Некоректност на А1

  • 34 652
  • 407
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 11 572
Още няма промяна в Общите условия на А1, във връзка със съобщенията на КЗП, че са договорили да се променят неравноправните клаузи за прекомерен размер на неустойката.

Miriel, ти пита ли КЗП какво са договорили с мобилните оператори и в какви срокове трябва да извършат промените? Интересно би било да споделиш какво са отгоорили, ако си ги питала вече.

# 286
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 27 816
Не съм писала. Излезе информацията за евентуалната промяна в условията, а сега и че ще имаме 30 дни срок да се откажем от договорите, когато вдигнат цената. Само чакам да получим съобщение и ще отидем да го прекратим на това основание.

# 287
  • Мнения: 11 572
Не съм разбрала, че ще вдигат цената. Ние сме при друг оператор и ММ се занимава.

# 288
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 27 816
Уетел и Виваком вече уведомиха потребителите, чакам А1.

# 289
  • у нас
  • Мнения: 7 535
Тези, които са сключили договор ноември или декември, ще имат ли увеличение на цената? Защото при офериране уверяваха, че няма да има вдигане за тези договори.

# 290
  • Мнения: 1 963
Още не са обявили нищо. Може и да няма увеличение тази година. Те си вдигнаха цените на плановете за нови договори, може това да им е достатъчно..

# 291
  • у нас
  • Мнения: 7 535
Силно се надявам да не вдигат, но малко ме съмнява. Предният път, когато преподписвах, беше декември, договор с по-висока цена. И в края на януари получих смс, че увеличават таксата, заради инфлацията. И честито 😯

# 292
  • Мнения: 6 389
Силно се надявам да не вдигат, но малко ме съмнява. Предният път, когато преподписвах, беше декември, договор с по-висока цена. И в края на януари получих смс, че увеличават таксата, заради инфлацията. И честито 😯
Другите два оператора вдигнаха таксата не на база инфлация. В допълнение обаче може да вдигнат таксата и на база инфлация, тоест два пъти да увеличат таксата в рамките на месец.

Какво ще направят A1 предстои да видим.

# 293
  • у нас
  • Мнения: 7 535
Дано нямат изненада... Таксите и така са им високи. То и предният път А1 бяха последни при увеличемието.

# 294
  • Мнения: 479
Здравейте, предложиха ми да преподпиша договор към А1 и ми предложиха нов телефон, но ме притеснява че всичко ще стане по куриерска фирма.До сега не съм правила подобни неща и незнам има ли как да ме измамят така

# 295
  • Мнения: 2 549
Аз не бих се съгласила по куриер да разписвам. Предпочитам да отида на място, за 30 минути.

Ако има увеличение на цените, би следвало да “прескочат” договорите сключени месец преди обявяването на увеличението. Така е при Виваком и Йетел.

# 296
  • у нас
  • Мнения: 7 535
От някой години насам винаги поръчвам договор по куриер. Разписвам и ако нещо не ми хареса има 14 дни да се откажа от договора.

# 297
  • Мнения: 9 926
Точно така, това е положителното, имаш право да откажеш после.

# 298
  • Мнения: 11 572
Независимо как си получава договора, човек трябва внимателно да го чете и осмисля. Ако нещо не му е ясно, да пита преди да подпише. За съжаление, често няма такава възможност. Забелязала съм, че в офис, дори не принтират самия договор на клиента, за да го прочете.

# 299
  • Мнения: 75 639
Принтират ако поискаш. А резюме са длъжни на хартия да дадат...това го вписаха и в ЗЕС !
На нас ни дадоха и резюме. И договор.
Четохме. Подписахме.

Общи условия

Активация на акаунт