Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Митница – информация, въпроси, отговори и споделяне на опит – 6

  • 28 925
  • 749
  •   2
Отговори
# 735
  • Мнения: 2 646
Да, това го установих вече.

# 736
  • Мнения: 6
Здравейте Simple Smile

От няколко дни се разправям жестоко заради една смотана пратка. От митница ми искат брутално детайлна информация за това какво е включено в цялостана сума от банковото извлечение. Не че нещо, но не желая да продължавам да им давам още информация - не знам до къде имат право да питат, но за мен не е окей да ми искат проследяващи номера на пратки, които не са пристигнали все още в България, номера на пратки, които съм получавала и какви точно са самите пратки - все още нестингали митници или вече минали без да са спирани... Тъй като изхабих прекалено много нерви да се занимавам с тях не желая да освобождавам пратката и искам направо да си я връщат към Китай. Заявих им го в мейл и ме уведомиха, че утре щели да се свържат с мен по телефон да сме уточнили детайлите за моята пратка Laughing Тъй като усещам, че може да се опитат да ме манипулират и да ме лъжат дали можете да ми кажете какви са условията и какво трябва да направя за да зашия тази пратка обратно към seller-a? Също така дали дължа някакви такси към български пощи при положение, че имам попълнени декларации, но в крайна сметка пратката не е освободена? Моля да ме извините за дългия пост..

# 737
  • Houston, TX
  • Мнения: 11 328
Здравейте Simple Smile

От митница ми искат брутално детайлна информация за това какво е включено в цялостана сума от банковото извлечение. Не че нещо, но не желая да продължавам да им давам още информация - не знам до къде имат право да питат, но за мен не е окей да ми искат проследяващи номера на пратки, които не са пристигнали все още в България, номера на пратки, които съм получавала и какви точно са самите пратки - все още нестингали митници или вече минали без да са спирани...
Имат право да поискат. Според обяснението ви пратката се оказва част от голяма пръчка, и са съвсем в правото си да искат, както и да поискат и плащане за вече получени пратки. Имат и право да ви съставят акт за митническо нарушение.

# 738
  • Мнения: 935
Какви точно детайли, наистина емоционално, дълго:)
Винаги искат разпечатка от банково плащане, копие от мейла/поръчката.
Интересува ги да няма разминаване между платено по карта и в действителност.
Ако всичко е изрядно и коректно от ваша страна, нищо страшно няма.
Нормално е да искат да опишете съдържанието на продуктите.

Обикновено правя сктийншот от ел. банкиране, копие от мейла потвърдил поръчка,  копие от сайта, където съм пазарувала, проследяващ номер.

Titina, не така с лошо. Ако си е най-обикновен клиент, чак да я разследват... какво изяла, или облякла.

# 739
  • Мнения: 6
Благодаря ви Simple Smile На какво основание би било съставянето на акта? Аз съм готова да си заплатя всичко каквото поискат, но не мога да разбера какъв е толко проблема.. аз всичко им дадох и всичко равни до последната стотинка... Дали знаете каква е опцията да откажа освобждаването от митницата?

# 740
  • Мнения: 6
Какви точно детайли, наистина емоционално, дълго:)
Винаги искат разпечатка от банково плащане, копие от мейла/поръчката.
Интересува ги да няма разминаване между платено по карта и в действителност.
Ако всичко е изрядно и коректно от ваша страна, нищо страшно няма.
Нормално е да искат да опишете съдържанието на продуктите.

Обикновено правя сктийншот от ел. банкиране, копие от мейла потвърдил поръчка,  копие от сайта, където съм пазарувала, проследяващ номер.

Да, всичко това съм им го дала. И всичко равни до стотинка - те явно не са ги сметнали правилно и аз им ги написах и в мейла и всичко излиза.

# 741
  • Houston, TX
  • Мнения: 11 328

Titina, не така с лошо. Ако си е най-обикновен клиент, чак да я разследват... какво изяла, или облякла.
Къде видя лошото, казвам какво е според закона. А и митниците имат да гонят бюджет/приходи и ще ги съберат от когото и да е.

# 742
  • Мнения: 6

Titina, не така с лошо. Ако си е най-обикновен клиент, чак да я разследват... какво изяла, или облякла.
Къде видя лошото, казвам какво е според закона. А и митниците имат да гонят бюджет/приходи и ще ги съберат от когото и да е.

Напротив, благодаря за цялата информация, защото наистина ми се случва за първи път и е хубаво да съм информирана и за най-лошия вариант. Simple Smile  Просто не разбирам на какво основание да ме разследват - аз ще заплатя всичко, което се поиска от мен. Нито един от поръчаните от мен продукти не е над 150 лева. От моя страна всичко е било изрядно...

# 743
  • Мнения: 935
kukudzak, щом всичко ти е изрядно, няма какво да те притеснява, че искат да им съдействаш с информация.

# 744
  • Houston, TX
  • Мнения: 11 328

Titina, не така с лошо. Ако си е най-обикновен клиент, чак да я разследват... какво изяла, или облякла.
Къде видя лошото, казвам какво е според закона. А и митниците имат да гонят бюджет/приходи и ще ги съберат от когото и да е.

Напротив, благодаря за цялата информация, защото наистина ми се случва за първи път и е хубаво да съм информирана и за най-лошия вариант. Simple Smile  Просто не разбирам на какво основание да ме разследват - аз ще заплатя всичко, което се поиска от мен. Нито един от поръчаните от мен продукти не е над 150 лева. От моя страна всичко е било изрядно...
Ако всикчки продукти са в едно банково извлечение, ги смятат за една поръчка. Изпращането им отделно се смята за опит за манипулиране на декларираната стойност.

Аз бих върнала пратката на изпращача.

# 745
  • София
  • Мнения: 324
Моите впечатления са, че често стават каши. Март месец така ме мотаха (тогава се заех сериозно, де) за пратка пристигнала януари в бг и при изрядни документи неосвободена. Обслужваха ме в продължение на няколко дни 4-5 различни човека и на няколко пъти бъркаха номерата с вече получени от мен пратки в предходните месеци 😣 Организацията, софтуера, който ползват и т. н. явно е много зле. Иначе бяха отзивчиви, но кел файда... Накрая разгеле я освободиха, но и аз вече мислех за варианти за връщане. Ако имаш останали нерви ги изслушай като ти звъннат, повечето наистина се опитват да си свършат работата.

# 746
  • Мнения: 6
Сега разбирам Simple Smile Titina - Благодаря Ви много! Няма такова нещо със сигурност  Simple Smile Просто освен тази пратка съм поръчала още доста неща и в сайта на Ali Express не излиза като една поръчка на цялата стойност от извлечението, а всяка си е със отедлна стойност и това съм им предоставила. Ще видя утре какво ще ми обяснят по телефона и се надявам да се разберем и да се приключва Simple Smile

# 747
  • Мнения: 935
Явно е някакво недоразумение, с търпение и добър тон, ще се разберете. Аз съм имала две пратки поръчани по едно и също време, понеже бяха от един и същ  доставчик, щом получих митническо известие за едната пратих вдичко и за двете.
Обърках ги какво им пращам, казаха да изчакам известие и тогава, защото не е пристигнала при тях.
В крайна сметка,  въпросната пратка не попадна на митница, получих я директно.

Друга пък стоя два месеца, докато почнат да я обработват при изпратени надлежно разпечатки.

# 748
  • Мнения: 6
Blush
Явно е някакво недоразумение, с търпение и добър тон, ще се разберете. Аз съм имала две пратки поръчани по едно и също време, понеже бяха от един и същ  доставчик, щом получих митническо известие за едната пратих вдичко и за двете.
Обърках ги какво им пращам, казаха да изчакам известие и тогава, защото не е пристигнала при тях.
В крайна сметка,  въпросната пратка не попадна на митница, получих я директно.

Друга пък стоя два месеца, докато почнат да я обработват при изпратени надлежно разпечатки.

Щефи много благодаря за помощта и моралната подкрепа! Blush

То и на тях не им е лесно... аз предполагам, че информацията за самата пратка, която получават от изпращача може да ги обърка допълнително и имам едно усещане, че от там има някакъв проблем... Ако той реално е написал стойност, различна от тази която аз им показавам, че съм заплатила е възможно от там да има някакво разминаване и затова да искат да проверят абсолютно всичко. В този случай се надявам аз да не нося отговорност, защото нямам абсолютно никакъв контрол какво подава китаеца като информация Grinning

Това ми е за урок - повече никога няма да поръчвам от Али Експрес!

Последна редакция: ср, 18 ное 2020, 18:26 от kukudzak

# 749

Общи условия

Активация на акаунт