Професия учител - 8

  • 39 419
  • 751
  •   1
Отговори
# 255
  • Мнения: 2 027
В гугъл класрум, когато се използват групови мейли, може да се види статистика кой, кога и колко време е бил, и за учител и за ученик.
А иначе качеството на урока не е точно във времето, но това си го знаем.

# 256
  • Мнения: 11 097
Кети В
Благодаря ти, ето че и ти официално си получила същата информация, която и аз си пея тук.

Всеки е уникален, но общите измерители са: време, качество, пари.

Зла,
Не съм длъжна, нито някой ми е длъжен. Нито се сърдя съответно, просто си бръщолясвам.
И както и Кети В потвърди преди малко, което съм написала до момента, се оказва вярно ( с тази разлика, че аз предлагам заетост на педагогическите специалисти с под въпросна ангажираност, а директорката директно ги е отрязала да пускат отпуска. Кое е по-добрият вариант?).

Амоняк,
Груповите имейли са също частично решение, като за спомагателни часове преподаване или за консултации. Не и за основно преподаване.

О освен това, с риск да ме изритате, но: наистина ли смятате, че директорката ви ще се главоблъска да търси логиката в отчитането на работата на ... Да кажем сте 120 учители. И всяка да си работи и отчита по различна система и технологичен способ??

Как точно ще стане, тя нито има това време, нито чак такива познания?

Най-логичното решение е да е 1 (една) платформа, с унифицирани методи на работа и отчитане за всички в колектива.

А ако помислим още малко: ако е област Кърджали са 250 училища, дали Инспекторката им ще може да провери документацията на 250 различни варианти на отчитане?🤩🤩🤩

# 257
  • European Union
  • Мнения: 1 964
А ако помислиш още малко дали физическото ми присъствие в училище гарантира, че върша някаква работа. Мога чинно да си влизам в час, да излизам точно с биенето на звънеца и да не свърша работа за една стотинка. Дори мога да принудя децата да не шукват и при абсолютна тишина да гледам през прозореца.

Използването на една обща платформа е лишено от всякакъв смисъл.

Аз лично много използвам Гугъл класрум в редовните часове. Но точно сега съм решила, че ще ползвам zoom и Showbie

# 258
  • Добрич
  • Мнения: 6 257
rumka833, няма ти да заработваш, отчиташ, проверяваш и плащаш часовете  така, че не се впрягай толкова с догадки, предположения и хипотези.
Нищо лично, просто предполагам всички разбрахме какво мислиш, но това няма касателство към работата ни.
Ясно, че искаш да помогнеш, обаче не ти се получава удачно...

Последна редакция: сб, 14 мар 2020, 15:54 от Вела

# 259
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 327
Рими, не знам дали си даваш сметка, колко творчески трябва да се подходи и колко никой не може точно да ти отчете часове. Станала съм в 5,30 и допреди 10 мин. разписвах (а трябваше да чета, да се ровя, да сътворявам, да сравнявам с учебници и други неща) две учебни седмици на 4 клас - ден по ден, час по час, какво ще се прави, какви пособия можем да използваме, по какъв начин да имаме обратна връзка с учениците... Този съботен работен ден няма да ми се плати. Сега ще набирам писанките и ще ги пратя на колегите в 4 клас, за дооглеждане. Утре ще въртя по телефони на родители, които не са си направили труда да ми отговорят на съобщение от петък, въпреки че беше публикувано в Школо, във Фейсбук групата и във Вайбър групата... После ще трябва да обобщя отговорите на родители от 4 паралелки... и да ми остане време да подготвя материалите за понеделник... Как си се струва уикенда ми? Някои ще ми плати ли за него? Не! Плащат в момента пренебрегнатите ми деца. Но това не ми тежи, да работя, защото съм си такава. Обичам си децата в училище и ще направя всичко по силите си, за да са добре и да вървят напред. Пък дали ще се заплаща... Все още съм с розови очила, макар и на 43, и вярвам, че заплащането ще дойде от удовлетворение, щастие, здраве...

Последна редакция: сб, 14 мар 2020, 15:34 от Почти безобидн@

# 260
  • Варна
  • Мнения: 233
Румка, няма смисъл да даваш съвети. Това го правят директорите, които са съобразени с наличните ресурси и вида училище. Тук всички ходим по съвети и се съобразяваме с нарежданията на директорите. Чак да определяш кой да си пуска отпуска много идва. Всеки учител в момента е притеснен, че материала няма как да се навакса и вярвам, че всеки ще направи всичко възможно да работи дистанционно и да държи връзка с учениците. По твоята логика и през ваканциите не трябва да ни се плаща, защото не работим физически.

# 261
  • Мнения: 11 097
Почти безобидна

Ти само потвърждаваш което и аз казах. Че при дистанционния модел на работа този, който работи, ще свърши повече, и няма да му бъде платено.

Като за пръв път, е нормално.
Като за втори и трети път, ще поискаш унифицирана система, защото не може да е всеки път за сметка на децата ти.

Кети В
За zoom и за showbie - те не са ли взаимозаменяеми? Доколкото знам, и двете осигуряват конферентна връзка?
Или се бъркам?  Благодаря.


За последната публикация: кога съм определяла коя от вас да си пуска отпуска???? Хайде пак прочети. Кога съм казала, че платената отпуска не трябва да се плаща???  Ай ся 😃

Последна редакция: сб, 14 мар 2020, 15:40 от rumka833

# 262
  • Всеки ден трябва да се инжектираме с малко фантазия, за да не умрем от реалност: Рей Бредбъри
  • Мнения: 4 327
Руми, всички колеги работят в момента! Всички! Знаеш ли колко разговори съм провела и колко съвети съм получила, за неща, за които бях измислила по-завъртяно и не се бях сетила за по-лесното? Не знам какви учители познаваш, но тези които аз познавам работят и мислят вече почти без да спират от петък на обяд...

# 263
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Аз също не съм спряла да работя, включително да обучавам колеги. В момента дали го правим за заплащане или не, няма значение.

# 264
  • Мнения: 11 097
Май пак ме обвинявате в нещо, без да съм виновна 😉

Никъде не съм казала, че не работите. И моите приятелки, учителки, работят. От вчера, тази нощ също, и днес.

Но само потвърждавате което вече казах:

- нямате достатъчно опит, затова търсите варианти.
- при дистанционния модел на работа, можеш много да свършиш, и накрая да не направиш нищо.

(Нали знаете, че е доста вероятно това, което сте измислили, да отпадне като вариант на съвета(там, където има съвет)?

# 265
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
И какво като нямаме опит, да го караме през просото ли? Слава Богу, че търсим варианти, това означава, че работим и най-важното - че имаме желание!

# 266
  • Мнения: 11 097
В едно писмо от МОН, в т.9 пише за професионалните обучения, че практиката не се допуска. Вижте го, ако все още някой има съмнения, циркулира във Фейсбук.

Аз май се отказвам да бръщолясвам. Тук всички всичко знаете. И приемате всичко лично. Защо???

Никого не съм нагрубила, в личностно отношение. Коментирам професионалния аспект на ситуацията, и пиша за неща, които в момента едва ли ви хрумват.
(Проблем с отчетността на работата на учителя, проблем в.едно училище да се появят 120 различни решения, проблем с невъзможност за извършване на дистанционна работа от всички..)

Търсите решение - супер, поздравявам ви, наистина.

Предлагате калпави решения, частични или които няма да свършат работа - пиша си мнението.
И почват някакви нападки?
Едното мнение даже беше, че не съм искала да се плащат отпуските на учителите 😃😃😃

Рошелка,
Чудесен ти е ентусиазмът, но най-важното не е, че се самообучаваш в момента и че развиваш допълнителни знания и умения за теб персонално. А най-важното, според мен, е как да стане така, че от понеделник което работиш, да ти бъде реално платено. Щото само със себеусъвършенстване, не става.

# 267
  • Балчик
  • Мнения: 9 288
Румка, ясно е за практиките, разбира се. Практика не се провежда от разстояние. То и кучето гледало, ама...
Конкретният ми въпрос беше как ще ми отчитат 5-те часа, като махнем практиката. Така или иначе, директорът е този, който ще ни даде указания и разяснения. В петък и на него не му беше много ясно.

# 268
  • Dope Reach
  • Мнения: 4 049
Твоето отношение е такова не само в тази тема. Всеки би се засегнал, ако определят работата и начините му на справяне със ситуацията като "калпави". Не че съм длъжна да ти давам обяснения и да търся мнението ти за това как работя с учениците си. Какво предлагаш на "калпавите" учители в тази тема? Да не си мръднат пръста за нищо и тогава да очакват заплати ли? Правим това, което ни е по силите. Но винаги има недоволни. С това аз нямам намерение да се боря.

# 269
  • Пловдив
  • Мнения: 14 786

Предлагате калпави решения, частични или които няма да свършат работа - пиша си мнението.
И почват някакви нападки?


И кой решава, че решенията ни са калпави? И че няма да свършат работа?

Бях решила повече да не ти се връзвам, но наистина прекаляваш. Леко си направих труда преди малко да видя последните две страници - на всеки пост има одобрение - поне по едно. Единствените постове без нито едно такова са твоите. Можеш сама да си направиш изводите.

Общи условия

Активация на акаунт