Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Некоректност на А1

  • 5 461
  • 35
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 1 176
Много бързах и аз не знам защо... За последно е :  )

# 16
  • Мнения: 1 039
Аз ще ти кажа защо - защото наглите служители в А1 и подобните постоянно се мазнят "господине", "госпожо", "разбира се", "абсолютно". И който е наивен се ласкае от подобно супер елементарно подмазване, вместо да им тегли една майна за очевидния опит за манипулиране. И така се стига до "и аз не знам защо". Защото ти е станало драго да те четкат и плащаш от благодарност. Най-върви номера при хората от 60г нагоре. Казваш му "господине" и подписва всичко без да чете и да пита.

# 17
  • Мнения: 6 170
Аз ще ти кажа защо - защото наглите служители в А1 и подобните постоянно се мазнят "господине", "госпожо", "разбира се", "абсолютно". И който е наивен се ласкае от подобно супер елементарно подмазване, вместо да им тегли една майна за очевидния опит за манипулиране. И така се стига до "и аз не знам защо". Защото ти е станало драго да те четкат и плащаш от благодарност. Най-върви номера при хората от 60г нагоре. Казваш му "господине" и подписва всичко без да чете и да пита.
Това е обидно не за служителите-мошеници, а за горките хора от 60 нагоре, които съвсем неоснователно са изкарани идиоти.
Хората са всякакви, и под 60, и над - има наивни, доверяващи се, но и внимателни, та даже и компетентни.
От къде този опит с вълшебната думичка "господине" = ти работиш в А1 и го прилагаш ли?

# 18
  • Мнения: 1 039
Аз да работя в А1 - що за предположение? Може би съм посещавал клоновете им, на А1, Виваком и другите и съм обръщал внимание на стила държание. Ти като не си е твой проблем, не се мъчи да ми съдиш преценките отвисоко. Защо да обиждам 60 годишните? Казвам, че при тях най-често минава номера пак защото съм забелязвал как се ласкаят. Но ето cherenlebed изглежда е доста под 60 и пак се е хванала на любезничене и други видове "енергично" държание от типа на въодушевено споменаване какви промоции има "в момента". Пояснявам, че В Момента е в кавички, защото постоянно, всеки ден е някакъв момент и има някаква невероятна промоция, която не трябва да се изтърва.

# 19
  • Мнения: 1 176
Аз писах, защото до момента никога не съм отдавала голямо внимание на договора и сметките си. Но сега взех, че обърнах внимание и установих как по най различни начини успяват да ти вземат парите. То не са смс , които не искаш, но те таксуват, то не е задължителна застраховка и т.н. Та вече всеки месец ще си гледам фактурата до стотинка. До момента, когато някои познати си ги проверяха се чудех как могат за 2-3 лева в повече да се впечатляват. Ами вече ще проверявам и то принципно.
Не е заради любезно отношение , а защото съм била прекалено доверчива. Колкото ми кажат месечна сметка - и аз плащам без да проверя. Очаквам апарата да е по изгоден с договор, отколкото от магазин. Не е.
Затова и писах- някой като мене може да прочете.

# 20
  • Мнения: 1
Здравейте. Моят проблем възникна в петък - 12.03.2021г. когато идвайки на работа установих, че нямам интернет. Имам безжично устройство по гореща препоръка на служител на А1. При въпроса ми защо? ми бе отговорено, че съм ,,изхабила МБ тите,,??? - нещо, което те немогат да ,,докажат,, и аз не приемам за истина след като работя на компа 15 дни в месеца.....и то не непрекъснато през деня. Искам за сравнение да кажа, че съм била обвързана и с другите оператори, но подобно нещо ми се случва за първи път с А1? Казха ми, че новото зареждане за месеца ще стане във вторник -16.03 на което от няма и как се съгласих?! Нямаше ме два дни в офиса и днес петък - 19.03 установих, че продължаВА ДА НЯМА ВРЪЗКА - ИНТЕРНЕТ? ОБАДИХ СЕ ОТНОВО И ТЕ ЗАПОЧВАТ ДА МЕ УБЕЖДАВАТ, ЧЕ НЕЩО АЗ НЕ ПРАВЯ КАКТО ТРЯБВА? След обаче повишаване на тона ми как така спират нета, а след това аз немога да го пусна....и след уверението, че ще проверят? .....След 15мин. вече имах . Безкрайно съм разочарована от А1 и няма да спра да говоря колко безскруполно маниполативни са.......и всичко най- лошо. За съжаление преподписах договора и сега ще броя дните да минат месеците и никога, ама никога няма да помисля за А1 както и ще се старая да предпазя всички от тях!

# 21
  • Мнения: 31
Задължително подайте жалба

Подайте жалбата с копие до Комитет за защита на потребителите. Искайте печат и да не е задължително към входящите номера, като подавате нещо в А1. Добре е да записвате разговорите си с хората в А1.

# 22
  • Мнения: 6 170
Здравейте. Моят проблем възникна в петък - 12.03.2021г. когато идвайки на работа установих, че нямам интернет. Имам безжично устройство по гореща препоръка на служител на А1. При въпроса ми защо? ми бе отговорено, че съм ,,изхабила МБ тите,,??? - нещо, което те немогат да ,,докажат,, и аз не приемам за истина след като работя на компа 15 дни в месеца.....и то не непрекъснато през деня. Искам за сравнение да кажа, че съм била обвързана и с другите оператори, но подобно нещо ми се случва за първи път с А1? Казха ми, че новото зареждане за месеца ще стане във вторник -16.03 на което от няма и как се съгласих?! Нямаше ме два дни в офиса и днес петък - 19.03 установих, че продължаВА ДА НЯМА ВРЪЗКА - ИНТЕРНЕТ? ОБАДИХ СЕ ОТНОВО И ТЕ ЗАПОЧВАТ ДА МЕ УБЕЖДАВАТ, ЧЕ НЕЩО АЗ НЕ ПРАВЯ КАКТО ТРЯБВА? След обаче повишаване на тона ми как така спират нета, а след това аз немога да го пусна....и след уверението, че ще проверят? .....След 15мин. вече имах . Безкрайно съм разочарована от А1 и няма да спра да говоря колко безскруполно маниполативни са.......и всичко най- лошо. За съжаление преподписах договора и сега ще броя дните да минат месеците и никога, ама никога няма да помисля за А1 както и ще се старая да предпазя всички от тях!
Да не би пък сега да са ти по-малко мегабайтите от преди?Възможно е наистина да са свършили.

# 23
  • Мнения: 4
Здравейте, нека споделя проблема ми с А1.
...
Фактурите, който получавах бяха наред, до момента в който последната ми фактура беше на сума от 63лв.
...
Знаете ли как стои въпроса с подаването на жалба и заслужава ли си въобще да правя каквото и да било?

https://bg-mam.ma/p/1119125/43153982

# 24
  • Мнения: 52 309
От личен опит, съветът ми е  - само ПИСМЕНИ ЖАЛБИ! Не ходене в офис. Не разговори по телефон.
Писмено, защото остава. Защото можеш да го принтираш и приложиш към жалба след това до КРС, КЗП и т.н. институции.
 С писане на жалба, писмена!, се оправих с Виваком.
Пуснах я по обикновената поща, на хартия. Пуснах я на имел от сайта им. Пуснах я и от формата за контакт.
Жалбата беше с копие до КЗП, КРС, Прокуратура.

ПХроблемът се реши.

Преди това в офис една гърла ми вдигаше рамене и ме правеше на глупак. По телефона същата работа.

Виж писмено вече, се оправи работата.

Изобщо вече не губя време и нерви да им слушам глупостите по телефон или в офис.

# 25
  • Мнения: 1 039
Прокуратура... Колко ли са псували или са се смели там - всеки с проблема си си въобразява, че ще си мръднат пръста.

# 26
  • Мнения: 6 170
И аз мисля, че писмена жалба с входящ номер има по-голям ефект от часове разговори със служители, от които нищо не зависи.

# 27
  • Мнения: 52 309
Не знам кой се е смял, но двойно ни върнаха парите.
То им стига на оператора да видят адресатите в жалбата, за да се поразмърдат. Дали и къде ще я пусна...но си ги пиша...

# 28
  • Мнения: 1 039
И аз мисля, че писмена жалба с входящ номер има по-голям ефект от часове разговори със служители, от които нищо не зависи.
Вярно е, че в устна форма се надпреварват да лъжат. Прост пример - имаш карта Боб. Не се предлага вече, но който има си я държи. И ти се обажда някой и казва, че Боб ще ги спират от другия месец и трябва да минеш на план. Минаваш на план и после разбираш, че изобщо няма да ги спират. Просто те преметнал супер нагло и дори до прокуратурата да пуснеш жалба ще се оправдае, че нещо не си разбрал или пък никога не е казвал такова нещо.

# 29
  • Мнения: 52 309
Е това е номер стар като света...още ли се хваща на него накой?
Спират да предлагат даден план , НЕ Е РАВНО на прекратяват договор с конкретно лице.

Общи условия

Активация на акаунт