AVON само за представители 2019 & 2020

  • 25 301
  • 520
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 68
Сумата е с натрупване
Да , но за да се ползва високия процент, който беше по старата програма за лоялност, трябва да пуснеш доста голяма първа поръчка.

Последна редакция: чт, 15 авг 2019, 17:29 от magii

# 31
  • Мнения: 2 522
Здравейте, някой знае ли тези перли от Фокус 13 дали са добри?

# 32
  • Мнения: 13 786
Не е точно натрупване Румка и всички го разбираме. Условията наистина ни връщат в праисторическите времена. Да не кажа че и нивото за кампания е доста завишено. Като го пресметнеш грубо за четиримесечие се получава колкото беше обикновено за Коледа. Последния куотър 2/2019 също беше толкова високо. А никой не знае дали няма да сменят тези цифри в зависимост от кампанията. Накрая ще се получи че сме магарета които които никога няма да могат да стигнат моркова.

Сумата е с натрупване
Да , но за да се ползва високия процент, който беше по старата програма за лоялност, трябва да пуснеш доста голяма първа поръчка.

Това не е съвсем вярно.ако си в ниво лоялност и се бориш за задържане на ниво лоялност можеше да пускаш колкото искаш поръчки на минимално ниво и нищо не ти се мачка, нито мъкнеш кашони като черен роб. Не е за пренебрегване и факта , че откъм финанси беше по -лесно да раздаваш на партиди получаваш парите и като събереш превеждаш. Иначе да поръчаш, получиш, раздадеш,събереш пари с това ниво от ХХХ лева си е чисто предизвикателство.  Разбира се всички тези удобства бяха страхотна привилегия за  представители, влезли в ниво лоялност откакто са го въвели , защото по старите мерки поддържането на ниво лоялност до началото на 2019 година не беше нещо изключително сложно . Виж за новите представители 4 кампании си трябваше подобно напъване в по една поръчка ,но само толкова.
От началото на 2019 се усещаше , че нещо се мъти. Е измътиха го...

Последна редакция: чт, 15 авг 2019, 18:34 от _re_ge

# 33
  • Пловдив
  • Мнения: 1 262
Още нищо не са написали и за цени на каталози....

# 34
  • Мнения: 735
Къде ги виждате тия нови неща, че аз не съм видяла?

Кажете моля от червилата Luxe нюанс Red Haute има ли блясък, стр.79? Аз мисля, че няма, но да не подведа клиентката реших да се допитам и до вас. Благодаря!

# 35
  • Мнения: 1 471
Нивата преди не бяха кой знае колко непосилни.
Условията от другият месец са кошмар 😁, до сега с тези такси ограничиха до макс 2 поръчки в седмица, а сега Евентуално 1, за да може да остане и евентуално нещо за хамалогията по мъкнене на кашони с по няколко пяни по 1 л 😁. Както на последната среща се наблегна, че за банята всеки ще си купи.
А никой не споменава, че трябва и осигуровки да се плащат от 1 януари 2019,освен данък. Не знам дали изобщо на някоя среща някой го е казал. В сайта през последният месец само потвърждения за съгласия и вече са добавили, че си отговорен към изискванията на законите в Бг.
Но явно целта е всички да станат любители.

# 36
  • русе
  • Мнения: 1 316
Къде са описани новите условия,кажете да мога и аз да прочета ,ако може.
Благодаря.

# 37
  • София
  • Мнения: 4 177

А никой не споменава, че трябва и осигуровки да се плащат от 1 януари 2019,освен данък. Не знам дали изобщо на някоя среща някой го е казал. В сайта през последният месец само потвърждения за съгласия и вече са добавили, че си отговорен към изискванията на законите в Бг.
Но явно целта е всички да станат любители.


Това за координатори и нагоре ли е?

# 38
  • Мнения: 68
Къде са описани новите условия,кажете да мога и аз да прочета ,ако може.
Благодаря.
В сайта на представителя, под Здравей,...., има панел със стрелкички. На втората страница са новите условия. Под панела , където отчитат сумите за ANEW, вече сумират поръчките от началото на годината и сумите от к.10 до момента.

# 39
  • Мнения: 1 471
И за представителите също, ако имат поръчки от др.лица. Законът за данъците върху доходите на физ.лица ги дефинира като търговци. И това не е от сега, само че вече ще проверяват и за осигуровките, докато до сега НАП го интересуваше данъка, а на добра воля кой платил осигуровки, платил.
В сайта си може да видите новите усливия от сл.кампания,където има информация за програмите

# 40
  • Мнения: 2 522
И за представителите също, ако имат поръчки от др.лица.
Да де, обаче аз като представител мога да дам на поръчващите други лица, които са ми близки роднини продуктите с отстъпка - например майка, леля, сестра. Как НАП ще разбере дали съм формирала печалба или не? Тъпотия.

# 41
  • София
  • Мнения: 4 177
И за представителите също, ако имат поръчки от др.лица.
Да де, обаче аз като представител мога да дам на поръчващите други лица, които са ми близки роднини продуктите с отстъпка - например майка, леля, сестра. Как НАП ще разбере дали съм формирала печалба или не? Тъпотия.

Как ще докажат, че пазарувам са семейството си или не?

# 42
  • Пловдив
  • Мнения: 1 262
Има ли някой представител, който да е получил служебна бележка от Ейвън за доходите, които е получил като физическо лице-търговец на стоката?
Защото иначе какво ще се посочи в декларацията и върху каква база ще се изчисляват ДДФЛ и осигуровки!?

# 43
  • Мнения: 1 471
Не е никак трудно доказуемо за кой поръчваш. Напротив! Всички плащания са по банка към Ейвън. Данъчното  Третиране е като ЕТ. Молиш се и кръстиш се 😁 да не влизаш в ревизия физ.лице.
Законът позволява издаване на разписки от физ. Лица. Навремето дори Орифлейм имаха фирмени тефтерчета поръчки клиенти. За Ейвън не се сещам.
Може би мениджърите с бележките за доход от комисионните по-могат да минат между капките, но редовият представител???

# 44
  • Мнения: 13 786
Не всички плащат по банка това първо. И второ голяма част от представителите пазарят за себе си, семейство и роднини. Да не споменаваме факта че последните години по комисионни програми нещата се продават на доставна цена, а голяма част от представителите дават такива отстъпки че са на чиста загуба.

Общи условия

Активация на акаунт