"Селски" номера и пинизи - тема 2

  • 421 265
  • 6 242
  •   13
Отговори
# 1 890
  • Мнения: 13 815
Може просто Карамела да прилича на германка.

# 1 891
  • Мнения: 2 170
Другите като не знаят български, тя защо е решила да се лигави с тях, вместо да пита Caramella на български.
Пак тя, благодаря, че ме разбра, именно затова избухнах. Ако мои приятели примерно гърци са ми дошли на гости, но не говорят езика ни  и искат да осъществят  разговор с някой българин, дали е нормално аз  в ролята си на преводач да разговарям с българина на гръцки?
Птица, разсмя ме, не съм фрау Меркел  Stuck Out Tongue

# 1 892
  • Мнения: 10 921
Caramella, и аз те разбрах от първия път. И според мен е доста тъпа постъпка и проява на лош вкус. Просто се е направила на интересна. Добре си я пратила до Франкфурт.

# 1 893
  • Мнения: 3 328
Ще се учудиш колко питат когато магазина ти е на кофти място. Въпреки табелката пак по цял ден си влизат и те занимават с глупости.
Когато си избрал да имаш магазин, си направил избор да работиш с хора. Само пълен наивник би си въобразил, че повечето хора са интелигентни и възпитани. Така че, отваряйки магазина, този човек би следвало да е наясно, че работата му ще е да комуникира с неособено възпитани полуидиоти. Ако не е бил ОК с това, да си е избрал друг бизнес. Но той явно също не е особено интелигентен, защото само заради малоумната му табела аз и други потенциални клиенти няма да стъпим в магазина му, та ако ще чисто злато без пари да дава.
Направил си избора да работиш с клиенти, не да отговаряш през 5 мин на въпроси от типа на "Платен ли е паркинга" при наличието на огромен знак пред колата им. Това не са клиенти, това са хора които смятат че са длъжни всеки да ги упътва, да ги улеснява и да загърби работата си за да им обърне внимание.
Продавач-консултанта работи в магазина, той е длъжен да те обслужи когато си клиент там, не е бюро справки, адреси, попълване на документи (защото и това искат някои), разваляне на пари, лаф за убиване на време и какво ли още не.
И сериозно, ако дават чисто злато без пари там няма кой да влезне заради табелката? Wink

Последна редакция: чт, 31 дек 2020, 15:46 от Glossycherry

# 1 894
  • Пловдив
  • Мнения: 5 156
То пък голям зор да отговориш с "да" на "платен ли е паркингЪТ", голяма мъка...

# 1 895
  • Мнения: 859
Честно казано разбирам всички, които слагат надписи "Тук не е информация". Ако целият ти работен ден преминава в нещо, което не ти е работа, кога да си свършиш задълженията??? Да започнат и да ги таксуват за услуга освен..

Вярно е, че не всеки разполага винаги и навсякъде с интернет, за да провери. Примерно, по-възрастните хора. Не знам дали още работи онзи телефон, на който преди години можеше да се получи всякаква информация.

Посмях се нагоре с емигрантите. Аз не бих била толкова търпелива като Вени, особено в такива времена, когато кацат самолети с българи от чужбина и след месец пак ще ни се карат колко сме безотговорни и имаме 5000 официални случая на ден. Като е гадна България, да си седят в чужбина!

# 1 896
  • Мнения: X
Направил си избора да работиш с клиенти, не да отговаряш през 5 мин на въпроси от типа на "Платен ли е паркинга" при наличието на огромен знак пред колата им.
Не. Ако искаш да имаш успех с клиентите, трябва да си отзивчив дори към малоумните. Подобна табела е груба, просташка и отблъсква. Въпрос на усет. Не е нужно всеки да притежава този усет. Ти например, можеш да си позволиш да го нямаш. Но ако човек работи с клиенти, липсата му не води до бляскави успехи в бизнеса.

# 1 897
  • Мнения: 10 450
Когато бях студентка, ателиетата, в които работехме бяха точно до една каса за заплащане на парно. Съответно, касата не се виждаше и не беше обозначена и по цял ден хора влизаха при нас със желание да си платят парното. И, май така и не си дадохме труд до дипломиране да я научим къде е тази каса и да упътваме хората.

# 1 898
  • при късмета
  • Мнения: 24 123
Сега не знам какво има на ъгъла на Торакс, може и магазин да е. Но сградата е голяма, а самия ъгъл скосен с вратата на самото помещение. Входа на клиниката изобщо не е там, но така изглежда на пръв поглед. Предполагам, че им е писнало да влитат хора, които изобщо не са за магазина. Преди имаше аптека на партерното ниво на същата сграда и хората масово и в нея влизаха, защото символи поне съвпадат, ама не бяха за аптеката. А тези от Торакс от друга страна не са сложили дори табела по коя от двете перпендикулярни улици, на които е разположена сградата да хванеш, че да откриеш входа. Само табела с името, но тя е доста високо на сградата

# 1 899
  • Мнения: 2 221
Клиенти се печелят с отношение. Един добър търговец може да използва всеки случай, за да спечели човек, влезнал в магазина му, за потенциален клиент.
Защото, ако не влезе, шансът да купи е нула.
Преди време бях харесала висок клас матрак от „Виденов” (звучи като оксиморон, но, да кажем - от скъпите им). Уговорих си среща с мъжа ми, но той по грешка влезнал в съседния магазин, в който продават също матраци. Отидох да го взема от там, съвсем искрено споделих с продавачката, че вече сме били клиенти и на нейния магазин, но вече съм избрала от „Виденов” на хубава промоция. Е, в крайна сметка пак си тръгнахме с матрак от нейния магазин - пита ни дали сме доволни от предишната покупка, дали е бил удачен изборът ни и т.н. Предложи ни и отстъпка. Та, така за добрите търговци. Платихме реално два пъти повече, но сме доволни и от обслужването, и от избора си.

# 1 900
  • София
  • Мнения: 16 165
Ако става дума за магазините в Младост и аз все тръгвам за Виденов и накрая пазарувам в другия. Последния път като влязох във Виденов единствената продавачка говореше по тел. Без да прекъсва разговора само с очи ме попита какво искам. Плахо се опитах да и кажа, че имам няколко въпроса по набелязаните стоки. Продължи да споделя по тел. за ДО на детето си. Аз да съм чакала. Колежките и пушеха пред магазина. Отидох в съседния и си купих и спалня, и матрак. А мислех само едното да взема.

# 1 901
  • В големите очи на малчо, а географски - София.
  • Мнения: 7 107
Относно търговията и продавачите, ми изглежда омагьосан кръг. От една страна ниско заплащане по правило, липса на уважение от собственик/управител, от друга изнервен и крив персонал. Съответно ниски приходи, и ниски заплати. Или таргети, които и Безос не знам дали ще покрие...

# 1 902
  • Мнения: 859
A когато са на таргети, е другият ужас - досаждане и приповдигнат тон, сякаш те ще ти плащат сметките после, а ти просто трябва да подпишеш договора. Примерно мобилните оператори. Вече и не влизам в техни магазини/клонове. Влизаш за едно и като те подхванат с въпроси към кой оператор си и колко плащаш... Абсолютно погрешна стратегия на мениджърите да привличат клиенти.

Разговорите (по тел, с познат клиенти или приятел, който виси по цял ден в магазина), докато те чакат клиенти ми е неприемливо също. Довърши си изречението, извини се, пък обслужи клиента. Проявявам известна търпимост към разговор/хранене/пушене - хора сме, все пак, обслужващият персонал не ми е прислуга. Но нека не се държат, сякаш посетителите сме навляци, а те - принцеси, случайно изпаднали в нужда да поработят. 

Със сигурност не са доволни от заплащането, но повечето хора у нас са така и това не е оправдание. Ако спрат да влизат в магазина ти, той ще фалира и ти ще останеш и без тези пари. А ако си вършиш работата съвестно и с желание, все някой и някъде ще го оцени и ще те повишат.

Иначе и сред клиентите има откровено непоносими индивиди. Слушала съм кошмарни истории от много и различни продавачи.

# 1 903
  • Мнения: 10 921
Оф, служителите в мобилните оператори са скандални. Зарадия таргети са готови да продадат и майките си. За това си плащам всички сметки в Изипей и съм им блокирала телефоните, от които ми звънят. Там са само селски изпълнения. Последно се излъгах да вдигна на една девойка от А1, която ми обяснява за новия тарифен план (изслушах я, щото трябваше да преподписвам), пита ме дали ми се струва ок, аз казах „Да” и тя ми каза, че ще получа договора по Спиди. И аз шах и мат. Разбирате ли, тя ме пита дали ми струва ок плана, а не искам ли да подпиша договор, а нахалницата вече готова, ще ми праща договор. Такъв скандал вдигнах, накрая се разсърди и ми тресна телефона. Аз по принцип ги режа от раз, ако им вдигна въобще и те все са обидени. Но нямам време да им слушам глупостите и лъжите.

# 1 904
  • Мнения: 859
Абсолютно! И звънят в ненормални часове, държат те умишлено на телефона, изчуруликват заучения текст и са шокирани, ако откажеш.

Вече директно казвам, че за момента не се интересувам и затварям. Иначе и аз от учтивост ги изслушвах и едва съм преглъщала да не вдигна скандал, защото ми е ясно как ги притискат отгоре за резултати.

Безумно е да разпитват непознати хора колко плащат и при кой оператор са - това е лична информация, която не засяга друга частна фирма.

Но не сме и длъжни да търпим агресия и тормоз. Все пак не сме малоумни - ако имаме нужда от нещо - имат сайт, телефони и магазини на всяка крачка.

Много хора се оплакват, че възрастните им близки са били подведени да подписват уж много изгодни договори. Не чули добре, хванали се за "безплатно", "по-малко", "бонус" и - после сметките въобще не били ниски.

Имах един неприятен случай с "промоция" и "подарък" от оператор. Мислех да си купувам същото, та се съгласих. Дойде договорът и устройството по куриер и ме караха да подписвам на място. Имаш 14 дни да размислиш после... Естествено, няма как да държиш 30 мин куриер на адрес и подписваш. Но ми остави неприятно усещане за извиване на ръце. А и устройството издържа колкото му беше гаранцията, но сегашната техника не е до гроб, та по-скоро ми беше смешно.

Сега не бих приела такива условия.

Общи условия

Активация на акаунт