 1 011
Абе проверявай внимателно сметките следващите 4-5 месеца. Класика е да пускат нещо без пари първите 1-3 месеца, за да се успокоиш, че "вече" е наред всичко.

# 53
  • София
  • Мнения: 1 453
Абе проверявай внимателно сметките следващите 4-5 месеца. Класика е да пускат нещо без пари първите 1-3 месеца, за да се успокоиш, че "вече" е наред всичко.
Непременно! Аз винаги проверявам всичко.
Номерът явно е да си отстояваш своето и не знам защо ги плаши толкова КЗП. Като ги заплашиш и се впрягат много. Аз за една бройка щях да пиша, но се задействаха.

# 54
  • Sofia
  • Мнения: 7 521
Искам и аз да попитам нещо за проблем с А1. Майка ми има телефон към тях. Всичко е наред от доста време. Внезапно сметката скача и към нея се оказва добавена нова услуга. Тя отива в офис и се оказва, че няма договор за тази услуга, просто са я начислили без тя да е подписвала нещо. Оправят нещата (но тя вече е платила за месец тази услуга). Сега получава някакви смс-и, с които се предлагат услуги и ако не ги искаш трябва изрично да върнеш отговор Стоп, иначе те абонират за услугата. Да сте чували за подобно нещо?

# 55
  • Мнения: 964
Каква услуга? Ако не е подписвала нещо, нямат право да добавят каквото им хрумне, би трябвало да възстановят сумата ако е тяхна 'грешка'..
За смс-те - ако са от А1, сигурно са рекламни и може да се спрат като се заяви отказ при тях за получаване на реклами, май в самия договор го има като клауза и не трябва да се слага отметка при подписване на договора.

# 56
  • Русе
  • Мнения: 1 213
Винаги много внимателно чета особено пък договорите на А1. Така са написани, че никога не можеш да си сигурен какво точно подписваш. Още повече като погледнеш структурата на това, което ти дават да подпишеш -то някакви приложения, анекси към приложенията и т.н. Последният път в договора ми нямаше нито цена, нито точно какви услуги използвам. Обясниха ми, че понеже съм преподписвала стар договор, затова имало само приложения и анекси, но цената която плащам се оказа много по-висока.
Да не говорим, че почти няма и нормална комуникация със служителите им. Като отидеш на място целта им е не да ти помогнат, а да ти пробутат да подпишеш договор на по-висока цена. Като звъннеш по телефона те прехвърлят един на друг и накрая ти казват, че те ще ти звъннат до 24 часа. Естествено звънват в най-неподходящото за теб време.

# 57
  • София
  • Мнения: 7 544
Искам и аз да попитам нещо за проблем с А1. Майка ми има телефон към тях. Всичко е наред от доста време. Внезапно сметката скача и към нея се оказва добавена нова услуга. Тя отива в офис и се оказва, че няма договор за тази услуга, просто са я начислили без тя да е подписвала нещо. Оправят нещата (но тя вече е платила за месец тази услуга). Сега получава някакви смс-и, с които се предлагат услуги и ако не ги искаш трябва изрично да върнеш отговор Стоп, иначе те абонират за услугата. Да сте чували за подобно нещо?

Това го имаше преди няколко години, но до колкото помня имаше много жалби и трябваше да прекратят тази практика (дали и тримата оператори не го правиха).
Пускай жалба до КРС и КЗП с копие до А1.

# 58
  • Мнения: 2 867
Бих искала да използва темата, за да задам въпрос. Оказа се, че договорът ни за пакет телевизия и интернет към мтел е изтекъл през ноември. Никой не се е обаждал никой не е предлагал  нова оферта. Разбрахме го едва сега, като излезе новата сметка, която вече е на редовна цена.Вярно е, че и ние имаме вина, че съвсем сме изключила за края на договора, но не би ли трябвало да ни звъннат преди края, за да ни предложат нова оферта? Майка ми има договор към виваком от много години, винаги й звънят поне два месеца преди изтичането да й предложат нещо. Искам да попитам, сега, като ми е изтекъл договора, във всеки едни момент ли мога да се откажа, или трябва да чакам месец? Смятаме да се прехвърлим към виваком, но не знам кога да се обадя на едните и кога на другите, за да не стоим без телевизия и интернет.

Общи условия

Активация на акаунт