Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 19 авг. 2019, 18:53 ч.

Прескачане на сърцето

  • 305
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 8
Здравейте преди 3 години започна да ми прескача на сърцето. В началото го отдадох на стрес и нерви. Също тъкмо започнах да ходя на фитнес и взимам Л карнитин. Отидох на кардиолог и ми каза да спра л карнитина и че намира нищо притеснително. Мина време прескачанията не спряха.

Отидох при д-р Шабани. Прегледа ме и той. Нищо сериозно не намери. Само че малко ми е забързан пулсът. Изписа ми да пия бизогама от 5мг 1/4 само сутрин. И така вече 2 години пия бизогамата. Също пия и деанксит за паник атаки, които ми се бяха появили преди 3-4 години. Започнах да се чувствам по-добре. Пак от време имаше прескачания но не им обръщах внимание.

Не пуша, спортувам редовно, нямам наднормено тегло. Беше ми правен и 24 часов холтер. Видя се че има прескачания но било в рамките на нормалното.

През послените няколко месеца пак учестиха прескачанията и то предимно, когато съм изморен физически и тялото е натоварено: след фитнес или след футбол (ако е било много жега) или след прием на повече алкохол предния ден.

Започнах и да пия добавки - холин и CoQ10.

Реших в Петък да отида на поредния кардиолог - Д-р Симова от Сити Клиник. Мери ми кръвно, ЕКГ и на ЕХОграф. Уж всичко нормално. Каза ми да спра абсолютно всички хапчета и добавки и да отида след 1 месец. Спрях деанксита, бизогама, холин коензим. Вчера (В Неделя) ми беше доста зле цял ден, супер отпаднал, все едно съм работил 48 часа на полето. Днес (Понелденик) се наспах и реших да отида на фитнес. Сърцето ми прескачаше повече от нормалното. Като се прибрах реших и да си измеря кръвното. Беше 133/85. А последните години не съм имал проблем с кръвното. Пих 1/4 бизогама за да се нормализират нещата.

Не знам от тук нататък как да процедирам...Да търся поредния кардиолог....или да си пия бизогамата и останалите неща и да не обръщам внимание на прескачанията. Поне преди да ги спра се чувствах що годе нормално.

Ще съм благодарен за съвет или мнение.

Мерси!

# 1
  • Мнения: 2 132
Хормони изследвали ли сте - ТСХ, ФТ3 и ФТ4 ? Ако в допълнение към прескачането на сърцето имате нервност, безсъние, отслабване, тревожност е възможно да имате проблем  щитовидната жлеза.

Успех!!!

# 2
  • Мнения: 8
Щитовидната жлеза е ок. Нямам проблеми със съня нито с теглото.

# 3
  • Мнения: 3 606
Здравей, на твое място бих си изследвала щитовидната жлеза - TSH, FT4, FT3, TAT и MAT. Peace
Може и ехография да направиш.

Редактирам се: щом е OK, нямам представа. Rolling Eyes

# 4
  • Варна
  • Мнения: 1 603
Потърсете мнението на нов кардиолог. Не зная на каква възраст сте, тегло и др. Деанксита се приема за максимум 2 г. Някои лекарства се спират чрез система с постоянно намалявяне на дозата.. Намалете и физическото натоварване във фитнеса . Натоварването на краката не пречи на сърдечната дейност .

# 5
  • Мнения: 8
Потърсете мнението на нов кардиолог. Не зная на каква възраст сте, тегло и др. Деанксита се приема за максимум 2 г. Някои лекарства се спират чрез система с постоянно намалявяне на дозата.. Намалете и физическото натоварване във фитнеса . Натоварването на краката не пречи на сърдечната дейност .

На 34 г. , 84кг, 180. Както казах нямам наднормено тегло. Може би наистина да намаля силовите тренировки и да правя повече кардио.

5 кардиолога минах и никой не ми каза каква е причината за прескачанията. Отдавна имам съмнения дали причината не е от деанксита. Сега пробвам да го спра малко по малко и ще видя какъв ще е резултатът. Но бизогамата си я продължавам за сега.

# 6
  • Мнения: 657
Деанкситът не бива да се спира без надзор от лекар.
Аз също имам прескачания на сърцето и вдигнах няколко пъти кръвно, а съм на 29 - горната граница беше около и над 160. Кардиологът каза, че са съкращения на мускулатурата на кръвоносните съдове (сърцето), предизвикани от силен стрес, в моя случай беше и около началото на цикъла, което също е допринесло. Предписа ми само Магнерот, от който имам чувствително подобрение върху цялостното състояние - подейства ми успокояващо, но в същото време имам тонус и не ме успива, сънят ми стана по-пълноценен. Но има значение формата на магнезия, да имате предвид.

Общи условия

Активация на акаунт