Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 887
  • 722
  •   1
Отговори
# 255
  • София
  • Мнения: 1 686
Здравейте, има ли начин за директна връзка с обслужване на клиенти в Алиекспрес във връзка с некоректен продавач? Цялата схема е много дълга, не разбрах какво точно е станало, но мои близък е поръчал нещо скъпо, което после е искал да откаже, продавачът го е насочил това да стане през диспут, но нещо се е объркало..

# 256
  • Мнения: 75 465
Връзка с жив човек няма.
Да си пуска диспут.

# 257
  • Мнения: 5 508
Здравейте, има ли начин за директна връзка с обслужване на клиенти в Алиекспрес във връзка с некоректен продавач? Цялата схема е много дълга, не разбрах какво точно е станало, но мои близък е поръчал нещо скъпо, което после е искал да откаже, продавачът го е насочил това да стане през диспут, но нещо се е объркало..
За да се стигне до доспут трябва стоката да е изпратена.
Уви, отказ след като мине плащането е възможен само ако търговеца се съгласи с него.

# 258
  • Мнения: 1 052
В случая продавачът защо да е некоректен?

# 259
  • Варна
  • Мнения: 5 984
Имам три неизпратени пратки, като двете от тях се водеха изпратени доста време, а сега статута им е неизпратени. Не ми позволява да пусна диспут за нито една от трите. Мога ли да направя нещо?

# 260
  • Варна
  • Мнения: 631
Можете да канселирате или след като изтече срокът за изпращане /14 дни/ мисля, а не е изпратена стока, автоматично Ви връщат парите.

# 261
  • Мнения: 75 465
Получих една от януари аз.
Вчера песнах две-едната вече е с проследяващ номер, тоест пусната.

# 262
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
Пратките си вървят нормално дори и с бавните куриери, аз другата седмица чакам LVS.. номер

# 263
  • София
  • Мнения: 1 921
Аз вчера си взех пратка, която поръчах преди две седмици. Изненадах се, че дойде толкова експресно.

# 264
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Имам решение на диспут от Алито. Връщам чудото и ми връщат цялата сума. Сега се чудя пощенските, колко биха били и кой ще ги поеме? Аууу, Ди ейч ел ми дават цена над 400лв. Scream

Последна редакция: нд, 08 мар 2020, 09:19 от elliee

# 265
  • Мнения: 5 508
elliee, имаш крайно решение или предложение от Али? Ако е само на етап 'Предложение', то можеш да го откажеш и да поискаш частично връщане на парите, с които да го ремонтират тук.

# 266
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
А как да разбера какво е? Накрая на диспута пише:

Решение AliExpress

Решение:
    Возврат товара и возврат US $ 379.00
Та би трябвало да е решение.
Но в началото пише:
Напоминание:
    Вы договорились с продавцом о решении спора.
Аз нищо не съм се разбирала с продавача. Примерно на съобщения.

# 267
  • Асеновград
  • Мнения: 582
По време на диспута приемали ли сте нещо ? Сигурно е имало предложение от продавача и вие сте го приели .

# 268
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Не, не съм. Отхвълих го, то беше да не ми възстановява нищо. Къде мога да им пиша, да оспорвам?

# 269
  • Мнения: 5 508
Странно. По принцип винаги от Али дават две предложения - цялата сума, но след връщане на артикула или задържане на артикула и връщане на част от сумата.
Уви, щом е взето решение няма как да се оспорва. Трябва да го пратиш, да им предоставиш тракинга и като го получат ще върнат парите. Другият вариант е да си го задържиш и занесеш на ремонт тук.

Общи условия

Активация на акаунт