Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

Помощ при компютърни проблеми или повреди на домакински уреди

  • 33 717
  • 322
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 50 111
Опитах се да напомня и аз, че дисплея не работи....не става дума само за свръзване на две устройства.

# 316
  • София
  • Мнения: 3 730
Може да пробваш с HDMI кабел да свържеш втори монитор. С бутона с прозорчето+Р се влиза в опцията за избор с кой монитор да работи. Изчакай 3-4 секунди да се задейства менюто (че нали не го виждаш) и прецъкай със стрелката надолу три пъти. Това е да работи само вторият екран. Ако проблемите са със драйверите, обаче, това няма да сработи.

# 317
  • Мнения: 114
Извинявайте , аз  не съм прочел внимателно , разбрах че искате да вържете два лаптопа един към друг.
Ако не работи екрана , и бързате , най добре в сервиз да извадят харда и да го вържат към друг лаптоп.

# 318
  • Мнения: 1 601
Благодаря за предложените варианти момчета,ще пробвам.
Върти ми се нещо,че може втория лаптоп да се ползва като монитор на повредения,но явно не е така.Много филми съм гледала Grinning

# 319
  • Мнения: 114
По принцип може  на един монитор да се сложат няколко компютъра. Проблема е че като не ви работи дисплея , не могат да се направят настройки. Отново се извинявам , аз разбрах , че просто искате да свържете двете машини.

# 320
  • Мнения: 2
Здравейте!
Можете ли да ми помогнете с някаква идея в тази ситуация: моят iPod Touch  беше откраднат. Маркирах го като откраднат в Find My iPhone. Полицаите го намериха и ми върнаха (имам документи от полицията). Той сега е блокиран, иска passcode (не password). А аз никога не ползвах този пасскод, дори не чух за него. Хората пишат че default passcode е 123456, обаче той не работи. Какво да направя? Благодаря предварително.

# 321
  • Мнения: 114
Здравейте ,
Линка си е от Епъл. Подчертават ДЕБЕЛО , че ако не си знаете паса , ще се наложи да изтриете , цялата информация. Така както го прочетох ,  отнася се точно за вашият случай.
https://support.apple.com/en-us/HT211080

# 322
  • Мнения: 2
Благодаря за отговора. Проблем беше, че и да изтрия не успях, дори и через компютер защото той не види айпода.
Днес бях при поддръжка в iStyle, те вече пишат, че айподът е готов.

Общи условия

Активация на акаунт