Професия учител - 8

  • 39 430
  • 751
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 7 040
Точно идвах да попитам Румката учител ли е, че постоянно е в тази тема и раздава съвети на килограм.
Намерих отговор на въпроса.
Хич не и се връзвам.

# 271
  • Мнения: 151
Защо изобщо ѝ отговаряте? Тя явно това иска. Игнорирайте я. Лошото е, когато дава неадекватна информация и с това може да заблуди някого, но не може ли подобни постове да се трият от админ?

# 272
  • European Union
  • Мнения: 1 964
Няма нужда чак да се трият. Нали всеки си преценява на какви източници да вярва. Това е малко като факта, че учим учениците на медийна грамотност, а колеги масово препращаха линка за маратонките.

# 273
  • Мнения: 11 098
Качвам две снимки от Фейсбук. Те са от що-годе официален източник, това е екипът на Образованието за утрешния ден.

И не съм казала на никой, че е калпав, стига сте си измисляли. Казах, че решенията, които предлагате, не са стойностни - тоест няма да свършат необходимата работа - тоест са калпави.

Всичко, което съм казала по темата, е вярно(кого съм искала да заблудя??? За какво ми е ??? Пак фентъзи) Друг е въпросът, че може би не харесвате тона ми? Какво да се прави, по-добре вярно с калпав тон, отколкото миловидно, но невярно.

Ето и снимките, дишайте;


Последна редакция: сб, 14 мар 2020, 20:24 от rumka833

# 274
  • около Варна
  • Мнения: 1 095
Няколко дни разучавам каквито платформи ми попаднаха, направих куп регистрации и здраво се оплетох. Работя с 4 клас, на родителите им е трудно да се регистрират, не са активни, търся уж най-лесния вариант. Накрая реших, че ще използвам фейсбук групата на класа за връзка на живо и публикуване на материали. Обаче днес установих, че през лаптопа не мога да пусна видео на живо, явно иска някакви настройки, а телефонът ми е на ремонт и съм с един стар, който не ми върши работа. Някой има ли идея как да си оправя настройките?
Румка, всички учители сме луднали, от сутрин до вечер общуваме онлайн, работим по време на отпуска си и търсим оптимално решение. Не разбирам смисъла от постовете ти. Ако можеш да помогнеш с нещо конкретно - чудесно, всичко друго е излишно.

# 275
  • Мнения: 3 443
Аз ще качвам по групите клип с предаване на нови знания.
Знаете ли колко минути максимум може да е клипа, за да го кача във Фб група и колко в месинджър?

# 276
  • Добрич
  • Мнения: 6 257
Минутите не са от съществено значение. Отчита в единици за информация, а тя се определя от разделителната способност, избрана в устройството за заснемане. В Месинджър мисля, че беше само 25 МВ, по-добре използвай Фейсбук.

Скрит текст:
Качвам две снимки от Фейсбук. Те са от що-годе официален източник, това е екипът на Образованието за утрешния ден.

И не съм казала на никой, че е калпав, стига сте си измисляли. Казах, че решенията, които предлагате, не са стойностни - тоест няма да свършат необходимата работа - тоест са калпави.

Всичко, което съм казала по темата, е вярно(кого съм искала да заблудя??? За какво ми е ??? Пак фентъзи) Друг е въпросът, че може би не харесвате тона ми? Какво да се прави, по-добре вярно с калпав тон, отколкото миловидно, но невярно.

Ето и снимките, дишайте;
Скрит текст:



rumka833, наистина ли мислиш, че ни казваш нещо ново? Ние това повтаряме през цялото време. Всяко училище работи както намери за най-добре.
За сега е така, а по-нататък ще видим...
Ти си тази, която се опитва да ни каже по какъв начин да работим. Странното е, че в момента даже министърът не го прави.

Последна редакция: сб, 14 мар 2020, 23:01 от Вела

# 277
  • Пловдив
  • Мнения: 14 787
Показвам ви организацията на класа на дъщеря ми - класната ни е писала в групата във фейса:

Скрит текст:
Здравейте, уважаемо родители!

От понеделник възстановяваме учебните занятия дистанционно. Учениците ще бъдат в часове от 8,40 до 13, 30 според седмичното им разписание на часовете.

Продължителността на часовете е
30 минути, с кратки почивки от 10 минути и голяма почивка от 30 минути след
3-ти час, както следва:

1 час – 8:40 – 9:10;

2 час – 9:20 – 9:50;

3 час – 10.00 – 10:30;

4 час – 11.00 – 11:30;

5 час – 11.40 – 12:10;

6 час – 12:20 – 12.50;

7 час – 13.00 – 13.30.

По време на часа всички трябва да сме онлайн, ще им бъдат задавани задания, ще им пращам материали, могат да питат за всичко неясно, да ми изпращат направените задачи, които да проверявам. Ще разчитаме на вашето съдействие за някакъв контрол, ще се свързвам с родителите на ученици, които не изпълняват задачи и от които нямам обратна връзка.

Желая ви здраве и успех на учениците в това нова предизвикателство, което е непознато, но вълнуващо за всички ни!

Лека вечер

Дъщеря ми каза, че са се уточнили в чата, че в началото на всеки час госпожата ще им дава някаква задача и до края трябва да я изпълнят. Става въпрос за 8 клас в езикова гимназия, повечето часове са по езика. Мисля, че ще използват Школото, но не съм много сигурна, утре ще разбера.

# 278
  • Мнения: 11 098
Прочели сте, но не сте разбрали двете снимки от Фейсбук.
В тях пише в прав текст:
"Не се хабете да се регистрирате из платформи и прочие. Не е ваша работа да търсите решение, а на училището и на МОН. Ще се постараем другата седмица да предоставим такова.

Защото целта ни е проследимост и отчетност. До тогава ползвайте имейла, Вайбър и фейсбук група.(или каквото имате под ръка).
Ако някое училище вече ползва система с вградена и подходяща отчетност, супер. Другите училища да чакат от нас указания."

Никъде, никъде не пише виви и рошелка и другите учителки да се регистрирате по платформи и всяка да си търси разнообразни решения.Даже пише обратното. Не че не можете, но никой не ви го иска.

П.с. и още нещо пише, ама всеки сам да се сеща.

# 279
  • Мнения: 1 478
Показвам ви организацията на класа на дъщеря ми - класната ни е писала в групата във фейса:

Скрит текст:
Здравейте, уважаемо родители!

От понеделник възстановяваме учебните занятия дистанционно. Учениците ще бъдат в часове от 8,40 до 13, 30 според седмичното им разписание на часовете.

Продължителността на часовете е
30 минути, с кратки почивки от 10 минути и голяма почивка от 30 минути след
3-ти час, както следва:

1 час – 8:40 – 9:10;

2 час – 9:20 – 9:50;

3 час – 10.00 – 10:30;

4 час – 11.00 – 11:30;

5 час – 11.40 – 12:10;

6 час – 12:20 – 12.50;

7 час – 13.00 – 13.30.

По време на часа всички трябва да сме онлайн, ще им бъдат задавани задания, ще им пращам материали, могат да питат за всичко неясно, да ми изпращат направените задачи, които да проверявам. Ще разчитаме на вашето съдействие за някакъв контрол, ще се свързвам с родителите на ученици, които не изпълняват задачи и от които нямам обратна връзка.

Желая ви здраве и успех на учениците в това нова предизвикателство, което е непознато, но вълнуващо за всички ни!

Лека вечер

Дъщеря ми каза, че са се уточнили в чата, че в началото на всеки час госпожата ще им дава някаква задача и до края трябва да я изпълнят. Става въпрос за 8 клас в езикова гимназия, повечето часове са по езика. Мисля, че ще използват Школото, но не съм много сигурна, утре ще разбера.
В училището, в което карах стаж, организацията е подобна. Обаче задават въпроса как ще се получи, ако в семейството има 2 или повече деца от различни класове, а понякога и от различни училища. Все пак повечето семейства разполагат само с един компютър или лаптоп.

# 280
  • Майничка
  • Мнения: 13 866
Става и през смартфон и таблет, само трябва да се свалят необходимите приложения.

# 281
  • Мнения: 7 040
Колко от вас ще затвърждават и колко ще преподават нов материал?
Ние имаме заповед на затвърждаваме материал.

# 282
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Затова навсякъде министъра и от министерството в изявления и писма говорят да не се престараваме в товаренето на децата. Ако не ти отговори в определен час, дай му възможност да го направи по-късно или предложи алтернатива - да го напише в тетрадката си и да ти прати снимка, примерно.
Идеята е не да се замести изцяло обучението и да си следващ стриктно заложеното, а да се обясни и упражни най-важното.
За да няма оплаквания от родители, подходете с максимално разбиране и не ги плашете с непризнаване на година, изпити и отсъствия, достатъчно им е напрегнато в семействата.

# 283
  • Мнения: 7 040
Еее, изядоха ме в оплакваческата тема, като им разясних заповедите от Мон и Руо. Техните госпожи им преподавали нови теми, никъде министъра не бил казал за затвърждаване, мързяли ги учителите, затова не преподавали нови теми.
На нас изрично ни забраниха, само упражняваме сега.

# 284
  • Добрич
  • Мнения: 6 257
Ние имаме много малко деца с компютър/лаптоп. Повечето са с телефони. Има и такива без нищо, нито телефон, нито таблет, нито Интернет.... Има едно момиченце в 7-ми клас, което се старае изключително много и е сравнително добре в училище, редовно учи. Те са 5 деца, от които три на училище и само бащата има телефон, който не е смартфон. За Интернет въобще не може и дума да става...

Ekatеrina в петък решихме да вървим по разпределението. Пуснаха ни таблица, в която си качваме темите от седмичното разписание. Утре имам 5 часа, три за упражнение и два за нови знания. Така си ми е по разпределение. Имаше видео с пресконференция на министъра, качено на страницата на МОН във Фейсбук. Там малко след 6-тата минута, министърът споменава и за нови знания.
Даже после да повторя част от съдържанието, учениците ако вече имат планове и са го "минали веднъж" ще стане по-бързо и по-лесно.

Мисля, че беше в това видео: https://www.facebook.com/1557953497816581/videos/523099098636900/?t=369

Ние казахме, на родителите, че като се върнем на училище, трябва да покажат тетрадките, където са работили през ваканцията. При нас няма как да стане в определен час. Всеки ден ще им задаваме материали, а те по което време искат да си ги пишат...  За утре имам в единия клас тест в google формуляри. Кой когато иска, тогава да си го решава. Важното е все пак да работят.

rumka833, не се отказваш...
Аз също съм член на групата ОУД, защото работя по този проект. Прочела съм цялата публикация с всичките коментари. В момента никой не ни иска "виртуална отчетност" за дистанционното обучение. И май първата седмица ще е така. После, като качат нови указания ако трябва ще направим промени.
Въпросът въобще не е къде ще се регистрират учителите. Ние можем и на сто места да се регистрираме. Въпросът е къде ще работят с учениците, защото какъв е смисълът да имам виртуалнакалсна стая и пр, ако  моите ученици не влизат там? Имам 25 години педагогически опит за работа с малцинства и цяла купчина курсове и квалификации. Повярвай ми, много малко деца от нашето училище ще се регистрират и ще работят в непозната за тях виртуална среда. Ама теб не те интересува как ще работим с учениците, а как ще отчитаме времете, което сме работили. Времето, което сме работили с кого? Само с 2-3 деца от класа?..... Защото само толкова са се регистрирали там, където то се отчита....  Нашият шеф ни пусна споделена таблица, в която всеки си качи темите за утре. Вижда се кой, колко часа ще подготви. В нета видях и таблица, подобна на тези, които попълваме за лекторските часове с наименованието на темата. С две думи: в момента всяко училище си решава какво и как ще прави. Как ще е другата седмица още не знаем.

Ако имаше желание, до сега щеше да го разбереш.... Прави са момичетата, няма смисъл да ти отговаряме, защото е загубено време, през което мога някой ресурс да спретна например....

Последна редакция: нд, 15 мар 2020, 10:23 от Вела

Общи условия

Активация на акаунт