Дигитални портфейли - Revolut, Phyre, Curve, iCard, Monese, A1Wallet и други.

  • 63 790
  • 466
  •   1
Отговори
# 420
  • Сф
  • Мнения: 5 515
Зависи дали е била осчетоводена изходящата транзакция. Ако не е била, просто отблокират сумата. Ако са минали няколко дена, най-вероятно ще видите парите като входяща сума

# 421
  • Мнения: 505
Здравейте. Има ли приложение или дигитален портфейл, който може да се ползва от двама души? Вероятно има де, но съм доста нова в тези неща. Идеята ми е с другият човек да прехвърляме пари от личните си сметки в обща/общ акаунт, за да може да се ползват и от двамата. Револют има ли го това като вариант? Добавяне на още един акаунт или нещо подобно? Опитах към моята банка, но там няма такава опция.

# 422
# 423
  • Мнения: 6 386
iCard въвежда нов метод за плащане Click to Pay с Visa от 10 декември 2024 г.

Какво е Click to Pay?
Click to Pay е улеснен платежен метод за бързи и сигурни онлайн плащания. След като се регистрираш веднъж, ще можеш да плащаш онлайн, като използваш своя телефонен номер или имейл адрес, без да попълваш детайли на картата. Те остават защитени от иновативната технология за токенизиране на Visa, предоставяща допълнителна сигурност.

Как да се откажеш от услугата?
Ако предпочиташ да не активираш Click to Pay за една или повече от своите карти Visa от iCard, можеш да го направиш оттук, като посочиш картите, които искаш да изключиш. Линкът ще е валиден за период от 30 дни след получаването на този имейл. Можеш да активираш или деактивираш услугата за всяка своя карта Visa по всяко време от меню „Настройки“ на картата през дигиталния портфейл iCard.

# 424
  • Мнения: 569
Здравейте, имам проблем с достъпа в Револют. При първо въвеждане на паролата не ми даде да влезна в профила си. При следващ опит вече ми излиза съобщение "Как може да ви помогнем?" отговарих на опциите и показах, че имам технически проблем. И накрая стигнах до следното положение, че при всеки опит на влизане ми излиза съобщение "Вие сте суперзвезда". И не мога да влизна. На някой случвало ли се е нещо подобно? Моля за съвет.   

# 425
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 73
Здравейте, дали НОИ приемат Револют сметка за изплащане на обезщетения?

# 426
  • Мнения: 2 451
Здравейте, дали НОИ приемат Револют сметка за изплащане на обезщетения?
По-скоро не. Мисля, че IBAN сметката трябва да е в държавата на пребиваване. Ако сте в България, то би следвало да дадете български IBAN.

# 427
  • Мнения: 4 299
Съмнявам се, в държавните администрации не може да се плаща с карта, която не е с БГ IBAN

# 428
  • Мнения: 4 254
НАП не приемат, предполагам, че и НОИ, не.

# 429
  • Сф
  • Мнения: 5 515
Съмнявам се, в държавните администрации не може да се плаща с карта, която не е с БГ IBAN
Тя не иска да плаща с карта, а иска по литовски ИБАН да й превеждат обезщетение. Предвид "иновациите" в такива държавни администрации, съмнявам се да може.

# 430
  • Мнения: 61 797
Не може. Искат БГ IBAN. И то с документ на хартия от банката, не просто да дадеш някакъв номер.

# 431
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Ох, чета някакви ужаси истории на хора с блокирани акаунти в Револют и доказване на доходи в групата от ФБ. Има ли някой тук, който е трябвало да доказва доходи? За каква сума е било. Не планирам да държа повече от 1000 лева там, но все пак е притеснително.


Със закъснение се включвам, но да, има. На мой роднина му блокираха акаунта. Не е получавал големи суми, определено няма такива над 10000 или прочее. Малки суми, ползва го за дребни плащания, но може да се пада да "завърта" по около 2000лв/месец през приложението. Трябваше да доказва с документи откъде са му парите. Не можеш да направиш нищо, докато не вземат решение дали са ОК с документите. Парите ти стоят блокирани, докато решат.

# 432
  • Мнения: 61 797
Не е било без причина. Имало е някакъв съмнителен превод. На мен защо не ми е блокиран акаунта?

# 433
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Не казвам, че е без причина. Може би е надвърлил годишен оборот над xx лв. Може би е имал преводи от колеги (чат-пат ходят да ритат и събира пари или събира пари за рожденните дни на колегите). Но, няма превод от по няколко хиляди лв. Със сигурност имат някакви граници, които ако удариш, отиваш на проверка. Еднократен голям превод, многократни малки и т.н, не знам какви са им точно правилата. Но потвърждавам, че се случва.
Между другото и той беше изумен, че е попаднал в списъка. Нищо съмнително не е било, факт, че след като изпрати обяснения му разблокираха акаунта, но явно по някакви причини може да се попадне в проверката.

# 434
  • Мнения: 5 306
Случва се и е нормално, защото Револют плавно се превръща в необанка, като N26, Monzo и т.н. Като такава, трябва да отговаря на строги регулации и KYC политики, защото…ако случайно някой пере пари през приложението, ще отнесат много сурови санкции.

Извъртам доста средства през Револют - 5 цифри за януари и февруари. Често купувам общи подаръци, плащам групови билети/обяди/вечери, резервирам вили за 6-8 човека за по седмица, самолетни билети и т.н. Никога не ми е блокирана сметката. Близък приятел (ИТ) ползва Револют като основна банка - също не е имал проблеми. Един познат (от 50+) имам с временно блокирана сметка - след като представи изискуемите документи, му я разблокираха и всичко е ок.

Мен поне политиките и правилата им ме карат да се чувствам по-сигурен в продукта и по-спокоен за моите собствени средства.

ПС: Понякога дребни суми от специфични юридически лица (напр. Binance) могат да предизвикат подобна проверка. Не е въпрос само на количество превъртяни средства.

Общи условия

Активация на акаунт