Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Некоректност на А1

  • 5 485
  • 35
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 1 039
Не е равно, но оня казва "ТРЯБВА да минете на друг план". И като цяло никой не го е питал има ли още еди кой си план или няма - инициативата е на служителя заедно с лъжата, че трябва да се прави нещо. А всъщност целта му е да отчете още една направена сделка. Но съм чувал за десетки случаи на изречени чисти лъжи - после евентуално с оправдание, че видиш ли той не знаел някои подробности.

# 31
  • Мнения: 52 345
Ми да го пита Кво ще стане, ако пък не мина на друг план?
Или да го пита Това което казвате, къде го пише в Общите ви условия...

Ми питайте ги бе, тез служители, не само ги слушайте Joy
То е който надговори другия. Вкарай въпрос, объркай го...то на война като на война...
Не само йес, сър, слушам...Stuck Out Tongue Winking Eye

# 32
  • Мнения: 2 909
Вярно е, че в устна форма се надпреварват да лъжат. Прост пример - имаш карта Боб. Не се предлага вече, но който има си я държи. И ти се обажда някой и казва, че Боб ще ги спират от другия месец и трябва да минеш на план. Минаваш на план и после разбираш, че изобщо няма да ги спират. Просто те преметнал супер нагло и дори до прокуратурата да пуснеш жалба ще се оправдае, че нещо не си разбрал или пък никога не е казвал такова нещо.
Не че защитавам А1 (моткат ме с едни пари в момента), но още ли има някой, който вярва на ЕЖК, че операторите лъжат?
Операторите не лъжат. Така извъртат нещата, че ти си мислиш, че нещо си чул да излиза от устата им, защото някак си думите им са прозвучали еди как си, но всъщност не са те излъгали. Това с БОБа е много добър пример. Те не казват, че БОБ ще бъде спрян форевър и затова спешно трябва да минеш на друг план. Ама хората се връзват и после си питат ушите.
Между другото, да ви успокоя, че Теленор направо сменяха предплатени планове преди години и пускаха предупредителен смс. Баба ми изгоря така, обаче аз хванах навреме шашмата. Доста си поприказвах с една операторка тогава и на другия ден на баба ù върнаха таксата, дето бяха смукнали от ваучера , пък си прибраха включените минути.

# 33
  • Мнения: 1 039
Операторите не лъжат. Така извъртат нещата, че ти си мислиш, че нещо си чул да излиза от устата им, защото някак си думите им са прозвучали еди как си, но всъщност не са те излъгали. Това с БОБа е много добър пример. Те не казват, че БОБ ще бъде спрян форевър и затова спешно трябва да минеш на друг план.
Уви, точно това казват. И не операторите, а служителите на операторите. Формално, операторите не са виновни, че някой служител лъже (някой - към 50% или повече). Реално - много добре знаят, но не ги интересува. Важното е продажби да има.

Пак повтарям - казват ти, че Боб ще бъде спрян, няма да го има и то съвсем скоро (уж) и трябва да минеш на план. Един вид "ти до 2 седмици ще трябва да минаваш на план и дай така и така си тук да оправим нещата". Изобщо не казват нали - той клиентът е прост и сам си го измисля, а видиш ли служителят е имал нещо съвсем друго и стои и се чуди тоя клиент път какво се разбърза баш сега да минава на план. 100% съм сигурен, че си обменят опит и се хвалят кой каква формулировка е измислил и как минава номера. Другите копират и се радват на премиите си.

# 34
  • Мнения: 52 345
Разбира се, че лъжат, крият информация, и то със знанието и позволението на оператора. Да не кажа че операторът ги кара, целта е да имат брой договори, иначе няма премия.

# 35
  • Мнения: 31
Лъжат и още как. Като ги попитах преди 5 дена какво ще стане като преустановят боб през септември, казаха, че ще си загубя тел.номер. Не им повярвах, тъй като твърдят това от 2 години.

Общи условия

Активация на акаунт