Booking.com /Тема 3/

  • 36 840
  • 743
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 4 323
Само че си сравнявайте цените. Понякога излизат доста по-ниски през приложението, а през него не може да се получи кешбек, само през сайта.

# 391
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
Да, разбира се. Проблемът беше само за един хотел, другите си оставаха с намаление и след като ги избера. Както и да е. Резервирах го през компютъра като същото намаление ще ми отиде като кредит в уиз профила. Просто ми се искаше да взема отстъпката веднага.

Става въпрос за В&В La Ducale в Гент за периода 21.05. - 27.05. Но май резервирах последната стая, така че сега не знам какво ще можете да видите и вие.
Вече сте разрешили проблема, но съм имала такива случаи - примерно отстъпката важи само за 2-ма възрастни,  като набера и дете - изчезва, или е за определени дати, като ги променя - няма отстъпка.

# 392
  • Мнения: 1 220
Само че си сравнявайте цените. Понякога излизат доста по-ниски през приложението, а през него не може да се получи кешбек, само през сайта.
Порталът ме праща към приложението, така че не е точно така.

# 393
  • Мнения: 4 323


А дали отваря приложението или сайта е въпрос на настройка

# 394
  • Мнения: 1 220
Extrabux със сигурност връща дори и през приложението, защото него ползвам като запазвам през телефона. Но това не го бях видяла, благодаря.

# 395
  • There I was on a July morning
  • Мнения: 4 575
За кешбека - наскоро открих тази възможност за клиенти на ДСК  https://dskbank.bg/%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D1 … %BC%D0%B0-booking, но все забравям да я ползвам.
Връща 4 %, като условието е да платите с карта.

# 396
  • Мнения: 5 898
Съветвам да се проверяват цените през кеш бек(като на ДСК, или Уиз кредитна карта), в сайта и на приложението.
По правило (до тук не съм случила на изключение), ако в сайта цената ми е с отстъпка за Genius, то през кеш бек линковете на Уиз и ДСК цената става без отстъпка и се намалява с някакъв %(на ДСК 4%, през линка на Уизз 5%), което обичайно излиза по-неизгодно, отколкото просто да си резервирам през сайта с genius отстъпка. Отделно от това, много често в приложението отстъпките са по-големи от сайта.

Т.е. проверява си цената по трите начина.

Последна редакция: пн, 02 май 2022, 19:23 от Fancy

# 397
  • Варна
  • Мнения: 5 156

Вече сте разрешили проблема, но съм имала такива случаи - примерно отстъпката важи само за 2-ма възрастни,  като набера и дете - изчезва, или е за определени дати, като ги променя - няма отстъпка.
Не е това, защото не съм променяла нито броя гости, нито датите. Може би е бъг.
Скрит текст:



# 398
  • Мнения: 563
Имам код за 10% отстъпка от следващо пътуване актуален до 05.05
Ако някой му е нужен да пише на ЛС

# 399
  • Мнения: 1 829
Здравейте, имам следния въпрос - ММ букна хотел за мен и децата с неговата карта, но той няма да идва с нас. Виждам обаче клауза в резервацията, че картата, с която е направена резервацията трябва да бъде представена в хотела и притежателят й също. Как точно ще стане това? Да не ми направят проблем в хотела?
Уточнявам, че всичко е платено предварително и няма опция за канцелираме на резервацията.

# 400
  • София
  • Мнения: 5 126
Срещал съм в условията нееднократно, но де факто никога не са ми искали.
Имаш някакъв риск от ситуация, доколкото щом го има в условията, биха могли да приложат, но все пак смятам на база опит, че няма да имаш проблем 🙂

# 401
  • Мнения: 1 652
Здравейте, имам следния въпрос - ММ букна хотел за мен и децата с неговата карта, но той няма да идва с нас. Виждам обаче клауза в резервацията, че картата, с която е направена резервацията трябва да бъде представена в хотела и притежателят й също. Как точно ще стане това? Да не ми направят проблем в хотела?
Уточнявам, че всичко е платено предварително и няма опция за канцелираме на резервацията.
На мен ми искаха същата карта в хотел в Истанбул, но плащах на място. Много държаха да е точно тя. За притежатели не питаха. Задайте въпрос към хотела.

# 402
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 321
Точно така. Задайте въпрос в чата към резервацията. Надявам се, че сте писали при резервацията, че I am not the main guest, и е дадено името на пътуващия (не на плащащия).

# 403
  • Мнения: 1 829
Точно така. Задайте въпрос в чата към резервацията. Надявам се, че сте писали при резервацията, че I am not the main guest, и е дадено името на пътуващия (не на плащащия).
Точно така, дадено е моето име и аз съм основният гост.
Дано да няма проблеми.
Успокоихте ме, благодаря!

# 404
  • София
  • Мнения: 97
Koд за 100 евро до 10.05,

Общи условия

Активация на акаунт