30.06 - 10.07.2019 СЕДМИ КЛАС. Подаване на заявления

  • 103 207
  • 1 839
  •   1
Отговори
# 930
  • София
  • Мнения: 7 684
Сега се замислих върху следната ситуация.
1 желание СМГ- немски, 2 желание СМГ- английски 3 желание - 91 НЕГ
Ако детето е прието на трето желание(91-нег) и се подава за второ класиране и изведнъж бала стига и за 1-во и за 2-ро желание. Къде го класират? Аз си мисля, че е на първо(в случая СМГ-немски), защото балът стига и е по- предно желание.
Нали така?  Някой знае ли?
Ако стига за първо желание, класира се там, независимо дали стига или не за второто желание.

# 931
  • София
  • Мнения: 191
Намерихме жената, подала заявление от наше име. Тя твърди, че е станала грешка в паролата (интересно защо не и в имената и ЕГН-то на детето). Данните (не знаем дали е заявление) са подадени в училище, което не е "гнездо". Възможно ли е това?

Доколкото разбрах при въвеждане на желанията в училище, служителките там въвеждат входящия номер на детето и забележете служебен код за достъп, който е на училището, а не кода на детето. Това е голям гаф на МОН , че не са съобразили какви грешки могат да станат.  Ако служителката въведе грешно входящия номер и в бързината не обърне внимание, чие име на дете е изписано в профила и направо кликне да въвежда желанията......
 Сещате се. Това най вероятно се е случило с вашия профил. А детето на тази жена няма въведени желания и може да остане некласирано.
 За да се идентифицира еднозначно профил на конкретно дете е задължително да се влиза с неговия код! А в училищата гнезда въвеждат техните си служебни.
Призовавам всички родители, гледайте внимателно,  къде въвеждат желанията!

# 932
  • София
  • Мнения: 588
Гнезденето даде фира още първия ден, значи...

# 933
  • София
  • Мнения: 2 130
Вероятно са искали да предпазят персоналните кодове от такова широко споделяне. Все пак нищо не може да отмени личната отговорност.

# 934
  • Мнения: 17
Гнезденето даде фира още първия ден, значи...

Коя електронна система в нашата държава не е дала фира още първия ден!? Simple Smile А иначе се тупаме колко сме напред в оутсорсинг, ИТ и някакви такива работи Simple Smile

# 935
  • Мнения: 1 222
И аз мисля , че точно това е станало. Въвели са грешен код, обаче другото дете явно не знае за тази грешка и сега ще е проблем за тях. Ако служителката знае кое е това дете и  му се обадят- добре, но ако е въвеждала на 10-15 деца - лошо,

# 936
  • Мнения: X
Нали имат координати на родител? Ще се свържат с него. А родителите да проверяват това, което подписват, освен ако не става дума за подаване на хартиено заявление, което се въвежда по-късно.

# 937
  • София
  • Мнения: 7 684
Аз пък съм изненадана от това, че жената не е видяла, че в профила на детето й няма заявление с изброени желания. Толкова пък да не е любопитна и да не провери....
И още нещо ми стана интересно. Това, че в 17.44 училищата работят и въвеждат желания... Има ли някъде инфо с какво работно време са, наистина ми стана интересно.

# 938
  • Мнения: 5 054
А уж някой мислят, че да подават на място в училище е по сигурно. Сто пъти обяснявах на познати, че това е да диктуваш на някой да направи това което ти би могъл. Има обаче много компютърно неграмотни. Наслушах се на истории. Друго, което ни направи впечатление, че някой и то с деца отличници в последната минута задаваха супер тъпи въпроси относно реда на кампанията. Какво е това спокойствие незнам.
За тези които подават в училище, колкото и да се шашкат от компа съвета ми е да се престрашат и да се логнах да видят в платформата дали всички желания са както те са ги искали.

# 939
  • София
  • Мнения: 20 082
Нещо не е съвсем така, извинете ме.. Днес попълвах желанията с приятелка, голяма паника е като
се окаже очи в очи с компа, ще я изяде последният Wink. Та мисълта ми е, че видях нещата. След като попълних нахвърлените на лист от нея и детето желания  и качих сканираното медицинско, натиснах бутона за пускане. И там  се въвеждаха в едно поле имената  + телефон и/или мейл на родителя на детето Иван Драганов Петканов (измислено име, истинското, ако не греша, беше болднато). И да не искаш, ще го видиш... Освен ако не гледаш въобще какво прави въвеждащият, а си цъкаш на тел или си бъркаш в носа...

# 940
  • София
  • Мнения: 588
Майката на детето е разбрала вече от хеликс, че е оставила чедото си извън класирането на първите два тура. Все още има време за реакция, можеше да го разберат на 5-ти в пет и половина...

# 941
  • нейде там, където ....
  • Мнения: 5 462
Не е късно за другото дете, чиито желания са мислели, че въвеждат. Стига да ги информират от там, където са направили грешката.

Ние подадохме нашето. До последно мисли и пренарежда. Докато попълвах декларацията, се сети да попита "Нали мога да си пренареждам желанията до края на пети юли?". Разочарова се и без малко да отложи за петък, за да премисли по-добре. Накрая каза "Е, важното е да сме живи и здрави" и натисна финалния бутон. Притеснява се доста от перспективата да учи по желание, различно от първото, но искрено се надявам да не се наложи.

# 942
  • Мнения: 12 918
Чувствам се герооой 😎
Наредих 76 желания за около 3 часа, като сменяхме 107352828 пъти реда... А системата не ни изхвърли ни веднъж Simple Smile
Като гледам за целия ден, от нашия двуцифрен номер преди почти 24 часа, до преди малко, са подали почти 4000 завления вече в Пловдив...
С тоз темп утре до обед всички ще са в системата Simple Smile

# 943
  • София
  • Мнения: 588
В пет и половина вечерта - почти извън работно време -  вероятно позната на родителката от училище - “негнездо” е направила набързо услуга през служебния компютър, защото “щом работи в училище, ги разбира”... кой има време да проверява.

# 944
  • Мнения: X
Работното време на много места е до 18:00.

Общи условия

Активация на акаунт