Черен петък 2019

  • 155 763
  • 1 898
  •   1
Отговори
# 1 785
  • Мнения: 27 734
Да внеса малко позитивизъм. Днес (събота) ме изненада приятен куриер на Еконт с пратката ми от Манго. С кеф му оставих бакшиш на момчето. Нищо че в профила пратката беше със статус "няма пратка с този номер на товарителницата". Доволна съм.

# 1 786
  • Sofia
  • Мнения: 16 413
По принцип е така , но гражданите могат да изказват и мнението си във форуми и моето е такова .
Че кой се е пробвал да те спира да изказваш мнение? newsm78

А накрая и заради безмислени жалби , хората трябвало и нови служители да наемат ..
Разбира се, всяка организация, предлагаща публични услуги, е длъжна да ги предостави качествено и адекватно на гражданите.

# 1 787
  • Мнения: 1 607
Голяма дискусия се заформи след моя въпрос.
Не мисля да сигнализирам КЗП ,просто исках информация дали на някого му се е случвало.
Щом са упоменали на касовия бон ,такава им е политиката,просто досега не ми се беше случвало и налагало да заменя по ЧП и  бях доста учудена.

# 1 788
  • Мнения: 1 154
В България рекламацията на стока или услуга е "мисия невъзможна". Мисленато, че с дреболии не бива да досаждаме на  важна институция като КЗИ, работи срещу потребителите. Кое е важно и кое маловажно и къде е границата?
Скрит текст:
В САЩ връщането на стока е безкрайно лесно. Дори касов бон не ти искат. Достатъчно е да видят, че на еди коя си дата е платено с  твоята кредитна карта. Срокът за връщене така и не го разбрах. Беше доста дълъг.
Пример - купихме рози за засаждане в подходащо за това време. Посадихме ги и много старателно ги поливах.  След два месеца стана съвсем очевидно, че са изсъхнали. Изкопахме ги и ги върнахме в магазина. Все си мислех, че оттам ще ми кажат, че "не сте положили грижи" "не сте ги засадили" и пр. Изобщо нещо от това, което тука ти казват за да не правиш рекламация. Нищо подобно. Казаха оставете ги на онзи куп и елате да си получите парите.

# 1 789
  • Sofia
  • Мнения: 16 413
Мисленато, че с дреболии не бива да досаждаме на  важна институция като КЗИ, работи срещу потребителите.

Това мислене се дължи на ниското самочувствие на българина, като гражданин, покупател и – изобщо – като човек.

# 1 790
  • София
  • Мнения: 11 075

"Да видим  КЗП какво ще кажат" имаше по-нагоре. Ами какво да кажат? Има закон, търговеца е спазил закона, каква работа има там за КЗП, но все пак се призовава подайте жалба.

И как точно търговеца е спазил закона, като искам да върна парфюм, закупен он-лайн в 2 седмичен срок  Sick

# 1 791
  • Мнения: 50 851
КЗП би могло да обобщи проблемите на потребителите и ако трябва да предложи нови практики или дори закони! Проблемите са доста често сходни и за сходни търговци! Така че КЗП може да се мръдне малко дори и да не става въпрос за закон, а в случаи на нарушени закони да са като звяр! Уви! Как ли няма да мисля че съм притеснила к съм се изложила пред комисията, чиято цел е точно това?! Що за глупав и пораженчески начин на мислене?!

# 1 792
  • Мнения: 2 854

"Да видим  КЗП какво ще кажат" имаше по-нагоре. Ами какво да кажат? Има закон, търговеца е спазил закона, каква работа има там за КЗП, но все пак се призовава подайте жалба.

И как точно търговеца е спазил закона, като искам да върна парфюм, закупен он-лайн в 2 седмичен срок  Sick



Нямам предвид вашият пост, говоря за връщане на стока закупена от физически магазин.

# 1 793
  • Мнения: 4 916
Никого не съм призовавала да подава жалби. Споделих само какво аз бих направила.
За мен е нередно търговецът да приема обратно стоки на редовна цена, но да отказва намалени. Или приема всички, или отказва всички, но това разделение по цена е просто нелепо.
Дали е редно или не ще прецени комисията, чиято основна дейност е точно това.
Най-малкото проверката е сигнал и за самия търговец, че има нещо, което клиентите му не одобряват.

# 1 794
  • София
  • Мнения: 1 087
Никого не съм призовавала да подава жалби. Споделих само какво аз бих направила.
За мен е нередно търговецът да приема обратно стоки на редовна цена, но да отказва намалени. Или приема всички, или отказва всички, но това разделение по цена е просто нелепо.
Дали е редно или не ще прецени комисията, чиято основна дейност е точно това.
Най-малкото проверката е сигнал и за самия търговец, че има нещо, което клиентите му не одобряват.
Всеки търговец е абсолютно прав да определи условия за връщане, кога може и съответно кога не. По принцип е в правото си и да откаже при всички положения. Отново наблягам, че говорим за покупка на място и за продукт, който няма дефект, а искането да се върне се дължи на "не ми харесва", "малко е", "не ми трябва", "размислих" и подобни. Факт, че има търговци, които са преценили, че им е по-изгодно да го правят при всички положения. Факт, че има такива, които определят условия или изобщо не приемат връщане/замяна. Но, дори и да откаже и да няма политика за връщане/замяна, то съответният търговец Не нарушава закона.

Последна редакция: сб, 07 дек 2019, 19:46 от gery1

# 1 795
  • София
  • Мнения: 1 904
Аз влизам да похваля емаг, на ЧП по погрешка поръчах една пералня, че я и платих с КК. Не можах да откажа поръчката, защото беше с още един артикул, който беше рисковано да изпусна и просто направих 2ра поръчка на правилната пералня. Получих всичко в началото на тази седмица (все големи уреди), за грешната пералня пуснах, че искам връщане, с куриера се разбрах да не я карат, а директно си я върнаха на емаг. Вчера получих парите за стойността на пералнята дори с доставката! Много се впечатлих колко бързо реагираха и че ми върнаха и парите за доставка.
Уточнявам, че всичко което поръчах се предлага от емаг, не се занимавам с външни търговци аз.

# 1 796
  • Мнения: X
Аз днес си получих повечето от нещата от хиполенд, които бях поръчала, много съм доволна. Simple Smile В понеделник остават още количката и леглото да пристигнат. В крайна сметка, Хиполенд си бяха коректни - крайния им срок за пускане на нещата беше 5ти, тогава ми ги и пуснаха, а вече спийди, че ми бавят другите 2 неща, все тая. Доволна съм от това намаление, доста парички спестихме - почти всичко за детето накупихме на раз от 15.11, а на 29.11 напазарувахме каквото бяхме забравили вече във физически магазин.

# 1 797
  • Мнения: 5 019
Май вече приключих с пазаруването всичко ми дойде в понеделник чакам олекотените завивки.
Да ви кажа на някой магазини изобщо не им пука от КЗП. Например Дайхман муда ме направиха с едни обувки на детето. Отлепаха се в момента в който ги обуе без да излезе с тях навън и 3 пъти ми ги взимаха за ремонт без да се съгласяват на замяна или връщане на пари. Накрая спрях да се занимавам и просто ги изхвърлих. Знам че има много доволни от магазина, но книгата за рекламации им  прелива

# 1 798
  • Русе
  • Мнения: 499
Май вече приключих с пазаруването всичко ми дойде в понеделник чакам олекотените завивки.
Да ви кажа на някой магазини изобщо не им пука от КЗП. Например Дайхман муда ме направиха с едни обувки на детето. Отлепаха се в момента в който ги обуе без да излезе с тях навън и 3 пъти ми ги взимаха за ремонт без да се съгласяват на замяна или връщане на пари. Накрая спрях да се занимавам и просто ги изхвърлих. Знам че има много доволни от магазина, но книгата за рекламации им  прелива
Аз си бях купила чанта предното лято, разлепи си в рамките на месец, занесох я и ми я взеха за залепяне. Отидох да си я взема и залепянето беше меко казано калпало и като я бутнах тя пак тръгна да се разлепя. Заявих им че няма да я взема така и няма да чакам да ми я лепят пак! Нямаха същия продукт, а и за какво ми е като ще се разлепя пак. Върнаха ми парите! Нормално протекоха нещата, но може би зависи и от случая. Но ги избягваме като избор цялото семейство. ✌

# 1 799
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 129
Аз все още си чакам поръчка от Douglas  с доставка до техен магазин, направена на 28.11, и поръчката  от Кавалер, направена на 29.11 Dizzy Face

Общи условия

Активация на акаунт