Дистанционно обучение за учениците

  • 31 339
  • 886
  •   1
Отговори
# 210
  • Пловдив
  • Мнения: 44 814
Духи, така разказано сладко от теб и на мен ми хареса Simple Smile

# 211
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 709
Хубава е инициативата на "С БНТ на училище", но първото излъчване е точно когато се преподават уроците от учителите. Вярно, че има и излъчване след обяд, но дали децата вече ще имат сили и интерес да гледат.

# 212
  • Мнения: 10 151
Какви сили,  ние ей ся приключихме😥

# 213
  • Мнения: 11 156
Аз съм музикално неграмотна, и съобщих на нашата госпожа, че онези ноти и неща, които е пратила, не съм във възможностите си да ги обясня.
Днес също се карах с нея. Искам да качва систематизирани матвриали, а  не на час по лъжичка: публикация, в следващ коментар някакво указание, в по-следващ пост още нещо. Ами... Тя ми обясни, че стандартните работни листове са за циглетата
 ,Които са компютърно неграмотни. За нас били презентациите, компютърните указания и чак след туй, да пишем в тетрадката.
Ами, казах й моето дете да го брои за
 Циганче, защото то не се оправя с хаоса във фейсбук, аз се оправям. И да ми праща като на циганка, нещата в листи. Онова, което извадих като упражнения за 1 ден по 3 предмета, са 10 страници задачи и упражнения. Не успях да преровя всички постове и коментари за Човека и обществото. Но с него щяха да станат поне 12-13 страници за деня.

Категорично ми отказва да работи в реално време в конферентна връзка.

# 214
  • Мнения: 8 001
Ам не бих се карала с класната в никакъв случай, защото това може да повлияе отрицателно на детето, а тя ще им е класна още 3 години.

# 215
  • Мнения: 11 156
И аз така смятах, но това че тя не желае да поеме ангажимент, не може да продължава завинаги.

Постоянно се оправдава, че едно дете не можело, нямало телефон... Тогава аз мога да кача, че нямам фейсбук. И кво? Ще не ще, ще ми дава задачи от учебника и тетрадката, систематизирани.

# 216
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 709
Аз съм музикално неграмотна, и съобщих на нашата госпожа, че онези ноти и неща, които е пратила, не съм във възможностите си да ги обясня.
Днес също се карах с нея. Искам да качва систематизирани матвриали, а  не на час по лъжичка: публикация, в следващ коментар някакво указание, в по-следващ пост още нещо. Ами... Тя ми обясни, че стандартните работни листове са за циглетата
 ,Които са компютърно неграмотни. За нас били презентациите, компютърните указания и чак след туй, да пишем в тетрадката.
Ами, казах й моето дете да го брои за
 Циганче, защото то не се оправя с хаоса във фейсбук, аз се оправям. И да ми праща като на циганка, нещата в листи. Онова, което извадих като упражнения за 1 ден по 3 предмета, са 10 страници задачи и упражнения. Не успях да преровя всички постове и коментари за Човека и обществото. Но с него щяха да станат поне 12-13 страници за деня.

Категорично ми отказва да работи в реално време в конферентна връзка.

Мисля че бих дала шанс на класната, все пак работи само трети ден в необичайна ситуация.

Време за подготовка й трябва, време за урока да проведе, време да провери на децата работите - и ето, цял ден отива в работа, която дори няма как да докаже.

# 217
  • София
  • Мнения: 62 595
Това не е аргумент. Класната не е Господ, а е учител и каквато и власт да има, много бързо ще се разбере какво й е отношението към детето. Ако родител разсъждава в посока "не се карай, може да повлияе", то влиза в ролята на жертва, която не смее да гъкне, иначе е стане по-лошо. Може и да не им е класна още 3 години, не се знае - я тя се махне, я детето. Ако не си върши работата има директор, който ще я накара да я свърши. Ако й е трудно, да каже - така и така, не съм свикнала, дайте ми малко време да се напасна. Хора сме, никой няма да я обвини.

# 218
  • оттам, откъдето започва България
  • Мнения: 12 709
Относно постовете на rumka833 писах в темата Професия учител.
Повече няма и да коментирам, тъй като явно не може да прецени реалната индивидуална ситуация при всеки учител и клас.
Няма лошо, казала си е мнението, нейно право е.

# 219
  • Мнения: 8 001
Еми при нас е доста сигурно, че ще им е класна още 3 години, а детето не бих го местила в друго училище умишлено.

# 220
  • Мнения: 11 156
Ами, считам че доста добре мога да преценя. Първо пускаше линкове към неработещи страници.(съвсем спокойно казах, но така или иначе нищо не се промени).  После към уча.се когато не беше безплатно. (С коментар, че това не е нейна вина, и родителите да осигурят на детето си работеща парола). После  ми се съобщи, че съм на първо място майка, и след това всичко останало. (Тоест, давайте да предаваме домашни, като вие се оправяйте както си знаете, аз си искам снимките).

Смятам, че в този случай малко си е повярвала в повече. 😃

С големия син нямаме такива проблеми с учителите и материалите.

# 221
  • Мнения: 205
При нас нещата стоят така :

3-ти клас - изцяло онлайн уроци,с междучасия по 5 мин. Удачен вариант с виртуална стая и прак контакт с учите. Нямаме проблеми с възприятие,защото и имаме желание да знаем и да учим 🙃😉😊

3-ти клас - по Вайбър,приложения и всевъзможни начини се пращат материалите и е голяма драма с оглед на това,че да учим мерак клони към 25%....🙄😟😣

5-ти клас - приложение,в което се качват тестове по предмета,с предварително решени 2-3 примера,за евентуална ориентация и разбиране на урока и това е
всичко. Има и снимане на домашни с телефон и пак качване на платформата,за доказателство,че са решени. Тука вече се влиза в роля на учител,понеже съм психопат задоволително ми се отдава,особено по математика и купона започва. Желание за учене - 25%.


Те и редовна форма на а обучение, ако трябва да сме реалисти нямат повечето желание да учат... А сега е меко казано кошмар... Но повечето за нас,възрастните е драмата.... Кой каквото не разбрал,слагам намръщената физиономия и след като се прибера от работа,готвейки учим.......😢+😥=🤣

Последна редакция: ср, 18 мар 2020, 21:31 от ивка1986

# 222
  • Мнения: 11 156
Пак стигаме до моя проблем: 3 клас, но всичко е разпиляно и несистематизирано, нямат виртуална стая и пряк контакт. Първият ден беше страхотно ентусиазирано дете. Днес не е.
Считам, че съм си в правото да настоявам да се ПРЕПОДАВА, а не да ми копират от интернет задачки о да ми ги пействат във фейсбук! Тва е далеч от преподаване, в смисъл далеч - че няма нищо общо.

# 223
  • Мнения: 3 071
И при моят син е ужас с множеството платформи, Вайбър, месенджер фейс и прочие.
Всеки учител се уговаря  както му е удобно.
Хиляда регистрации се направиха, все нещо не сработва. Зает е лаптопа и отделно се цъка и на телефона.
А за желанието, Ами то беше само първия  ден, след това рязко се изпари.

# 224
  • Мнения: 58
От страницата на РУО-София-Град, раздел "Последно публикувани" - с дата 17.03.


Microsoft Teams e официалното решение на МОН!
Всеки ученик и учител има безплатно лицензирани версии на до 2 копия на Windows и 5 копия на Оffice ProPlus пакет.

И най важното - всички регистрации вече са направени служебно и след инсталиране и влизане в Teams са налице съответните групи по предмети и училища.

СМГ, където е сина ми, изпревариха събитията и направиха регистрации на техния съвър в неделя. От понеделник насам тече пълноценен учебен процес, стриктно по учебната програма. Даже и физическото проведоха с показване на упражнения.

Зарадвах се на писмото, защото при дъщеря ми (езикова гимназия) вече пети ден (от събота насам) е УЖАС. Тече безкрайна телефонна комункация учители-ученици, провеждат се частично някакви учебни часове и всеки учител си държи на това, за което се е сетил или е свикнaл - Zoom, u4ili6teto.bg, Skype, Facebook, Google Classroom, Messenger, Уча се и т.н.  За спазване на учебна програма да не говорим. Бих го изтърпял този хаос за 2 седмици, но се опасявам, че дистанционното обучение ще се проточи доста.

Според писмото училищата могат да запазят досегашната си организация за дистанционно обучение, НО САМО АКО ОТГОВАРЯ НА ИЗБРОЕНИТЕ КРИТЕРИИ.

Чакам аз днес второто училище "да се светне", кое е по-лесно и удобно - една платформа със всички удобства или пет-десет. Чакам да получа кодовете за достъп до Teams и за дъщеря ми. Няма ги цял ден, но попадам на следното:

,

РУО-София-град не намира за необходимо ние да получим тези кодове за достъп, които ни дават право и на лицензиран Windows и на Office, без въобще да е упражнило контрол относно адекватността на дистанционното обучение по училища и по този начин стопира изпълнението на писмото от министерството.

Който има идея да пише до МОН или журналисти, но трябва да се действа бързо, за да започнат да се спазват учебните програми навсякъде и всичко да става в една среда за едно училище. Страдат не само нашите деца, страдат учителите, страдаме и ние родителите.

Общи условия

Активация на акаунт