Лидл 129 - Юлско-ваучерна (отново)

  • 93 034
  • 1 457
  •   1
Отговори
# 1 185
  • Мнения: 5 605
Момичета, в момента в Лидл на банята в София има 30% на ципура, сьомгова пъстърва, пилешко месо и от кайма за грил. Тъкмо мина момчето с червените етикети.

# 1 186
  • до едно тепе
  • Мнения: 6 623
Всяка една череша поставена във вода се пука след няколко часа. Това ми го каза собственик на овощен разсадник с 40г стаж и много стабилни знания по въпроса- занимават се предимно с череши. Това като го питахме за устойчив на напукване сорт. За да не се пукат много при дъжд ги пръскат с тор съдържащ калций. Но това не влияе на вкуса и вида. Складово не се третират черешите, поне аз не съм чела да го правят, но е много вероятно да са държани повечко в хладилниците и затова да са се скапали много бързо.
Нищо не ми хареса от брошурата за следващата седмица.
За каймата от свинска плешка да се отбележа пак. Взех, седя 2 дена в хладилника и като я извадих беше сива вътре и миришеше ужасно. Замина в контейнера, а имаше още 2-3 дена срок на годност. Последния шанс и беше. Повече от там не.

# 1 187
  • In transit
  • Мнения: 14 317
С.Алекс препаратът за петна не е ДМ-ски? Аз оттам го купувам.

Не лидълски, ето този http://offers.kd2.org/pics/d8/87/d887709036d2cf326a3e8afb8b47db9b02963125.jpg

Дм-ския върши ли работа? Абе ще пълня от там май аз торбите, то се е видяло.. Любимите ми прахове и препарати като ги спират..
Средна хубост. За стари петна не става, тоест остават си. Само за пресни. А лидълския как е?

# 1 188
  • Мнения: 10 742
Приключих с черешите за тази година. Отказахте ме. Mr. Green


не се поддавай Wink аз се сетих за това инфо тук и не взех намалени череши, сега много ме е яд. като се прибрах сложих една от предишните във вода. е, за няколко часа нито пусна цвят, нито се обезцвети. ще я видим до утре, но тогава едва ли ще има намалени. тюх!

# 1 189
  • София
  • Мнения: 1 921
В немския сайт на Лидл видях, че има огледален шкаф за баня, офертата изчита след 16 часа. В българските магазини обаче няма такъв. Дали ще пуснат? И има ли смисъл да го поръчам онлайн? Как ще пристигне, като вратичките са стъклени? Колко би ми струвало до България? 

# 1 190
  • София-Младост
  • Мнения: 24 091
В немския сайт на Лидл видях, че има огледален шкаф за баня, офертата изчита след 16 часа. В българските магазини обаче няма такъв. Дали ще пуснат? И има ли смисъл да го поръчам онлайн? Как ще пристигне, като вратичките са стъклени? Колко би ми струвало до България? 
Няма как да се знае дали ще го пуснат и тук. Дали да го поръчаш-ако имаш нужда от шкафа и не намираш нищо подобно тук, да, защо не.
Можеш да го поръчаш с превозвач. Предполага се, че щом е стъклария ще е добре опакован. Плащаш си доставката на Лидл до склад на превозвача и след това около 3лв/кг до България.

# 1 191
  • Мнения: 76 088
Днес една нова касиерка ми поиска първо да съм й платяла а после да съм си прибирала нещата. Обясних й културно откъде изгрява слънцето 😆
Нахалница. Като си направят дълга лента след каса може и да си помисля. На този етап нямам намерение върху моята стока да хвърля тази на следващия клиенг.
Нахалница казах ли че е...😆

# 1 192
  • Мнения: 135
За всички уреди ли беше тримесечния период право на връщане?Помня за хлепокерната ни го бяха казали,но за булета не.Чудя се за този влагоабсорбатор,гледам предния е бил миналата пролет.Дано някой се включи с отзиви дали е доволен.
Имам 4 броя от този тип влагоабсорбатори. Вършат отлична работа.

# 1 193
  • Мнения: 7 303
Благодаря и ние мислим да го пробваме. (*хлебопекарна чак сега се видях каква глупост съм написала от бързане 😁).Днеска пред нашия лидл едно момче към 25г. събираше от земята и вадеше от коша и количките касовите бележки. Ако спечели някой от филиала ни,той ще да е късметлията 🙄.Побърка се народа....

# 1 194
  • Мнения: 2 465
Парочистачката някой да е купил и да е опитал ?

# 1 195
  • Мнения: 1 454
Днес една нова касиерка ми поиска първо да съм й платяла а после да съм си прибирала нещата. Обясних й културно откъде изгрява слънцето 😆
Нахалница. Като си направят дълга лента след каса може и да си помисля. На този етап нямам намерение върху моята стока да хвърля тази на следващия клиенг.
Нахалница казах ли че е...😆
На касиерите им изискват бързина/скорост,момичето просто си е вършило работата!Не случайно пред всички каси,дори и по моловете има местенце където да си опаковаме продуктите на спокойствие !

# 1 196
  • София
  • Мнения: 5 593
Днес една нова касиерка ми поиска първо да съм й платяла а после да съм си прибирала нещата. Обясних й културно откъде изгрява слънцето 😆
Нахалница. Като си направят дълга лента след каса може и да си помисля. На този етап нямам намерение върху моята стока да хвърля тази на следващия клиенг.
Нахалница казах ли че е...😆
На касиерите им изискват бързина/скорост,момичето просто си е вършило работата!Не случайно пред всички каси,дори и по моловете има местенце където да си опаковаме продуктите на спокойствие !
Не съм сигурна че им искат бързина. Има касиери които те изчакват, и дори и да бързаш ти казват: Спокойно,не бързайте. По- скоро е важно вниманието. И наистина няма място , трябва да си доста бърз,затова предпочитам количка пред кошница.

# 1 197
  • Мнения: 9 537
Днес една нова касиерка ми поиска първо да съм й платяла а после да съм си прибирала нещата. Обясних й културно откъде изгрява слънцето 😆
Нахалница. Като си направят дълга лента след каса може и да си помисля. На този етап нямам намерение върху моята стока да хвърля тази на следващия клиенг.
Нахалница казах ли че е...😆
На касиерите им изискват бързина/скорост,момичето просто си е вършило работата!Не случайно пред всички каси,дори и по моловете има местенце където да си опаковаме продуктите на спокойствие !

Само че се изисква време да си прибереш продуктите от миниатюрното местенце на касата в количката, не да си оправяш стоките. И да платя, нещата на следващия няма къде да се сложат. Никога не си прибирам нещата преди да платя, няма и да го направя - освен в новите магазини евентуално.

# 1 198
  • Мнения: 12 722
При нас пък редовно изчакват разни мотли да си съберат покупките.

# 1 199
  • Мнения: 3 713
Винаги мятам маркираното в количката, плащам, отмествам се и после прехвърлям покупките в торби. Така правя и това приемам за правилно.

Общи условия

Активация на акаунт