Дигитални портфейли - Revolut, Phyre, Curve, iCard, Monese, A1Wallet и други.

  • 63 951
  • 466
  •   1
Отговори
# 390
  • София-Младост
  • Мнения: 24 079
Не получавам известия за операции с Револют на карта <18.
Настройка от приложението или от телефона трябва да е?

# 391
  • Washington,USA
  • Мнения: 2 109
Само минавам да споделя да не теглите A1 портфейла. Има сигурно други по-добри и надеждни приложения. Чакам превод по IBAN вече пети ден. Съпорт няма. Писах на Пейнетикс, но не чакам отговор.

# 392
  • Paris
  • Мнения: 436
Аз използвам Revolut и Wise. Основно за малки преводи и обмяна на валута от евро в лева, за да си спестя таксите от бг банките. Последният път отново се убедих, че Revolut работи по-бързо от банките ни. Имам сметка в евро в ОББ и исках от нея да преведа пари по друга евро сметка, оказа се обаче, че след 15:30 май беше не можеш да пускаш преводи и уикенда също…. Което си отиваше парите да стигнат до човека след 4-5 дни… Ядосах се и ги пуснах през Револют за 2 минути бяха преведени. Единствено като минус ме притеснява дали са достатъчно стабилни, затова не рискувам да държа големи суми.

# 393
  • Сф
  • Мнения: 5 515
В Револют парите ти са гарантирани от Фонда за гарантиране на влоговете до 100х евро

# 394
  • here and now
  • Мнения: 5 567
В Револют са гарантирани до 20х евро, те не са българска банка и нямат общо с нашия фонд.

# 395
  • Мнения: 5 306
Гарантирани са до 100 000 евро, защото такива са правилата в Литва. Откакто Револют има банков лиценз, винаги толкова е била покритата сума.

https://www.revolut.com/en-BG/legal/business-deposit-insurance-information/

# 396
  • Сф
  • Мнения: 5 515
Напротив,
Рево е банк с лиценз в Бг и се покриват влоговете

https://www.revolut.com/bg-BG/legal/deposit-insurance-information/

П. П. Хоуп е публикувал същото, докато си довърша на коментара

# 397
  • Мнения: 2 840
Тя е с лиценз, но не е в списъка на ФГВБ:
https://www.dif.bg/bg/za-vlojitelite/banki

Имаше го и в БНБ този списък, но сега през тел, не намирам линка.


Ето и от кого са гарантирани влоговете, пускам текста че линковете към револют не работят тук:
Скрит текст:
How we keep your money safe if you’re a customer in the European Economic Area
Revolut · Security
 ·
19 May 2023
Team Revolut

As a regulated company, Revolut maintains strict protocols when it comes to guaranteeing the safety of customer funds. And in this article, we’re here to tell you all about them.

If you’re a customer based in the European Economic Area, read on to find out how your money is kept safe.

How is my money protected?
To understand how you’re protected, it helps to know how we’re regulated. Firstly, the banking status of our European entity, Revolut Bank UAB, is authorised by the European Central Bank and the Bank of Lithuania. All of our European customers’ funds are protected by the Lithuanian State Company “Deposit and Investment Insurance”.

As a result, Revolut customer deposits in Europe are insured up to a maximum of EUR 100,000.

If Revolut were to fail (an extreme event), then funds held by customers of Revolut Bank UAB would be protected and paid to you, the customer, up to EUR 100,000.

What if I have lots of accounts with Revolut?
All your deposits held with Revolut Bank UAB are aggregated, and the insurance coverage limit of EUR 100,000 applies to the total amount of your deposits.

If you have a joint account, the EUR 100,000 limit applies individually for each depositor.

Are all my funds at Revolut insured by the Lithuanian State Company “Deposit and Investment Insurance”?
No. Virtual currencies, commodities, and investments are not covered by the Lithuanian State Company.

There’s a small number of other deposits that aren’t covered, full details can be found here.

Последна редакция: вт, 30 юли 2024, 06:33 от deede

# 398
  • Мнения: 5 699
Привет ! Вчера се опитах да платя с wallet-a с карта на револют и ми изписва Telephone moves too fast .Пробвах на няколко терминала -греда.Писах на  съпорта,кльопнаха ми проблема в нещо като форум.Виждам ,че има много хора с този проблем във форуми на английски,но конкретно решение не се предлага .Някой да е има такъв проблем и да се е справил?

# 399
  • Мнения: 5 112
Пробва ли да закачиш някоя виртуална? Или просто друга карта?

# 400
  • Мнения: 106
Имам проблем с Револют, та ако някой може да помогне ще съм благодарен.
Регистрирах се преди около година, но не съм правил никакви транзакции и нямам карта, защото тогава отпадна нуждата да го ползвам. Сега влизам, иска ми потвърждение на влизането чрез мейл, правя го и ми отваря акаунта. Достъпът обаче е ограничен. Давам му "възползвайте се от пълен достъп" и ми твърди, че е пратено известие на апп-а. Такова обаче няма. Опция е "избор на друг метод"/ проверка чрез QR код. Като го избера това ми показва QR код, ама иска да го сканирам с камерата на телефона от екрана на същия телефон. Как да стане това, баси? Ако му дам "избор на друг метод" ме връща пак дето уж ми е пратено известие. И така ... 11 пъти. Някой имал ли е такъв проблем?
Четох тук, четох в групата във Фейса, доколкото можах и ми стигнаха нервите, ама никъде не виждам решение.
Единственото, което се сещам е да направя ъпдейт на Револют-а, ама пък никъде в апп-а не виждам такава опция.
Някакви идеи?
Прилагам екранни снимки от различните етапи







# 401
  • Мнения: 1 676
Имаш ли време, за което трябва да го сканираш?
Ако не, пробвай сега от скрийншота който си постнал тук, да го сканираш с камерата дали ще стане нещо.

# 402
  • Асеновград
  • Мнения: 582
Това е връзка за инсталиране а човека ако е забравил да си провери спам папката.

# 403
  • Мнения: 106
Имаш ли време, за което трябва да го сканираш?
Ако не, пробвай сега от скрийншота който си постнал тук, да го сканираш с камерата дали ще стане нещо.
Не, не става.
Това е връзка за инсталиране а човека ако е забравил да си провери спам папката.
А, сетих се и проверих аз, ама няма нищо.

# 404
  • Мнения: 6 386
Имам проблем с Револют, та ако някой може да помогне ще съм благодарен.
Регистрирах се преди около година, но не съм правил никакви транзакции и нямам карта, защото тогава отпадна нуждата да го ползвам. Сега влизам, иска ми потвърждение на влизането чрез мейл, правя го и ми отваря акаунта. Достъпът обаче е ограничен. Давам му "възползвайте се от пълен достъп" и ми твърди, че е пратено известие на апп-а. Такова обаче няма. Опция е "избор на друг метод"/ проверка чрез QR код. Като го избера това ми показва QR код, ама иска да го сканирам с камерата на телефона от екрана на същия телефон. Как да стане това, баси? Ако му дам "избор на друг метод" ме връща пак дето уж ми е пратено известие. И така ... 11 пъти. Някой имал ли е такъв проблем?
Четох тук, четох в групата във Фейса, доколкото можах и ми стигнаха нервите, ама никъде не виждам решение.
Единственото, което се сещам е да направя ъпдейт на Револют-а, ама пък никъде в апп-а не виждам такава опция.
Някакви идеи?
Прилагам екранни снимки от различните етапи

Скрит текст:






Пробвай със скрийншот, след това с някакво приложение за четене на QR код и след това отвори линка през браузър. Автоматично ще ти се отвори Revolut(поне при мен така стана).

Общи условия

Активация на акаунт