Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 8 ноем. 2019, 13:33 ч.

Време е за ИКЕА! - Тема 29

  • 17 040
  • 290
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 416
Щракнах сега, но е доста тъмно в ъгълчето, дано се разбере Simple Smile
Това са 2 единички на Стува с дълбочина 30 см. Исках да ги напасна с дълбочината на Били-тата отстрани, но и исках да се връзват с останалите Беста мебели в стаята, затова комбинирах Стува с вратички като на другите ми мебели Simple Smile

# 166
  • Мнения: 38 669
Много ти благодаря за жеста 😊
Супер ти е станало.
А какво е това отстрани-от коя серия?
И моите са 30см дълбочина ..двете етажерки имам предвид.

Аз понеже стягам "мъжка" стая Joy..на 9г принц, та бялото не е много подходящо. За това още го мисля. Скоро му подмених гардероба / две Стуви бяха/, с Пакс избелен дъб с врати Бергсбо. Легло голямо Малм пак избелен дъб. Сега ми се иска нещо високо за съхранение - или Беста, или рамка Пакс от плитките, но не искам да е затворено изцяло, искам открит рафт да има...иииии мисля и премислям 😛
Мики ми беше казала че цвят избелен дъб на пакса и бестата е един и същ.

# 167
  • София
  • Мнения: 416
Паксът за съжаление или изцяло отворен или изцяло затворен Simple Smile Бестата дава възможност за повече комбинации. Можеш да направиш долу Беста модул но 40 см., който да е затворен. Над него да си сложиш стувата като етажерка и после пак затворен Беста. Ако само етажерките са бели, ще станат като акцент - няма да е лошо.
Аз много харесвам Били-тата за съхранение. По-плитки са, но са идеални за книги и джунджурии в детска стая. Те май имаха някакви дървесни декори и могат да се затварят частично с врати.

# 168
  • Мнения: 38 669
Да..ама май скъпи ми идваха билитата...и тях гледах.
Обаче бяло не искам категорично...синът не иска де.

Май ще пусна стувата в олх заедно с контейнера с чекмеджетата и ще мисля нещо ново..

Голямо нареждане я нареждам тая детска...😨

# 169
  • Варна
  • Мнения: 1 272
Преди няколко часа питах в центъра за поръчки във Варна, не  мога да си ползвам точките Sad Нито аз, нито друг клиент.
Има и още. На мейлът ми да ми добавят пропуснатите точки и да ми дадат достъп до акаунта нямам отговор.
Пазарувах дреболии за ок. 18 лв. и на новата касова бележка точките ми от ок. 6800 са се доплълнили до ! 450 !!! След това платих поръчка и вече имам ок. 500 точки, след като преди два дни имах както писах почти 7000. В акаунта си не мога да вляза. Почвам с мейлите и аз.
teta, ти получи ли точки в края на краищата?

# 170
  • Мнения: 38 669
Да. Вачислиха ми, но много нерви похабих. После си търсих отстъпката от 10%-имаше такава акция, около 35 лв ми идваше на мен....и там разправии и сто обаждания. Накрая ми ги дадоха тези 35 лв...
Както казах и на гърлата която накрая ми се обади- много са зле Икея с обратната информация. Клиентът пише ли пише...отговор няма! Мега зле.

Не ги оставяй! Тормози ги...пускай им мейла на час-два...да им задръсти пощата.
Оф...пак се ядосах като се сетих...

# 171
  • Варна
  • Мнения: 1 272
Благодаря, teta!
Ще ги тормозя, почвам в понеделник. От кол център се отказвам, там чакам по 5-6 мин. за отговор, после ме залъгват със заучени фрази, ползва никаква.
Предлагам и на други съфорумки да протестират относно невъзможността да си изплзваш точките. Колкото повече сме, толкова по-голяма е вероятността за успех.
Замислям се, дали има връзка калпавото управление на Икеа у нас с гръцкия франчайз Bowtie или навсякъде по света имат проблеми със системата? И дали да не взема да потърся някой имейл на централата в Швеция?!

# 172
  • In transit
  • Мнения: 5 233
На първа страница има мейл на централата в Швеция. Опиши им проблемите си.

# 173
  • Мнения: 31
И аз имам същия проблем с точките  и така вече 4 поръчки с имейли се оправят нещата изнервят ме често с безхаберието си !

# 174
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 13 141
Днес пазарувахме в магазина и всичко с точките е както трябва. Начислени са от ресторанта и на касата.

# 175
  • Мнения: 1 357
За ламелите:

В крайна сметка, още докато бях в магазина в София, звъннах на оператор. Обясни ми, че при рекламация на поръчка, направена по интернет, трябва да пиша мейл на този сайт:

cs.ecommerce@ikea.bg

Ще опиша проблема, номер поръчка, каза да кача и снимки и (ако правилно разбрах) ще ми изпратят нови ламели по куриер.
Ще видим...

П. П. Днес в Икеа София беше ужасно - никога преди не ми се е случвало едва да мога да се размина с количката сред хората (на горния етаж). А на касите - имаше поне 10 отворени каси, но въпреки това опашките стигаха до  секциите и стилажите отзад. Close

# 176
  • Мнения: 979

Някой ползва ли тази тенджера?
Днес ги гледах,но не се реших да я взема поради няколко причини.
Залепва ли храната,почиства ли се лесно като тефлоновите съдове и дръжките загряват ли при готвене?
Ще се радвам да споделите 🤗

# 177
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 1 739
Не знам моята дали е точно същата, но е подобна. Ползвам няколко тенджери от серията 365+ вече над 12години и нямам проблеми,  в една такава варя мляко, макарони на децата, имам голяма за супа, боб леща и сърми съм готвила, като ги оставя без вода и мазнина залепват Simple Smile

# 178
  • In transit
  • Мнения: 5 233

Някой ползва ли тази тенджера?
Днес ги гледах,но не се реших да я взема поради няколко причини.
Залепва ли храната,почиства ли се лесно като тефлоновите съдове и дръжките загряват ли при готвене?
Ще се радвам да споделите 🤗
Имам две такива. За залепването зависи какво готвиш. Аз обикновено готвя супи, боб, леща и паста в тях. Не ми е залепвало нищо, но от варовика във водата остава нещо на дъното обиновено. Почиства се лесно с гъста каша от сода и вода. Оставям за 5-10 мин и става като нова тенджерата. Дръжките загряват само ако готвиш нещо много дълго време,над час примерно. Иначе не. Предполагам зависи и на какъв котлон ще ги ползваш, ако е на газ сигурно ще загреят повече.

# 179
  • Мнения: 2 045
От предходната дискусия за трупането на точки реших да проверя аз колко точки имам. Не бях влизала в акаунта си досега. Днес влязох и установих, че имам само 200 точки. Оказва се, че картата, която е регистрирана към профила ми, е различна от тази, която имам физически. Нямам регистрирани 2 акаунта, имам 1 пластика на карта - мога ли да направя нещо, да сменя тази регистрирана в прифила ми карта?

Общи условия

Активация на акаунт