СЕДМИ КЛАС. Точките ще проверим, паралелките ще подредим 20.06 - 30.06.2019

  • 123 746
  • 2 478
  •   1
Отговори
# 2 370
  • Мнения: 28
Разбира се, че вярвам навсякъде могат да се намерят приятели, с които да си изкарваш страхотно. С голяма усмивка и аз приемам подобен коментар и за двете гимназии.

При сина ми изборът ще е между 73, 1 и 2 АЕГ. За НЕГ не стига резултата. Испански, френски, руски и други по- екзотични езици не желае да изучава.

# 2 371
  • София
  • Мнения: 11 037
Горните постове ми напомниха как едно приятелско дете, което е в лайстунг на НЕГ убеждаваше сина ми, ако искал да има живот да отидел в Първа английска. Там бил купона, а в немската било само учене. Simple Smile
Потвърждавам, от читанка, щерката се превърна в купонджийка. Твърди, че е само за предучилищната, да видим как ще е в 9ти клас Simple Smile
Това което ми хареса в 1АЕГ, е че училището има дух, децата са отсяти и детето си хареса класа от пръв поглед.

# 2 372
  • Мнения: 4 210
luluto, моля разкажи повече за впечатленията си от 1 АЕГ? Училището е вариант за сина ми, ако не влезе в желаното(когато му дойде времето).

# 2 373
  • Мнения: 1 217
Видях , че на 1 АЕГ им строят нова база, за да се разделят с ОУ 112. Та ще се чувстват децата супер в чисто ново училище. Имам познато дете там сега е 11 кл. нищо лошо не е казвал .
И като район е на хубаво място наблизо е СМГ. Ще си дружат в междучасията 😊

Последна редакция: нд, 30 юни 2019, 07:46 от Elea Lea

# 2 374
  • Мнения: 102
ДО
ПРЕДСЕДАТЕЛЯ
НА ОБЛАСТНАТА КОМИСИЯ
КЪМ РУО – БУРГАС
ЗАЯВЛЕНИЕ
за участие в първи (трети) етап на класиране за прием в VIII клас
От.................................................
И т.н

Този документ попълва ли се 
при подаване онлайн.
Кога и къде се подава всъщност?
Благодаря!

# 2 375
  • Мнения: 105
Добро утро!

Два въпроса:

1. Подготвям се за онлайн кандидатстването - по-специално разглеждах кодовете и веднага ми се наби на очи следното: В 1 АЕГ фигурират 8 кода, а паралелките са 7 /според справочника/. Седем са и в план приема. Седем са на сайта на у-щето. От къде се пръкна 8ия код - очевидно с Ит Е, който не се споменава и в сайта на у-щето?

2. Необходими са ми по-конкретни насоки за редене на желанията, защото всичко разбирам, но до сега от пръстите си изсмуках 30 паралелки, които тръгват от 1 АЕГ , минават през 2 АЕГ, 22ра, 32ра, 7мо, 51 и 127мо /дето се вика целия диапазон изчерпах, като пиша почти всички паралелки/. Претенциите на моя синковец са: иска да учи английски и математика, а балът му е 430,25. Ако трябва да пиша още, не бих ги определила като желания. Та въпросът ми е: не е ли по-важна структурата на въпросните "желания", а не точно бройката им, като разбирам, че както при мен, така и при другите, това не са желания, а опорни точки за второ класиране?

Огромни благодарности за труда, таблиците и обработената статистика.

След като си поживяхме в розов облак от хвалби и самодоволство  след получените оценки и се питахме дали няма да отиде на халос с английската "тоз висок бал", че се и черпихме на всичкото отгоре, последва мощно торпилиране в петък, гарнирано със забележки от типа "как успя да оплескаш тъпото неравенство?! "

Та след преглеждане на таблиците, приравняване на балове и точки от предни години успях да съзра някаква надежда ... за което от сърце благодаря.

# 2 376
  • Мнения: 1 303
Какъв е шансът за момче с 410 точки да бъде прието с немски в 35-о?
Как какъв !?! Винаги е 50%: или ще бъде приет или не. Шегата на страна, редете желанията от най-желаното надолу, без много да се съобразявате с проценти и вероятности, а бъдещето ще си покаже и нека да е най-доброто за момчето Simple Smile

Благодаря за отговора, усмихна ме Simple Smile Но си е така, 50 на 50. Засега важното е, че немският е одобрен от сина ми, това си е половината от работата.  Laughing

# 2 377
  • София
  • Мнения: 16 209

2. Необходими са ми по-конкретни насоки за редене на желанията, защото всичко разбирам, но до сега от пръстите си изсмуках 30 паралелки, които тръгват от 1 АЕГ , минават през 2 АЕГ, 22ра, 32ра, 7мо, 51 и 127мо /дето се вика целия диапазон изчерпах, като пиша почти всички паралелки/. Претенциите на моя синковец са: иска да учи английски и математика, а балът му е 430,25. Ако трябва да пиша още, не бих ги определила като желания. Та въпросът ми е: не е ли по-важна структурата на въпросните "желания", а не точно бройката им, като разбирам, че както при мен, така и при другите, това не са желания, а опорни точки за второ класиране?

Мисля, че изброените паралелки са ви достатъчни.

# 2 378
  • Мнения: 6 473
luluto, моля разкажи повече за впечатленията си от 1 АЕГ? Училището е вариант за сина ми, ако не влезе в желаното(когато му дойде времето).

Никаква дисциплина, занижени изисквания по отношение на предметите различни от английски, слаба или никаква намеса от страна на ръководството при сериозни конфликти между учениците или ученици и учители. Липса на добри преподаватели по английски. В подготвителния клас на дъщеря ми им предаваше пълен кукумицин. В началото не вярвах на детето, но след две срещи с учителката останах в потрес. Беше събирала от децата пари, за посещения на къщи музеи и някак си все се оказваше, че отиват в неработен ден. После накара момчето, което го играеше касиер на класа да й купи подарък за Коледа с тези пари - цитирам “фотоапарат с калъфче. Ама да е хубав!”. Моята се беше изнервила и си беше поискала парите обратно, защото не ги е давала за подарък, а за посещения на музеи. Онази я заплаши, че ще й пише двойка. Моето се яви на изпит пред комисия. Скъсахме си нервите.  Подготовката по български беше плачевна. Смениха 6 преподавателя. Единият им беше дал да правят анализ на стихотворение, което не е застъпено в учебния материал. Децата си скъсаха гъза да пишат, онзи им каза накрая “Какви са тия неща, вие за много умни ли се мислите!  Отворете и вижте какво са казали по- умните от вас, които се занимават с литературна критика, научете го и това напишете”. И разбира се както бяхме супер мотивирани, така познайте дали някой повече си направи труда да мисли.
Голяма част от учителите, които им преподаваха предмети на английски просто четяха от изключително смотано преведените и неразбираеми учебници.
В общи линии изкара С1 по английски, но тя е доста амбициозна. Част от децата не покриха тези критерии и бих казала, че говоримият им английски хич не е на задоволително ниво. Моето видя зор първата година в Англия, защото изискванията и критериите в университетите там са доста по- различни.
Същото ниво на владеене на езика, с което голямата излезе в 12 клас от английската, сега малката го покри в 7ми клас. За малката през учебната година разчитаме само на редовните часове по английски в ПЧМГ. През лятото кисне 2-3 седмици в Англия на езиков лагер. Та не знам до колко си заслужаваше тая английска гимназия, но и моята голяма щерка тогава отказа немски, а аз за испански не виждах смисъл.

# 2 379
  • Мнения: 49
Скрит текст:
Видях , че на 1 АЕГ им строят нова база, за да се разделят с ОУ 112. Та ще се чувстват децата супер в чисто ново училище. Имам познато дете там сега е 11 кл. нищо лошо не е казвал .
И като район е на хубаво място наблизо е СМГ. Ще си дружат в междучасията 😊
Целта е да минат на едносменен режим на обучение, а не да се разделят. Проекта за разширяване на базата се движеше от предишния директор на 112, преди да се пенсионира. Синът ми беше във втори клас , когато правихме подписка до Столична община да задвижим проекта.


Скрит текст:
luluto, моля разкажи повече за впечатленията си от 1 АЕГ? Училището е вариант за сина ми, ако не влезе в желаното(когато му дойде времето).

Никаква дисциплина, занижени изисквания по отношение на предметите различни от английски, слаба или никаква намеса от страна на ръководството при сериозни конфликти между учениците или ученици и учители. Липса на добри преподаватели по английски. В подготвителния клас на дъщеря ми им предаваше пълен кукумицин. В началото не вярвах на детето, но след две срещи с учителката останах в потрес. Беше събирала от децата пари, за посещения на къщи музеи и някак си все се оказваше, че отиват в неработен ден. После накара момчето, което го играеше касиер на класа да й купи подарък за Коледа с тези пари - цитирам “фотоапарат с калъфче. Ама да е хубав!”. Моята се беше изнервила и си беше поискала парите обратно, защото не ги е давала за подарък, а за посещения на музеи. Онази я заплаши, че ще й пише двойка. Моето се яви на изпит пред комисия. Скъсахме си нервите.  Подготовката по български беше плачевна. Смениха 6 преподавателя. Единият им беше дал да правят анализ на стихотворение, което не е застъпено в учебния материал. Децата си скъсаха гъза да пишат, онзи им каза накрая “Какви са тия неща, вие за много умни ли се мислите!  Отворете и вижте какво са казали по- умните от вас, които се занимават с литературна критика, научете го и това напишете”. И разбира се както бяхме супер мотивирани, така познайте дали някой повече си направи труда да мисли.
Голяма част от учителите, които им преподаваха предмети на английски просто четяха от изключително смотано преведените и неразбираеми учебници.
В общи линии изкара С1 по английски, но тя е доста амбициозна. Част от децата не покриха тези критерии и бих казала, че говоримият им английски хич не е на задоволително ниво. Моето видя зор първата година в Англия, защото изискванията и критериите в университетите там са доста по- различни.
Същото ниво на владеене на езика, с което голямата излезе в 12 клас от английската, сега малката го покри в 7ми клас. За малката през учебната година разчитаме само на редовните часове по английски в ПЧМГ. През лятото кисне 2-3 седмици в Англия на езиков лагер. Та не знам до колко си заслужаваше тая английска гимназия, но и моята голяма щерка тогава отказа немски, а аз за испански не виждах смисъл.

Снощи бяхме на гости на приятелско семейство, чийто син завърши 10 клас тази година в 1АЕГ. Абсолютно същото споделя и той. Разочарование и слабо ниво на преподаване. Пишат им се високи оценки без да са ги постигнали, лоша дисциплина и слаб контрол.
Това е валидно за почти всички училища.

Последна редакция: нд, 30 юни 2019, 10:52 от Фран

# 2 380
  • Мнения: 99
Здравейте,ако сме приети на първо класиране,но на второ или трето желание,заявление  за второ класиране на място в училище ли се подава или може онлайн?

# 2 381
  • Мнения: 49
Аз имам следния въпрос:
С оглед на различното балообразуване ако дете е прието на по задно желание с по висок бал, формиран от три пъти математика, на второ класиране ще може ли да мине на по - предно желание с по нисък бал от балообразуване 2х2.

# 2 382
  • Мнения: 253
Здравейте,ако сме приети на първо класиране,но на второ или трето желание,заявление  за второ класиране на място в училище ли се подава или може онлайн?


На място в училището, в което е прието детето на първо класиране.

# 2 383
  • Мнения: 24
Някой “статистик” от Варна няма ли да се включи?

А някаква прогноза за Варна няма ли да има? Например като тази за 2018 г., която се оказа доста точна.

# 2 384
  • София
  • Мнения: 9 019
Аз имам следния въпрос:
С оглед на различното балообразуване ако дете е прието на по задно желание с по висок бал, формиран от три пъти математика, на второ класиране ще може ли да мине на по - предно желание с по нисък бал от балообразуване 2х2.
Ако балът стига за две желания, които са с различно балообразуването, ще бъде прието в паралелката посочена с по-предно желание.

Пример:
...
11. желание: НПМГ Биология - бал 360 - балообразуващ (който е различен от по-долната) Биология състезание/олимпиада.
12. желание: НПМГ Природни науки - бал 380 - балообразуващ (който е различен от по-долната) Химия/Физика състезание/олимпиад.
13. желание АЕГ 1 с РЕ - бал 398
...

Балът стига и за трите, прието по 11 желание.

Последна редакция: нд, 30 юни 2019, 11:56 от Desem

Общи условия

Активация на акаунт