Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • Публикувана: 3 юли 2019, 10:09 ч.
  • Последно мнение: 4 авг. 2020, 11:29 ч.

Oriflame 2019 - тема за клиенти и консултанти

  • 11 014
  • 262
  •   1
Отговори

Анкета

Аз харесвам Орифлейм, и съм:

Опции:

* Може да изберете максимум 2 опции.

# 15
  • София
  • Мнения: 110
Добро утро  с тази ароматна седмична оферта☕️Gift Heart
http://bulgaria.oriflame.com/Offer050819.pdf

# 16
  • Перник
  • Мнения: 3 812
Здравейте, идвам да споделя мненнието си за спиралата No compromise https://bg.oriflame.com/products/product?code=33222. Ами, за мен се оказа голям компромис Sad Не прави почти нищо с миглите ми - не удължава, не дава обем, не извива Sad Само, дето си цапам горния клепач, колкото и да внимавам при нанасянето Grinning Това мисля, че се получава заради дебелата четка. Накратко - това не е моята спирала.

# 17
  • Мнения: 16
Здравейте! Нов консултант съм.. бихте ли ми разяснили как стоят нещата от-до? Поръчки, бонус точки, отстъпки, всичко за което се сетите Grinning и тъй като направих първата си поръчка, но в деня на получаване ще отсъствам, възможно ли е друг да я получи и ако не какво да правя? Какво се прави при получаването, с кой куриер работят?

# 18
  • Мнения: 128
Здравейте! Нов консултант съм.. бихте ли ми разяснили как стоят нещата от-до? Поръчки, бонус точки, отстъпки, всичко за което се сетите Grinning и тъй като направих първата си поръчка, но в деня на получаване ще отсъствам, възможно ли е друг да я получи и ако не какво да правя? Какво се прави при получаването, с кой куриер работят?

Всеки продукт ви носи определен брой точки, като при направени 100 или 120 бонус точки в каталога (не е нужно да са в една поръчка) може да си закупите продукт на специална цена. Също така при 100 точки таксата е само 1лв. Отстъпката е 20% на всеки един продукт от каталога, освен при тези които са само за консултанти. Това се сещам на първо време.

# 19
  • Мнения: 16
Да видим дали съм разбрала правилно Grinning Тъй като консултантът получава продуктите на 20% отстъпка, а ги продава на нормалната им цена... разликата остава за него. Например даден продукт се продава за 3лв, ние го купуваме за 2,40 и разликата от 0,60 остава за нас

# 20
  • Мнения: 128
Да видим дали съм разбрала правилно Grinning Тъй като консултантът получава продуктите на 20% отстъпка, а ги продава на нормалната им цена... разликата остава за него. Например даден продукт се продава за 3лв, ние го купуваме за 2,40 и разликата от 0,60 остава за нас

Точно така. Като влезете в сайта да си пуснете онлайн поръчка, там ще ви покаже цената с тези 20% отстъпка т.е тази цена е за вас, а тази в каталога за клиента. Така идва и вашата печалба.

# 21
  • София
  • Мнения: 110
Добро утро с новата седмична оферта 💖☕️
Линк http://bulgaria.oriflame.com/2019.cegrn.916.laflr.bg.002-003.pdf







# 22
# 23
  • Мнения: 180
Не се отваря линка Sad
PS :вече се отваря Simple Smile Благодаря ❤️

Последна редакция: чт, 15 авг 2019, 14:31 от 🌼 Мама на двама 🌼

# 24
  • Azeroth
  • Мнения: 4 336
Отваря се при мен, но нещата, които си харесах, отново са изчерпани. Нещо не мога да разбера тази глупост, в последно време постоянно има изчерпани артикули в чисто нови оферти или каталози. Confused Много ме дразнят.

# 25
  • Мнения: 1 239
Винаги с тези оферти чистят застояли продукти и имат малки количества

# 26
  • Пловдив
  • Мнения: 267
Здравейте, можете ли да ме ориентирате къде се намира бутона "Плати" при фактурите? Миналия месец си го имаше, този го няма, странна история.

# 27
  • Мнения: 128
Новата седмична оферта.

# 28
  • Русе
  • Мнения: 106
Здравейте, можете ли да ме ориентирате къде се намира бутона "Плати" при фактурите? Миналия месец си го имаше, този го няма, странна история.
Променили са малко - трябва да отвориш самата фактура, и тогава отгоре й ще видиш бутона за плащане.

# 29
  • Пловдив
  • Мнения: 267
Благодаря, намерих го.

Общи условия

Активация на акаунт