Некоректни мобилни оператори

  • 4 393
  • 30
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
Здравейте,

Знаете ли нещо за разликата между абонат физическо и юридическо лице?

От Мтел твърдят, че в случай, че юридическо лице желае да прехвърли номер по действащ договор за услуга:
1. на друг оператор
или
2. на физическо лице
то то дължи всички такси до изтичане на договора.

Какъв е казуса - включих моя номер към корпоративна група. Сега желая да прехвърля номера си на Теленор или на Мтел, защото искам да си купя устройство на изплащане. От Мтел твърдят, че трябва да платя всички такси до изтичане срока на договора, а не 3, както е по закон. Разликата идвала от факта, че абонатът в случая бил юридическо лице, а не физическо лице.

Моля за мнение.

# 16
  • Мнения: 947
Здравейте,

Знаете ли нещо за разликата между абонат физическо и юридическо лице?

От Мтел твърдят, че в случай, че юридическо лице желае да прехвърли номер по действащ договор за услуга:
1. на друг оператор
или
2. на физическо лице
то то дължи всички такси до изтичане на договора.

Какъв е казуса - включих моя номер към корпоративна група. Сега желая да прехвърля номера си на Теленор или на Мтел, защото искам да си купя устройство на изплащане. От Мтел твърдят, че трябва да платя всички такси до изтичане срока на договора, а не 3, както е по закон. Разликата идвала от факта, че абонатът в случая бил юридическо лице, а не физическо лице.

Моля за мнение.
Не са излъгали, за бизнес услугите не важи правилото за три такси като неустойка. Щом е на фирма се плаща всичко до края на договора. Трябва да изчакате да изтече срока на договора и тогава да го прехвърлите където желаете.

# 17
  • Мнения: X
Скрит текст:
Здравейте,

Знаете ли нещо за разликата между абонат физическо и юридическо лице?

От Мтел твърдят, че в случай, че юридическо лице желае да прехвърли номер по действащ договор за услуга:
1. на друг оператор
или
2. на физическо лице
то то дължи всички такси до изтичане на договора.

Какъв е казуса - включих моя номер към корпоративна група. Сега желая да прехвърля номера си на Теленор или на Мтел, защото искам да си купя устройство на изплащане. От Мтел твърдят, че трябва да платя всички такси до изтичане срока на договора, а не 3, както е по закон. Разликата идвала от факта, че абонатът в случая бил юридическо лице, а не физическо лице.

Моля за мнение.
Не са излъгали, за бизнес услугите не важи правилото за три такси като неустойка. Щом е на фирма се плаща всичко до края на договора. Трябва да изчакате да изтече срока на договора и тогава да го прехвърлите където желаете.
[/quote]

Благодаря Ви!

Знаете ли дали при всички оператори са такива условията?

# 18
  • Мнения: 947
При всички оператори е така.

# 19
  • Мнения: X
Т.е. по-изгодно е да бъда с номер към физическо лице и компанията, за която работя, да покрива сметките ми, отколкото да прехвърлям номера ми от един работодател към друг?

Безумни клаузи.
Така никога един служител не би могъл да запази номера си, който  използва за работа.

# 20
  • Мнения: 947
По време на договора може да направите смяна на собственост от фирмата към частно лице на същия оператор и при равен по сума или по-висок месечен абонамент, за да няма неустойка. Ако държите да си запазите номера го прехвърлете на ваше име, а след това, ако все още държите да смените оператора, при преноса ще платите 3 такси неустойка Wink

# 21
  • Мнения: X
По време на договора може да направите смяна на собственост от фирмата към частно лице на същия оператор и при равен по сума или по-висок месечен абонамент, за да няма неустойка. Ако държите да си запазите номера го прехвърлете на ваше име, а след това, ако все още държите да смените оператора, при преноса ще платите 3 такси неустойка Wink
Много Ви благодаря за информацията.
От А1 не са на същото мнение.
Според тях се дължат всички оставащи такси, ако искам да прекратя договора или да се прехвърля към друг оператор, както и ако прехвърля договора на физическо лице към тях.
Единственият начин според тях да не плащам неустойки е, ако прехвърля номера от юридическо лице към друго юридическо лице. Но в този случай, аз не желая бившия ми работодател да знае кой ще бъде бъдещия ми, например, и да бъдат обвързани с документ (съгласие за прехвърляне на номер)...

# 22
  • Мнения: 947
Обадете се на оператор. Разговорът се записва и ще ви кажат дали ще има неустойка при смяна на собственост от фирма на физическо лице в същия оператор. Аз съм правила такава смяна, но в друг оператор и няма проблем. Вие в офис ли питахте? Ако има акаунт мениджър фирмата е хубаво с него да разговаряте.

# 23
  • Мнения: X
Обадете се на оператор. Разговорът се записва и ще ви кажат дали ще има неустойка при смяна на собственост от фирма на физическо лице в същия оператор. Аз съм правила такава смяна, но в друг оператор и няма проблем. Вие в офис ли питахте? Ако има акаунт мениджър фирмата е хубаво с него да разговаряте.
Много Ви благодаря за информацията!

За съжаление ми го казват по телефон. Няколко пъти... Безумно. Ще се обадя да питам отново.

# 24
  • Мнения: 947
Вероятно не Ви изслушват въпроса, често се случва. Питайте конкретно и само за смяна на собственост към частно лице в същия оператор. А смяната на собственост така или иначе се подготвя от акаунт мениджъра (служител на оператора, който отговаря за дадената фирма) потърсете него.

# 25
  • Мнения: 28
Ох, знаете ли как се отписват тия  дигитални екстри на а1. С SMS ли, в търсачката не излиза нищо за отписване

# 26
  • FMSTEREO
  • Мнения: 194
Извинявам се че ще пиша ( по темата ),вчера имах проблем с обаждания при от виваком към йеттел,имам над 1000 минути,нищо че на предплатена карта,но дали заради снега вчера звъня на номер на йеттел ,и греда разговора не може да бъде осъществен,нарочно пак заредих картата си с 10 лева,пак не помогна,и чак днес вече няма проблем обаждам се и говоря. дали от времето е така или друг проблем ?

# 27
  • Мнения: 32
Здравейте,до сега бях на оптичен интернет от виваком,2 пъти се скъсва кабела който е на стълбове на пътя,първия път го оправиха много бързо,но втория път се изложиха тотално,7 дена стоях без интернет,всеки ден получавах смс крайна дата за оправяне утре,докато най накрая не издържах отидох и им върнах модема прекратих договора,който и без това ми бешше безсрочен,така наложи се да отида при йеттел исках 50 мегабита неограничен на 5 джи за 1 година,служителя се правеше на интересен,и ми викаше имаме само за 2 години,аз го питам вие как не знаете какво предлатге,той звънна на някого и накрая се съгласи че има,подписахме договора взех модема и разбрахме се че щом си го вкллюча ще имам интернет,прибрах се пуснах всичко,2 часа нямах интернет като в това време се разправях за нямането с 123,с един от многото "заети служители",най накрая разбрах че онзи умник в офиса,въпреки че на личната ми карта, я чете и ми видя домашният адрес,заключил модема към друг адрес ( как може да са такива.... ) ,после попаднах на някаква друга служителка,на която аз трябваше да намирам с гугле мапс данните ми че тя да ми оправи адреса,иначе заради това трябваше пак да ходя до офиса ( на мен всяко ходене до град ми струва 30 лв с такси ),тъй като нямам по удобен транспорт,при това грешката е тяхна ! така интернета тръгна и с ужас установих не само че скороста не ми е 50 мегабита ,ами даже не е 5 джи ,а е на 4 джи ,като скороста е 25 мегабита на сваляне и 5 на качване както пише в сайта,аз на този умник няколко пъти му казах искам скорост 50 мегабита,обаче тоя даже още като му поисках интернет тръгна да ме агитира за някакъв телефон нахалници,така моля каже какво мога да направя,подадох жалба в сайта им,тази скорост на мен не ми стига,с 50 мегабита как да е щях да се оправя,ама да ви кажа докато бях на виваком на един сайт където гледах една снимка го отваряше,с йеттел не ми го отваря,и на доста сайтове бави до 5 минути да го зареди,как мога да реша проблема че тия ми вдигнаха кръвното,искам или да ми оправят скоростта на 5джи 50 мегабита,или ако трябва ще мина на по висока скорост за 2 години,или да отида на а1,защото там за по 26 лева има неограничена скорост,тия само ми вдигат нервите заради тях човек може да влезе в болница в лудница не знам ! моля дайте съвет ! извинете за дългия роман ама нямаше как.

# 28
  • Мнения: 1 079
furforan може и това да са възможностите на клетката, която ви обслужва. друг път взимате една предплатена карта и тествате на телефон 4 или 5г. сега ще ви кажат , че скоростта е ДО 50 ( не е гарантирана). Просто не се оставяйте да ви лъжат, а четете какво  подписвате. Вариант след жалба външна антена за по-добър обхват .

# 29
  • Мнения: 32
furforan може и това да са възможностите на клетката, която ви обслужва. друг път взимате една предплатена карта и тествате на телефон 4 или 5г. сега ще ви кажат , че скоростта е ДО 50 ( не е гарантирана). Просто не се оставяйте да ви лъжат, а четете какво  подписвате. Вариант след жалба външна антена за по-добър обхват .

Добре но проблема е от това,че тоя там не знаеше.аз на моя адрес съм ползвал 100 мегабита йеттел,и нямах никакви проблеми,проблема първо че той обърка адреса ми и ме писа на друг адрес,2 часа разправии и ме караха аз да търся клетка да им дам данните,може би аз не съм дал по точни данни на адреса си,ама преди без да им давам никакви данни ме включиха и всичко бе наред,не е моя работа аз да търся мобилните клетки,това е тяхна работа ,а защо ми искат такса активация 15 лева,на сайта им прегледах всичко,никъде няма такса активация ? аз им казах вижте преди на какво сте ме свързали,няма как да не ми пазят инфото от предния договор,аман от некадърници.

Общи условия

Активация на акаунт