"Селски" номера и пинизи - тема 2

  • 491 001
  • 6 984
  •   1
Отговори
# 6 645
  • Мнения: 10 554
Или да заеме от приятел.
Преди време ми трябваше компресор - точно с 2 обаждания намерих и дори дойдоха да ми напомпат гумата.
Днес поисках такер за 10 "бода". Заеха ми, утре ще го върна.

За мен също е странно да си купя нещо, да си свърша работата и да го върна... Дори ще ми отнеме повече време и ресурс.

# 6 646
  • Мнения: 24 375
Да, като ползват няколко човека по 5 минути този компресор, внезапно може да издаде багажа при някой, който в решил да си го купи за постоянно.

Имаше един роман, за една дизайнерска рокля. Тази рокля през толкова жени мина, които я поносиха за малко, включително накрая и един работещ в погребалното бюро я свали от трупа и я подари на гаджето си, че вече нищо не може да ме изненада.

# 6 647
  • Мнения: 2 537
Може ли да попитам какво е заглавието на този роман?

# 6 648
  • Мнения: 24 375
Може ли да попитам какво е заглавието на този роман?

Мисля, че се казваше "Роклята".

# 6 649
  • Мнения: 2 537
Може ли да попитам какво е заглавието на този роман?

Мисля, че се казваше "Роклята".
Благодаря!

# 6 650
  • Мнения: 5 052
Кло, разсъждаваш повече като търговец и те разбирам чудесно. Тук връщането не е само онлайн, в много физически магазини имаш право да върнеш каквото и да е в 15-30 дневен срок, без стоката да е дефектна, просто не я искаш вече. Отделно- поръчка онлайн мога да я върна в най- близкия физически магазин. Опциите са много и всякакви.

   Така е, това ми е работата Simple Smile. Включително и във физическия ми магазин може да се връща, (неупотребявана стока, с касовия бон), макар законът да не ме задължава. Това се нарича добра търговска практика. Според мен, трябва да има баланс. Коректността трябва да е двупосочна. Ако се наклонят везните, се вземат мерки. Аз засега не вземам, защото некоректните клиенти при нас са рядкост. Имаме си чудесни, дългогодишни клиенти, удоволствие е да се работи с такива. Просто наблюдавам една неприятна тенденция и я споделих. Ако се наклонят неблагоприятно везните, ще взема мерки, разбира се. Не се устоява дълго в никой бизнес, ако си оставяш магарето в калта.

   Впрочем, изключително си ми симпатична. Може по този въпрос да не сме се разбрали и да сме на различни мнения, но това е нормално, не е нужно хората да са на едно мнение за всичко. Високо оценявам добрия тон и градивните дискусии.

# 6 651
  • София
  • Мнения: 3 071
Като ви чета се сетих за брат и сестра как откраднали стоки за 8000 лв. Обаче ги хванали.
https://novini.bg/bylgariya/kriminalno/821121

# 6 652
  • Мнения: 10 740
Кло, разсъждаваш повече като търговец и те разбирам чудесно…
Не съм търговец, обикновен потребител. За мен това, което описа е абсолютно недопустимо и е точно за тази тема. Има и дрехи, и машини, които човек може да наеме, плати и ползва
ако има нужда.

Абсолютно са си селски пинизи това, мда.

# 6 653
  • Мнения: 5 965
Днес ми продадоха лепена статуетка. Видях лепеното след като я подарих . Редовна клиентка съм в този магазин и продавачките можеха спокойно да ми кажат да си харесам нещо друго..., но явно са предпочели да си замълчат, за да не я плащат те( предполагам, че те са я счупили и лепили).
За връщането в Лидл мога много да разказвам( както и за кражбите там, че много се краде, наистина), но едно от нещата дето наистина са ме оставяли без думи беше, как се купува нещо скъпо, плаща се с карта и след по-малко от 3 минути се връща с обяснинето че не е нужно, за да се вземат пари в брой....един вид- безплатно теглене и без да се разкарваш до банкомата...
Аз имам статуетка, която е лепена и не и личи, обаче знаех като я купувах и я купих на 1/10 от оригиналната цена.
Аз я харесвам и не ми пречи, че им малък дефект, който не се вижда реално. Обаче я купих евтино, защото е дефектна. Ако ми я бяха продали на оригинална цена, пък после установя, че е лепена, щях да направя проблем. Обаче върви доказвай, че не си я лепила ти!

# 6 654
  • Мнения: 5 052
Ами, така се прави, да. Това е коректно. И аз имам един рафт, наречен "от 5 до 50 лв." Днес колежката ми продала оттам нещо, което струва 360, за 50 лв. Зарадвах се. Имаше дефект. Не функционален, лек, козметичен дефект. Не може да се продава като ново, макар да е. За мен - по-добре нещо, отколкото нищо. Но това е във физически магазин. Клиентът го вижда, пипа, решава дали да си даде парите за нещо с дефект. В онлайн магазина въобще нямам такъв раздел. Там всичко трябва да е безупречно и като на снимките ни Simple Smile.

# 6 655
  • Down south
  • Мнения: 9 311
Цитат
От роднини в САЩ знам, че там е много масово купуването на коледна/хелоуинска украса и после връщане на същата.
Наистина ли?
Въпросните са толкова евтини.
Че то само от напъхването на всичко по обемни пакети, пазенето на етикети с баркод и връщането звучи, като ужасна хамалогия. Но пък има хора, които ги влекат различни неща.

Да, тук може безпороблемно да се връща почти всичко от бельо, обувки до козметика (позлвани или не) В някои магазини е до 30 дни, в други 60, че и 90.
И съжалявам да го кажа, но съм чувала, че определени прослойки на обществото си живеят по този начин.

# 6 656
  • Мнения: 3 305
Не го разбирам това да купиш дреха с ясната цел, че ще я носиш по някакъв повод и след това да я върнеш, защото вече не ти трябва. А преди теб някоя друга е направила същото с тази дреха - носила я е веднъж по повод и я е върнала. Най-малкото е супер гнусно и нехигиенично. Абсурд да облека нова дреха без да е минала през пералнята преди това, то и само да е пробвана в магазина е достатъчен повод да се изпере,  а какво остава някой да я е носил цял ден.

# 6 657
  • Мнения: 24 375
Може ли да попитам какво е заглавието на този роман?

Мисля, че се казваше "Роклята".
Благодаря!

Извинявам се, не е тази. Казва се "Малката черна рокля" от Джейн Л. Роузън.

# 6 658
  • Мнения: 14 952
Заради такива злоупотреби с правата ни като потребители е въпрос на време да ни ги орежат.Сега се замислих за поръчките с рокли на живот и смърт за празници, вероятно някакъв процент са точно с такава цел - да се облече и да се върне.

Последна редакция: вт, 07 яну 2025, 09:48 от zari65

# 6 659
  • Мнения: 2 251
За мен да купиш дреха, да я носиш няколко часа и да я върнеш е супер гнусно! Точно селски пиниз. Дори не искам да обсъждам как "нова" дреха се носи без да се изпере преди това. И лошото е, че наистина ще орежат правата на потребителите, а от това ще пострадаме коректните (както винаги).

Общи условия

Активация на акаунт