Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Ryanair - 17

  • 36 914
  • 641
  •   1
Отговори
# 630
  • Пловдив
  • Мнения: 57
Здравейте, аз също имам да получавам суми за анулирани полети през април. Но през това време смених картата, от която съм платила. Сметката ми е същата, но картата е друга. Дайте съвет как да си поискам парите? Благодаря!

# 631
  • София
  • Мнения: 10 119
Ами просто описваш промяната - напр. карта Виза Голд вече е с нов № 789654, тя е към сметка BG3456SSTB1704.......

# 632
  • Пловдив
  • Мнения: 2 150
Здравейте, аз също имам да получавам суми за анулирани полети през април. Но през това време смених картата, от която съм платила. Сметката ми е същата, но картата е друга. Дайте съвет как да си поискам парите? Благодаря!
На лайф чата заедно със заявката им го написах  и им посочих айбан. Казаха, че няма проблем и действително след десетина дни ми върнаха парите.

# 633
  • София
  • Мнения: 12 669
Полетите ни бяха на 04.07. и на 14.07. Отмениха единия - поисках възстановяване на парите за всички полети, направени с резервацията - т.е., и за двата полета.
По някое време ми предложиха ваучер. Изобщо не отразих този мейл.
Днес получих това и май-май ще трябва да очаквам парите по сметката до седмица:

Dear Customer,

We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is

EUR-хххх EUR Payment Method:Balancing

EUR-ххх EUR Payment Method:COVID VO refused


Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

# 634
  • Мнения: 1
Здравейте на всички, имам полет с Раянеър на 09.08.2020/неделя/ от Брюксел Шарлероа за София. Току-що си чекирах билета, но на него не пише от кой терминал ще излита.. Някой знае ли от кой терминал излита? Simple Smile Simple Smile
П.С. за първи път ще "летя" с тази авиокомпания от Шарлероа за София..

# 635
  • София
  • Мнения: 4 034
Ако отворите сайта на летището и проверите по намер на полет ще ви излезе информация

# 636
  • Мнения: 2 037
Шарлероа толкова голямо ли е, че да има няколко терминала?

# 637
  • Мнения: 357
Летището в Шарлероа е много малко. Пътувала съм от и до там, не си спомням да има терминали, но и да има, са един до друг. В единия край на сградата са пристигащите, в другия - заминаващите. А сградата е кажи-речи колкото нашия терминал 1.

# 638
  • София
  • Мнения: 12 669
Само за да не губите надежда, че ще си получите парите .....
След като написах това:
Скрит текст:
Полетите ни бяха на 04.07. и на 14.07. Отмениха единия - поисках възстановяване на парите за всички полети, направени с резервацията - т.е., и за двата полета.
По някое време ми предложиха ваучер. Изобщо не отразих този мейл.
Днес получих това и май-май ще трябва да очаквам парите по сметката до седмица:

Dear Customer,

We acknowledge your request for a refund in lieu of a travel voucher for your unused booking.

We confirm that your refund request has been processed back to the form of payment used to pay for your booking. Your issuing bank will take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.

The amount refunded to your credit/debit card/method of payment is

EUR-хххх EUR Payment Method:Balancing

EUR-ххх EUR Payment Method:COVID VO refused


Please note the travel voucher issued has been voided and can no longer be used.

Yours sincerely,

Ryanair Group Customer Care (Ryanair DAC, Lauda & Malta Air)

Днес видях, че парите са по сметката ми. Simple Smile

# 639
  • Мнения: 337
Моля за съвет! Имам да вземам голям рефунд за канселиран полет през май. Още тогава попълних стандартната форма за рефунд на сайта, прие я и зачаках. Видях, че имат график на сайта за връщане на парите по схема. Според него-за всички полети от май, ще бъдат върнати парите до края на юли. Аз още нямам пари. Писах мейли( като отговор на всички получени), пробвах на платформата с форма за комуникация, пробвах чат- само бот ми се включва, който ме препраща към графика. Пишете ми как комуникирате ефективно с Раян, за да ги контактна най- после и да разбера защо не ми връщат парите! Никъде не ме отразиха.

# 640
  • София
  • Мнения: 4 034
Малко по нагоре в темата има линк с чат с агент, а не с бот. Аз имам полети от април и от май. По същият начин като вас - не приех ваучера и стоя и си чакам. Преди седмица се свързах с чата, но на немски защото английската версия ме изхвърля и не мога да се свържа с човек. И сега имам меил, да си очаквам парите за резервацията от март. Въпреки, че на чата писах за двете резервации ... ще видим какви пари ще получа - за едната или и за двете резервации

# 641
  • София
  • Мнения: 952
Пишете им в Messenger. Пак е автоматично. Отговаряте, че не желаете ваучера и искате рифънд и ще ви отговорят да си напишете номера на резервацията, имейл, пътници и т.н.
Аз си получих парите за отменени полети през април в началото на юли.

Общи условия

Активация на акаунт