Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 18 юни 2019, 19:38 ч.

Плюсове и минуси на кварталите в София - 6

  • 20 650
  • 653
  •   4
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 11 885
Той и не е Simple Smile Просто на някои от нас ни се налага да го ползваме, редовно или спорадично, няма значение. И искаме да е чист, удобен и на време.

# 31
  • Мнения: 9 525
Естествено, че ГТ не е по-удобен - седалката на колата е по-удобна от седалката в метрото, да не говорим за правостоящите Sunglasses Ама има нюанси Wink Ако спирките са удобни, ако иначе маршрутът е труден и т.н. може комплексно погледнато да е по-удобно с ГТ. Например аз лично предпочитам да ходя до Бизнеспарка с метро, а не с кола. С кола в час пик си е 45 - 60 минути. С метро е 15 минути чисто, още 5 минути чакане и още 5 минути, ако човек живее наблизо до спирката. Прави 25 минути, което е наполовина. И по пътя си четеш новините или си чатиш, вместо да ругаеш трафика и селяндурите с колите. Да не говорим какво става в трафика ако вали дъжд или сняг.
Също така зависи дали и у дома и в офиса имаш гарантирано паркомясто, или се налага след това да обикаляш и да търсиш. И да намериш пак на 5 минути от вкъщи накрая.

# 32
  • Мнения: 6 890
Естествено, че ГТ не е по-удобен - седалката на колата е по-удобна от седалката в метрото, да не говорим за правостоящите Sunglasses Ама има нюанси Wink Ако спирките са удобни, ако иначе маршрутът е труден и т.н. може комплексно погледнато да е по-удобно с ГТ. Например аз лично предпочитам да ходя до Бизнеспарка с метро, а не с кола. С кола в час пик си е 45 - 60 минути. С метро е 15 минути чисто, още 5 минути чакане и още 5 минути, ако човек живее наблизо до спирката. Прави 25 минути, което е наполовина. И по пътя си четеш новините или си чатиш, вместо да ругаеш трафика и селяндурите с колите. Да не говорим какво става в трафика ако вали дъжд или сняг.
Също така зависи дали и у дома и в офиса имаш гарантирано паркомясто, или се налага след това да обикаляш и да търсиш. И да намериш пак на 5 минути от вкъщи накрая.
Напълно споделям това мнение.

# 33
  • София
  • Мнения: 11 885
http://mysofia.bg/places/premahvat-pavetata-ot-plostad-aleksandar-nevski/

Има ли нещо вярно в това?

# 34
  • Макондо
  • Мнения: 12 771
МалИИИ, втасаха го Графа, че сега ще обновяват и около Ал. Невски.

# 35
  • Мнения: 914
Ужас, нацвъкани г@вна из целия център ще останат от този мандат!
Дано се намеси Св. Синод, че май някои ги е страх от "Началника"!

# 36
  • София
  • Мнения: 817

Не бих се учудила. От градинката до Художествената академия вече изчезнаха. Имаше и материал за миграцията на жълтите павета, поствам линк. Струва си да го отворите, за да видите снимката на застланата с павета алея към частен гараж.

https://www.ploshtadslaveikov.com/stolichanka-signalizira-za-zha … hte-edin-sluchaj/

# 37
  • Мнения: 147

Това е старо, от преди близо 2 месеца, и веднага беше опровергано, още същия ден. Изтекли са грешни чертежи. Потърси по

"Фандъкова опроверга спекулации, че ще махат паветата около Св "Александър Невски""

и ще излезе информация, че е фалшива новина.

# 38
  • София
  • Мнения: 11 885
Олекна ми. Благодаря!

На мен ми харесва как направиха градинката при ХА Simple Smile Катедралата обаче не си я представям заобиколена от асфалт. Въпрос на навик, може би.

# 39
  • Мнения: 7 389
Черна станция, тия двете - светофарите с копчета на Дондуков и тъпите велоалеи на Раковска и мен ме дразнят. Особено първото, че ги ползвам ежедневно.
Светофарите и автобусите с копчета са ми най-противни - опипани от незнайно колко хора; губещи време и нерви и в двата случая.

# 40
  • Мнения: 262
Тази седмица общината сътвори поредната тапа в столицата - където Пенчо Славейков и България се сливат в един булевард пред хотел Хилтън. Червения сигнал на Пенчо Славейков е удължен, въпреки, че са само две лентии колоната от чакащи е огромна. Докато на булевард България зеленото е удължено, въпреки, че там са три ленти и движението е по-малко натоварено.


Другата им глупост е, че премахнаха зеления пешеходен светофар, с които можеше да пресечеш цялото разстояние от националния стадион, през моста на перловската река, графа и да стигнеш до автобусните спирки. Това бяха три светофара, които пускаха зелено, ако хванеш първия зелен. Сега дори и първия зелен, останалите два задължително са червени с цел да изпуснеш довозващия към/след метрото транспорт. Защо дебили имат право да взимат такива решения?

# 41
  • Мнения: 2 723
По същия начин и преебаха левия завой на бул. Тодор Александров към Опълченска, но не чак в такива размери. Тикви колкото искаш...

# 42
  • Мнения: 9 525
А, тук предполагам има различни мнения Mr. Green
Баш вчера минах по "България" и много се учудих, като минах като на парад от светофара на "Петко Тодоров" та чак до Графа. Всичко ми беше зелено, та даже и на въпросната вилица на бул. "България" и "Пенчо Славейков" много се учудих, като хем хванах зелено на вилицата хем минах без да спирам после на светофара на "Черни връх". Ми на мен ми хареса Grinning
Предполагам, че на всички по този маршрут също им харесва. Та всичко е субективно.

# 43
  • София
  • Мнения: 10 145
На мен ми харесва как направиха градинката при ХА Simple Smile Катедралата обаче не си я представям заобиколена от асфалт. Въпрос на навик, може би.
А беше ли толкова наложителен ремонтът на градинката? Безспорно, всяко ново нещо е по-добро от вече изхабеното. В т.ч. Графа, не беше пипан поне 20 години. Но пак да попитам: Нямаше ли по-наложителни обекти за ремонт?
И възниква въпросът: Как за некачествен ремонт може да се оправдаваш, че нещо е било старо. Ами твоето ново няма да се ремонтира пак след 1-2 години, направи го да изкара поне 10.
Впрочем, чета, че Борисовата бавно и славно се разпарчетосва на частни лица. Все пак тя не е само около Ариана и езерото с лилиите.

Последна редакция: чт, 20 юни 2019, 16:59 от Cuckoo

# 44
  • София
  • Мнения: 11 885
Не знам дали е бил наложителен - не работя в общината и не ми е в компетенцията да преценявам. Казах, че ми харесва как е станало. Толкоз.

Общи условия

Активация на акаунт