Booking.com /Тема 3/

  • 36 900
  • 743
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 515
Не мога да направя нова резервация, настаняването е в апартамент,не в хотел.Ако анулирам изцяло,не знам дали ще е свободен,а и цената вече е друга.

# 301
  • Варна
  • Мнения: 17 960
Не мога да направя нова резервация, настаняването е в апартамент,не в хотел.Ако анулирам изцяло,не знам дали ще е свободен,а и цената вече е друга.
Опита ли първо да резервираш?
Ако цената е по изгодна заради по-големия брой нощувки, няма как да стане.

П.П. Ако не може първо да резервираш тъй като вече апартамента е резервиран  от теб е варинт да се разберете със собственика директно, а да анулираш от букинг.

# 302
  • Мнения: 4 331
Ако е апартамент той е един и няма да има свободни стаи, тоест трябва отказ и когато стане наличен (може да не е веднага) да се резервира отново.
Не знам, би трябвало да може да се променя резервацията, ако е обявена така в букинг. Иначе пишете на собственика и на букинг...

# 303
  • Варна
  • Мнения: 17 960
Не знам, би трябвало да може да се променя резервацията, ако е обявена така в букинг. Иначе пишете на собственика и на букинг...
Може да е обявена като пакетна цена. Примерно ако искаш да спиш на 01. и 02. 02  - две нощувки общата цена е 200 лв, но ако искаш да спиш само на 01.0. цената е 150 лв, а не 100.

# 304
  • Мнения: 4 331
Ако е така просто ще се смени цената за една нощ и ще разреши смяната

# 305
  • Мнения: 515
Проблемът е че опцията на Букинг за промяна в датите вече не работи , дори и в периода на безплатна анулация

# 306
  • Мнения: 1 220
Не мога да направя нова резервация, настаняването е в апартамент,не в хотел.Ако анулирам изцяло,не знам дали ще е свободен,а и цената вече е друга.
А как знаеш, че цената е друга? Щом не е свободен за тези дати, не виждаш и цена.
Ако анулираш, веднага излиза свободен за същите дати. Търсихте ли връзка с Букинг?
Редактирам се:
Между другото, сега проверих с една моя резервация и наистина опцията за смяна на датите не работи, поне не и през приложението. Излиза съобщение: избраните от вас дати са заети, още преди да имаш възможност да ги смениш. Някакво такова съобщение ми излизаше и при резервация- все едно не можеш да резервираш за тези дати, но едноврменно с това имам потвърждение. Може да е бъг на приложението.

Последна редакция: ср, 02 фев 2022, 00:30 от m@ria

# 307
  • Мнения: 515
Цитат на: medlab
link=topic=1171090.msg44232046#msg44232046 date=1643732836
Не мога да направя нова резервация, настаняването е в апартамент,не в хотел.Ако анулирам изцяло,не знам дали ще е свободен,а и цената вече е друга.
А как знаеш, че цената е друга? Щом не е свободен за тези дати, не виждаш и цена.
Ако анулираш, веднага излиза свободен за същите дати. Търсихте ли връзка с Букинг?
Редактирам се:
Между другото, сега проверих с една моя резервация и наистина опцията за смяна на датите не работи, поне не и през приложението. Излиза съобщение: избраните от вас дати са заети, още преди да имаш възможност да ги смениш. Някакво такова съобщение ми излизаше и при резервация- все едно не можеш да резервираш за тези дати, но едноврменно с това имам потвърждение. Може да е бъг на приложението.
Гледам цените в района какви са сега и какви бяха преди месеци.Пробвах и от компютъра, същото съобщение излиза.Не мога да изпратя съобщение чрез формата за контакт.Остава да търся телефон

# 308
  • Мнения: 6 294
След като имате контакт със собственика, не можете ли просто да се разберете да си платите за четирите нощувки и толкова?

# 309
  • Варна
  • Мнения: 5 206
Здравейте. Някой успял ли е да получи 5% от сумата на резервацията си в Wizz акаунта си? Каква е процедурата?

# 310
  • Мнения: 5 898
Сумата се получава автоматично след поне около 2 месеца след напускане на хотела.
Аз постоянно получавам.

# 311
  • Пловдив
  • Мнения: 2 202
Здравейте. Някой успял ли е да получи 5% от сумата на резервацията си в Wizz акаунта си? Каква е процедурата?
Многократно получавам, влизате през профила на Уиз в букинг, към края на резервацията ви излиза поле, където да въведете номера на сметката ви на Уиз, до 3месеца след напускане на хотела ви превеждат 5% като кредит.
Няколко пъти обаче засичам разлика в цената, когато влизам директно в букинк е  по-ниска, та не винаги има смисъл.

# 312
  • Варна
  • Мнения: 5 206
А как да вляза в Букинг с уиз профила си? Регистрацията в Букинг ми е с гугъл профила, а тази в Уиз - с друг имейл.

Доколкото разбрах някъде по време на резервирането ще ми се отвори поле, където да въведа 10 цифрения си код от Уиз профила. Това ли е цялата философия?

Последна редакция: ср, 02 фев 2022, 20:19 от Didi168

# 313
  • Мнения: 5 898
Влизаш в Букинг през линка на първа страница на Уизз. После в края на процеса на резревиране има място където трябва да сложиш номера си.

# 314
  • Мнения: 4 331
трябва да минеш през линка на сайта на уиз, за да влезеш в букинг. Под заглавната синя лента на букинг се появява "in partnership with wizz"
но за мен е безсмислено да се получават 5% в уиз кредити, ако може да получиш 4-7% истински пари през topcashback.com, по същия начин, през линк в сайта (топкешбек)

Общи условия

Активация на акаунт