Пазаруване от Aliexpress.com 58

  • 37 886
  • 722
  •   1
Отговори
# 270
  • Варна
  • Мнения: 631
На мен ми върнаха парите вкл. доставка за един дефектен проектор без да искат да го връщам.
За съжаление няма какво повече да оспорвате, ако алиекспрес е решил диспута.
Ако е голямо нещото за връщане, можете да потърсите транспортна фирма за морски групаж, но незнам КЪМ Китай какви са цените и какво предлагане има. Може да питате фирма WTO - world transport overseas, имат редовна групажна линия от Китай.

# 271
  • Люлин
  • Мнения: 378
Скрит текст:
А как да разбера какво е? Накрая на диспута пише:

Решение AliExpress

Решение:
    Возврат товара и возврат US $ 379.00
Та би трябвало да е решение.
Но в началото пише:
Напоминание:
    Вы договорились с продавцом о решении спора.
Аз нищо не съм се разбирала с продавача. Примерно на съобщения.

[/quote]

elliee по твоя случай е възможно да не си пратила достатъчно доказателства. Може би не си пратила видеоклип. Все пак става въпрос за 370 $, и за тебе и за продавача това си е солидна сума. Забелязал съм, че екипа на Алиекспрес е повече благосклонен към купувачите, но сега според мен  твоя  случай е по различен. Освен  купувачите, екипа си пази и продавачите, те са му по близки. Затова е екип, за да преценя всеки случай индивидуално. Забелязал съм, че досега екипа им съвестно и правилно взема решение за всеки спор. Не се обиждай, но всеки може да прати различни снимки и да твърди, че апарата не работи. Понякога и клипа не е достатъчен като доказателство.
Няма да е лошо все пак да опиташ да се свържеш с екипа им и да им обясниш ситуацията и попитай като "недочула/недовидяла" дали това е окончателното им решение и какво още трябва да направи, за да бъде завършен спора.
Това си е мое лично мнение, така мисля по случая, така и написах. Постъпи както решиш.

# 272
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Аз имам какво да оспоря, най- малкото не съм се споразумявала с продавача. Само въпроса ми е къде да оспоря. Не намирам как да се свържа с тях.

# 273
  • Мнения: 5 508
Това ти се казва - няма къде. Когато не се разберете с търговеца от Али вземат решението. В случая не си дала достатъчно доказателства за да отсъдят в твоя полза.

# 274
  • Мнения: X
Аз имам какво да оспоря, най- малкото не съм се споразумявала с продавача.
Не можете да оспорвате арбитражно решение. Колко е обемисто това чудо? Колко тежи?
Освен всичко друго ще имате проблем при вноса в Китай. Направете копие на декларацията за внос, и попълнете декларация за износ.

# 275
  • Люлин
  • Мнения: 378
Аз имам какво да оспоря, най- малкото не съм се споразумявала с продавача. Само въпроса ми е къде да оспоря. Не намирам как да се свържа с тях.

Този израз : "Вие сте се споразумели с продавача" според мен е шаблонен.
Разбирайте го по следния начин:
"Вие сте се споразумели с продавача,  че не сте съгласни с неговото предложение"

# 276
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Аз имам какво да оспоря, най- малкото не съм се споразумявала с продавача.
Не можете да оспорвате арбитражно решение. Колко е обемисто това чудо? Колко тежи?
Освен всичко друго ще имате проблем при вноса в Китай. Направете копие на декларацията за внос, и попълнете декларация за износ.
Ами толкова, че както казах, цената за връщане е 475лв. Няма как да го върна при положение, че струва 600лв.

# 277
  • Мнения: X
На DHL цената.
Ваша работа. Има куриери които са ми връщали стока до Китай на далеч по поносими цени. Но няма как да ви съдействаме ако не предоставите поне малко повече информация от цената

# 278
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 896
Каква информация? По- горе писах, че водя спор за робот.  Да, засега проверих Ди Ейч Ел.

# 279
  • Бургас
  • Мнения: 1 929
При мен при един диспут ми даде възможност да не се съглася и с решението на администрацията, явно и това преценят, и дори се учудих

# 280
  • Мнения: X
Каква информация? По- горе писах, че водя спор за робот.  Да, засега проверих Ди Ейч Ел.
Например тегло и размери с опаковката. Проверете в Лео

# 281
  • Мнения: 9 992
Моите кецове са подготвени за въздушен транспорт но не са качени. Пише приблизително пристигне 14 март или не знам кой си април. Ако дойдат дефектни или не ми стават с това чакане, ще ме е яд.

# 282
  • Мнения: 9 992
Значи пратката ми седя изциклила, на летище подготвена за транспорт без друга информация,. Днес кецките ми са пристигнали, но не съм била вкъщи да ги приема. Сега проверих статута в алито и там са актуализирали, че са пристигнали.

# 283
  • MJF
  • Мнения: 342
Здравейте,
Направила съм поръчка на две поли. Пазарувала съм и преди от този продавач доста пъти. Веднъж ми изпрати пола, която е в грешен цвят. Върнах си парите с диспут. След това не съм имала проблеми с продавача. Сега ми пристигат две поли, които дори като стил нямат общо с показания модел. Използвали са единствено същия плат за горната част.
Отворих диспут и предложенията от Али са връщане на сумата за едната пола 13$ или връщане на сумата за двете поли, но да ги върна и да си платя доставката към Китай.
Ако върна полите обратно, то какъв е смисъла от връщане на сумата? Нямам никакъв проблем да ги върна, не ми трябват, но кой знае колко ще ми е за доставка до Китай.
Ако приема връщане на сумата за една пола, аз се чувствам ощетена, тъй като съм заплатила две.
Какво бихте ме посъветвали?

# 284
  • Бургас
  • Мнения: 877
Вземи си парите за едната, а полите или ги подари или ги продай в някой сайт или тема за неуспешни покупки...
Така или иначе, ако тръгнеш да ги връщаш дори и с БГ пощи, едва ли ще е под 20 лв връщането, повече ще загубиш и ще се занимаваш допълнително с губене на време, а и доста ще почакаш за парите...
За тези пари не си заслужава...
 Аз като пазаря нещо винаги гледам за продавач с отзиви по дадения артикул, и да има снимки на вече получилите такъв....

Общи условия

Активация на акаунт