eMAG -ТЕМА 2

  • 69 065
  • 965
  •   1
Отговори
# 840
  • Мнения: 69 322
Аз бих си проверила първо в банкирането дали плащането е минало, тоест дръпнати ли са ми парите за поръчката.
После си проверявам имейла за потвърждение.
Трето статуса на поръчката в профила какво ми казва.

Артикулът наличен ли е все още, да не е изчерпан, за това да те е изхвърлило. Имах такъв случай миналият месец,у тръгнах да поръчвам, почна да върти върти да не се зарежда и хоп, оказа се че току що са ми взели под носа артикулът, който е бил последна бройка, и не можах да завърша изобщо поръчката. Появи се, но предлаган от друг търговец, не от емаг, и вече на друга цена, разбира се. Пак да припомня че като свърши, автоматично се заменя в кошницата или в любими със същият артикул, но предлаган вече от друг търговец. Та свери цените, огледай хубаво какво излиза ...

# 841
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 336
Тета, благодаря много за бързия отговор.
Точно след като публикувах поста си тук получих имейл с отговор, че плащането ми е неуспешно и с покана за повторно плащане. Влязох си в акаунта през браузър и успях да си направя плащането. Много бързо дойде имейл, че плащането ми е одобрено.

С всички казуси, които си описала съм наясно. Следя ги и аз тези неща 😉

Относно плащането и дърпането на парите, и там се подсигурявам. Плащам с Револют обикновено, а в него слагам пари само когато и колкото са ми нужни за конкретната поръчка. Та няма как да ми дръпнат повече пари. 😉 /в случая затова се забавих с плащането/

Благодаря ти още веднъж 🤗
Казусът е разрешен ✔ 😉

# 842
  • София
  • Мнения: 53
И аз да се похваля, след точно 1 месец и 3 дни ми дойде поръчката.

В кого беше проблема при вашата поръчка? В Емаг или куриера?
Имам направена поръчка на 16.12 на изплащане. Одобрена съм веднага и изписа статус-Одобрено плащане....поръчката ми е пусната до кутия на Самдей, уж за да стане доставката по-бързо и да не се съобразявам с работното време и пълните офиси по празниците. Очакваната дата за доставка ми пишеше 23.12. От тогава (рано сутринта на 23.12) пише че е в склада на Самдей. И до момента нищо, не е пристигнала и според мен е загубена или забутана някъде. Писах още около 23.12 на емаг,защото на единия продукт нямах и прикачена електронна гаранция, в общи линии никакво съдействие. На 29.12 звънях на Самдей да питам кога ще ми доставят пратката и до кога ще отлежава в склада им! Отговориха ми, че работели и на 30.12, и щели да направят проверка в склада и да ми върнат отговор! Еми днес е 3.01 и все още нямам пратка,нямам и обаждане от Самдей......адски съм бясна и в същото време притеснена. То вече започва да наближава времето за първата ми вноска, а аз пратката не към получила и не е ясно ще я получа ли въобще.

# 843
  • Мнения: 6 933
Основно в Сеймдей е забавянето.
Ето аз съм пуснала поръчка онзи ден. Получавам сега известие, че поръчката е налична за получаване в кутия.
Да де, ама е разделена на части. Само един продукт е пристигнал, останалите пише, че са в склад.
Никога не съм харесвала тази практика на Емаг, артикулите да се изпращат всеки в отделна пратка с отделна товарителница.
Така една поръчка с 2 памперса и 3 крема, се влачеше на час по лъжичка.
Днес единия крем, след 3 дена памперсите, след седмица другия крем…

# 844
  • Мнения: 78
С това разделяне на поръчката в различни пратки аз се оказах измамена- липсващата стока не се появи и със следващите доставки, всички доставки вече са маркирани като получени, на имейла ми никой не отговаря, писах в чата с номера на отворения по имейл случай на 29.12- щели да проверят със склада и да ми отговорят по имейл, от тогава имам само обаждане от Емаг- анкета- дали съм доволна от обслужването по чат. Трагикомедия

# 845
  • София
  • Мнения: 53
Пълна трагедия са всички!!! И Емаг и Самдей! Сега звънях за пореден път на платения телефон на Самдей, държаха ме 20мин, че уж имали много работа и всички оператори били заети и накрая ми вдига някаква жена, която ми казва пак същото което чух на 29.12,че щели да направят запитване към склада и да ми върнат обаждане. Като я попитах за срок ми каза, че не знаела,надявала се да е до края на седмицата!!! Това е пълен абсурд!!! Каза ми че имали пратки с още по-голямо забавяне имали и такива, които наистина са изгубени.....Нямам думи, нямам! Пратката ми е над 1000лв, платена!

# 846
  • Мнения: 1 490
Пълна трагедия са всички!!! И Емаг и Самдей! Сега звънях за пореден път на платения телефон на Самдей, държаха ме 20мин, че уж имали много работа и всички оператори били заети и накрая ми вдига някаква жена, която ми казва пак същото което чух на 29.12,че щели да направят запитване към склада и да ми върнат обаждане. Като я попитах за срок ми каза, че не знаела,надявала се да е до края на седмицата!!! Това е пълен абсурд!!! Каза ми че имали пратки с още по-голямо забавяне имали и такива, които наистина са изгубени.....Нямам думи, нямам! Пратката ми е над 1000лв, платена!

Ако е за продукта на изплащане - може би е добре да звъннете и на съответната банка и да ги питате каква е процедурата ако стоката не е доставена. И направо да се поиска разваляне на договора поради неизпълнение на задълженията на продавача. Като е добре и да се пусне мейл на info@emag.bg и на office@sameday.bg с описание на проблема, за да има някаква следа. Че с тия обаждания после нищо не може да се докаже..

# 847
  • София
  • Мнения: 53
Пълна трагедия са всички!!! И Емаг и Самдей! Сега звънях за пореден път на платения телефон на Самдей, държаха ме 20мин, че уж имали много работа и всички оператори били заети и накрая ми вдига някаква жена, която ми казва пак същото което чух на 29.12,че щели да направят запитване към склада и да ми върнат обаждане. Като я попитах за срок ми каза, че не знаела,надявала се да е до края на седмицата!!! Това е пълен абсурд!!! Каза ми че имали пратки с още по-голямо забавяне имали и такива, които наистина са изгубени.....Нямам думи, нямам! Пратката ми е над 1000лв, платена!

Ако е за продукта на изплащане - може би е добре да звъннете и на съответната банка и да ги питате каква е процедурата ако стоката не е доставена. И направо да се поиска разваляне на договора поради неизпълнение на задълженията на продавача. Като е добре и да се пусне мейл на info@emag.bg и на office@sameday.bg с описание на проблема, за да има някаква следа. Че с тия обаждания после нищо не може да се докаже..

Да, да за продукта на изплащане става въпрос. Права сте, сега ще спретна един имейл до Емаг и Самдей и още утре ще отида до банката да питам в този случай мога ли да откажа договора.
Аз с Емаг имах комуникация на чата им в приложението ми, но там поне при мен не остава никаква история, за това ще пусна и имейл.

# 848
  • Мнения: 78
Чатът има опция "Изтегли чата" долу вляво, ако не е забил, но при мен не се получава изтеглянето- винаги дава грешка.

# 849
  • ВАРНА
  • Мнения: 305
Здравейте. Имам една пратка за връщане с Easybox. Досега само съм получавала. Та въпросът ми е дали трябва да залепя адрес на получател. Регистрирах си заявката и получих QR код за изпращането.

# 850
  • Мнения: 1 490
Няма нужда от лепене на адрес. Те си знаят за кого е пратката от съответната клетка.

# 851
  • Мнения: 1 231
barbie2009 в Самдей е проблема, но те са към Емаг доколкото разбрах. И на мен по същия начин, на имейли, на чат само ми отговаряха, че ще проверят и ще се свържат с мен. Нищо такова не се случваше. Вече много бих се замислила да купя нещо от Емаг. Трябва да е на супер промоция, иначе не бих рискувала.

# 852
  • Мнения: 69 322
С наложен платеж нищо не губиш. Ако дойде , дойде, ако се забави, просто не си я вземаш...
Аз поръчвах чорапи по НГ, бързо дойдоха...но съм в провинцията, сигурно има значение, опхлакванията за забавяния май са винаги от столицата предимно...

# 853
  • Мнения: 1 490
То май в повечето случаи забавянията са само ако пуснат поръчката със Sameday. Аз пусках поръчка преди Коледа до офис на Еконт и си дойде точно по график за 2-3 дни.

# 854
  • Мнения: 69 322
Аз до изибокс, по график дойде, нормално.

Общи условия

Активация на акаунт