Частни училища - информативна тема 29

  • 36 657
  • 792
  •   1
Отговори
# 660
  • София
  • Мнения: 16 549
2 г. от Нова година нататък. И за Околовръстното, и за РПЛ (Резиденшъл Парк Лозен).

# 661
  • Мнения: 6 382
Е значи връзката Прокопиев-Плевнелиев е проработила. Не съм далече и от друга мисъл.  Ще го купят или ще са под наем? Че това е най-съществено. Аз там не бих запратила детето. Това е ужасно много път.

# 662
  • София
  • Мнения: 10 825
Скрит текст:
Е значи връзката Прокопиев-Плевнелиев е проработила. Не съм далече и от друга мисъл.  Ще го купят или ще са под наем? Че това е най-съществено. Аз там не бих запратила детето.
Това е ужасно много път.
За източните райони, а и за южните (ако имат бърз достъп до Околовръстното) се стига за доста кратко време

# 663
  • Мнения: 6 382
Скрит текст:
Е значи връзката Прокопиев-Плевнелиев е проработила. Не съм далече и от друга мисъл.  Ще го купят или ще са под наем? Че това е най-съществено. Аз там не бих запратила детето.
Това е ужасно много път.
За източните райони, а и за южните (ако имат бърз достъп до Околовръстното) се стига за доста кратко време

Извън час пик може. Но в час пик е ад. Минимум 60 мин. до жълтите павета. Същото е и по околомръсното. Около Герман е драмата.

# 664
  • София
  • Мнения: 16 315
В момента е така, да - страшни тапи стават в участъка Младост-Горубляне. Но като направят Околовръстното, дай боже да го доживеем, ще се стига доста бързо.

# 665
  • Мнения: 7 683
Въобще който казва как се стигало бързо откъдето и да било до където и да било в София, не мога да разбера с делтапланер ли или как изобщо го постига. Няма такова нещо бързо, навсякъде сутрин са задръствания и е ад, а с метрото също не е кой знае каква опция, дори и да го има докъдето отиваш - първо е ад да се натъпчеш вътре, и после като сложиш вървенето до и от станциите и чакането, пак не е ултра бързо. Но в Герман няма и няма и да има метро.

Не съм забелязал и по околомръсното да е бързо - първо километрите се удвояват спрямо пътя през центъра, второ, и на него има големи участъци, в които стават страшни тапи. И не вярвам да стане по-добре. До голяма степен съм съгласен с едно изказване на Попеа, че колкото повече и по-широки пътища правиш, толкова повече автомобили се появяват по тях и в крайна сметка подобрение няма.

Последна редакция: пн, 04 ное 2019, 13:39 от Татко Мецан

# 666
  • Мнения: 6 382
Бе нито Банкя, нито Лозен са ми опция. Това са двойни на сегашните километри, които едвам преглътнах. Добре, че моята може и спи навсякъде.

# 667
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 839
Всичко е много индивидуално, на мен Лозен ми е по-близо от Княжево например (Уве кинд и май СС). Дори със сегашното околовръстно ми е по-бързо. Така че абсурден е спорът за локациите, това си знае всяко семейство- кой къде живее и работи. Едно е вярно, че без грам задръстване в пиков час няма начин, дори на 5 мин да е. Затова ви бях казала, че много се блазни пешеходното училище, ама вие ме направихте на пух и прах как локцията е без значение при ЧУ.
Ние почнахме активно търсенето, засега КО печелят по точки откъм комуникация, а Меридиан са на последно място- няколко неуспешни опита да се свържем по телефон. Като минат срещите, ще пиша подробно тук, таман да ми е като анализ в помощ и на мен.

# 668
  • Мнения: 9 050
Пипи2013 колко училища ще гледате?

Иначе за пътя до Лозен предполагам, че след направата на тази отсечка на околовръстното ще бъде идеална всички живеещи в южната част на София.

# 669
  • Мнения: 5 425
... много се блазни пешеходното училище, ама вие ме направихте на пух и прах как локцията е без значение при ЧУ.
Локацията е важна - доколкото определя колко време губи детето (и евентуално родителя) в пътуване ежедневно. Ако е повече от час сумарно - лошо...

Ние почнахме активно търсенето, засега КО печелят по точки откъм комуникация
Това е голяма изненада за мен. Ако в нещо КО не ги бива наистина, това е комуникацията с родителите. Имам предвид пълната и дезорганизация. Иначе като съдържание и добронамереност са много даже ок.

# 670
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 635
Ежко, всичко се променя. Може да са подобрили комуникацията, влошили други неща. Не казвам, че е така, с че инфо отпреди 4-6 години обикновено не е актуално и за плюсовете и за минусите.

# 671
  • София
  • Мнения: 5 424
Ежко, е как изненада, нали миналата година и аз бях писала за същото и ти пак се изненада Grinning Поне откъм прием са много добре организирани, може би най-доброто наистина от тези, които посетихме.

Шарки, мерси за инфото, не знаех че са започнали.

Колкото до околовръстното 2021ва щели да го пускат, сега гледам, че изавняват нещо покрай Горубляне. На мен си ми е супер Лозен, като локация. Всеки преценява разбира се още при записване Wink

# 672
  • Мнения: 5 425
Ежко, всичко се променя. Може да са подобрили комуникацията, влошили други неща. Не казвам, че е така, с че инфо отпреди 4-6 години обикновено не е актуално и за плюсовете и за минусите.
Да не забравяме че едни 4-5 деца на мои колеги учат там. И че си говорим с родителите им почти всеки ден.

Ежко, е как изненада, нали миналата година и аз бях писала за същото и ти пак се изненада Grinning Поне откъм прием са много добре организирани, може би най-доброто наистина от тези, които посетихме.
Сметнах го за случайност. Отново: става дума за организацията на комуникацията, а не за качеството на съдържанието и?

# 673
  • Мнения: X
Скрит текст:
Въобще който казва как се стигало бързо откъдето и да било до където и да било в София, не мога да разбера с делтапланер ли или как изобщо го постига. Няма такова нещо бързо, навсякъде сутрин са задръствания и е ад, а с метрото също не е кой знае каква опция, дори и да го има докъдето отиваш - първо е ад да се натъпчеш вътре, и после като сложиш вървенето до и от станциите и чакането, пак не е ултра бързо. Но в Герман няма и няма и да има метро.
Не съм забелязал и по околомръсното да е бързо - първо километрите се удвояват спрямо пътя през центъра, второ, и на него има големи участъци, в които стават страшни тапи. И не вярвам да стане по-добре. До голяма степен съм съгласен с едно изказване на Попеа, че колкото повече и по-широки пътища правиш, толкова повече автомобили се появяват по тях и в крайна сметка подобрение няма.
Де да беше на Попея, ама тя не е толкова умна Simple Smile - това е резултат от сериозни проучвания на урбанисти в големите градове, с данни и анализи, аз само го цитирах.

# 674
  • София
  • Мнения: 7 378
Аз мисля, че за което и училище да става дума, ако връзката е основно по Околовръстното, но в новия му вид - например от Бояна до Лозен - ще се стига бързо. Стига да не направят отбивките за Лозен като тези на Драгалевци и на Симеоново, където в час има опашки (особено за Симеоново).

Скрит текст:
Иначе и аз съм чела урбанистични теории, че големите и широки пътища предизвикват повече трафик, но случаят с нашето малко, тясно, мърляво и никакво Околовръстно в сегашния му вид между Младост 4 и АМ Тракия е обратен. Там в час пик сега се пълзи, а когато го оправят, няма да е така. Попея, ако ще ми отговаря - може в другата тема. Иначе авторите съм ги чела. Мога да снимам и да покажа и самия учебник.

Общи условия

Активация на акаунт