Дистанционно обучение за учениците- Тема №2

  • 33 631
  • 793
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 2 094
И в онлайн обучението училището пак е образователна институция - нали се провежда онлайн, всички участват в конферентна връзка. Също и социална продължава да бъде - по време на часа пак общуват, който е приказвал в час офлайн, същото и онлайн го прави, не се променя. Не смятам, че училището е абдикирало, просто вече има и виртуално училище, което е добре, не става само в класната стая. То дори е срамота хич да не се въведе поне малко. Единственият проблем е техническото осигуряване, което за родителите струва пари - трябва компютър и интернет. Тях ще-неще, трябва да ги купи. Също и учителите трябва служебно да бъдат осигурени с технически средства и интернет, а не да се самообзавеждат.
Вие знаете ли че гледането в екран е вредно? Ние не сме машини ние сме хора с очи, които не са пригодени да гледат продължително в източник на светлина, много време без да се мига и на близко разстояние. Това е един от проблемите на виртуалната класна стая. Другият е тези модерни платфроми, които ни се прибутват да вкараме в тях децата си, не съм мислела че някой "будител" може да се върже. Спирам да пиша, който разбрал разбрал

# 631
  • София
  • Мнения: 62 595
Ти вече съвсем на конспирация го обърна. Искаш или не, детето ти тепърва ще има да се вторачва в екрана, при това за да играе с връстниците си часове наред. Или да чете от екран, когато му дадат домашно за нещо и трябва да си потърси материали или ти да му ги намериш, а то да ги прочете от линковете. Едва ли ще разпечатваш тонове материали, за да напишете едно домашно и детето да не се взира в екрана. Съжалявам, но отсега си изгубила битката, която водиш. По културни, технологични и практически причини.

# 632
  • Мнения: 9 043
Sparkles засичала съм те в няколко теми - никога не си била доволна от учителите. Без значение какво те правят и твоето дете винаги от тези които страдат.
Моето е на същата възраст. Оправя се чудесно и стои пред екрана по 2,5 часа. Толкова е продължителността на 5 учебни часа за мое съжаление. Не съм наясно с идеята да намалят часовете от 40 на 30 минути но нямам думата в този случай.
Има учители които се справят и такива които не успяват. Но на всякъде е така. А това, че контролирам детето какво е написало и предало не ми тежи , правя го и в учебно време Simple Smile
Моето дете не стои пред екрана, влиза в школо сутрин и си разпечатва и после си работи с учебниците. Снима направеното и изпраща в определен срок. Този формат се възприе и спря на етап школо защото вдигнахме шум. Сега чувам за дистанционни занимания по интереси 2 часа дистанционно през лятото? Моля? Защо училището ще определя интересите на детето през лятото и ще ги слага във времева рамка? Когато нещо не е правилно независимо колко е засегнато моето дете, смятам за редно да си кажа мнение. Ще е жалко ако заради родители като Вас дистанционното обучение с деца пред камерите стане модел за подражание.

Ами май в модела ви е проблема. При моето учителите общуват с децата , контролират преподават и децата активно участват. Не го разбирам това с изпращане писане и връщане - никаква комуникация с учители и деца. Лятото е само за деца които не са участвали в обучението.
В извънредна ситуация всеки начин който дава знания е добре дошъл.

# 633
  • Мнения: 2 094
Ти вече съвсем на конспирация го обърна.
Не става дума за конспирации, става дума за социалната дистанция която на този етап от живот на децата не  полезна тях. Става дума за задължаване на деца да стоят пред екраните. Дайте да затворим училищата и всички деца и учители да седнат пред компютрите, ще ви хареса ли, на мен не, и никой не може да ме убеди че технологиите налагат това.Временно извънредно положение добре, септември се надявам да се видим в училище

# 634
  • Русе
  • Мнения: 12 206
Докато само изпращаха задания и ги връщаше се учеше здраво, защото заданията бяха сериозни и се искаше ровене, търсене, мислене. От както започнаха да си приказват в определени часове,май само с приказването си остана. Някои деца са старателни,изпълнителни и послушни. Други не обачат да са слушатели и самостоятелните задачи са им по-полезни. То за всички са по-полезни де. И моето е от втория модел. Може да научи две страници текст на чужд език по-тема която го вълнува, но за нищо на света няма да научи и един ред от нещо защото му били казали. Не е като да не съм се опитвала да променя тез наклонности, но няма особен успех. Сега от два часа чете и учи нещо си, което не е никак просто, ама за домашното по предмета сигурно няма да отдели и 10 минути

# 635
  • Мнения: 2 094
Sparkles засичала съм те в няколко теми - никога не си била доволна от учителите. Без значение какво те правят и твоето дете винаги от тези които страдат.
Моето е на същата възраст. Оправя се чудесно и стои пред екрана по 2,5 часа. Толкова е продължителността на 5 учебни часа за мое съжаление. Не съм наясно с идеята да намалят часовете от 40 на 30 минути но нямам думата в този случай.
Има учители които се справят и такива които не успяват. Но на всякъде е така. А това, че контролирам детето какво е написало и предало не ми тежи , правя го и в учебно време Simple Smile
Моето дете не стои пред екрана, влиза в школо сутрин и си разпечатва и после си работи с учебниците. Снима направеното и изпраща в определен срок. Този формат се възприе и спря на етап школо защото вдигнахме шум. Сега чувам за дистанционни занимания по интереси 2 часа дистанционно през лятото? Моля? Защо училището ще определя интересите на детето през лятото и ще ги слага във времева рамка? Когато нещо не е правилно независимо колко е засегнато моето дете, смятам за редно да си кажа мнение. Ще е жалко ако заради родители като Вас дистанционното обучение с деца пред камерите стане модел за подражание.

Ами май в модела ви е проблема. П
Вашият модел щеше да ми е проблема, ако не сте ме разбрали, аз спирам вече доста време изгубих

# 636
  • Мнения: 8 001
Всеки може да остане да живее в средновековието, щом така му харесва, но това разбира се, ще се отрази и на доходите. Както веднъж бях писала, няма професии, за които се учи висше, и не се ползват технологии. Колкото повече пречите на детето да ги ползва, толкова повече ще изостава то от връстниците си. А и не само в технологиите. Като му забранявате да прави нещо, все едно му забранявате да мисли. Сещате се какво става, ако човек не мисли.

# 637
  • София
  • Мнения: 62 595
Интересно, а ако в класната стая гледат срещу дъската, върху която се прожектира? тогава пак е екран, пак мигат малко. да не говорим за интерактивните дъски. На всичко отгоре никой не е затворил училището, няма и да го затвори. Дистанционното е начин да не се пропускат учебни часове, да се работи, макар и във виртуална среда.
Да ти кажа честно, колкото повече време минава, толкова по-навита ставам част от обучението на децата да е във виртуални класни стаи, но при условие, че нещата се направят както трябва. В момента поне имахме идеалната възможност да видим как се справят учителите и децата и най-субективно, от това, което чувам като впечатления от деца и родители, нещата стоят по следния начин - в някои училища организацията е добра, учителите се стараят и процесът върви доста добре, а при други, където организацията куца - не вървят. Не казвам, че е подходящо целогодишно и винаги, както и за предметите.

# 638
  • Мнения: 9 853
Sparkles, за тия 2 часа тука, много въздейства на очите си. По-спокойно.
Иначе изцяло подкрепям Hope for two, аз също съм чела в други теми оплаквания.
Относно записването администратора (учителя) на срещата вижда дали някой прави запис. Поне в тиймс, веднъж госпожата на едното дете направи забележка на дете от класа, което беше цъкнало без да иска за запис. Колкото повече конспирации търсим-толкова повече ни се струват, take it easy. Учебната година за трети клас свършва другата седмица✌

# 639
  • Майничка
  • Мнения: 13 762
Sparkles, как, за Бога, от репортаж, в който се споменава за допълнително обучение на ученици, които не са могли да се включат в дистанционното обучение, ЕВЕНТУАЛНО в двора на училището (т.е., категорично НЕ онлайн), стигна до представата за клети дечица, забили посред жегата двучасов немигащ поглед в светещите екрани?!

# 640
  • Мнения: 2 094
Всеки може да остане да живее в средновековието, щом така му харесва, но това разбира се, ще се отрази и на доходите. Както веднъж бях писала, няма професии, за които се учи висше, и не се ползват технологии. Колкото повече пречите на детето да ги ползва, толкова повече ще изостава то от връстниците си. А и не само в технологиите. Като му забранявате да прави нещо, все едно му забранявате да мисли. Сещате се какво става, ако човек не мисли.
 
Какво по-точно му забранявам? Да гледа в екрана половин ден - да това с радост ще забраня? Всички ние сме само потребители на софтуер, и на наш гръб печелят разработчиците. Да си потребител е съвсем просто, не си мислете че детето Ви ще достигне кой знае какви висоти като потребява компютърния вариант на дистанционното обучение.

# 641
  • Мнения: 9 853
Най-малкото ще се научи че интернет не е само инстаграми, тик ток и фейс.
Ще се научи да работи в група, да праща и получава мейл, да прикачва документ правилно. Все неща които на нас изглеждат елементарни, но много нужни.

# 642
  • Мнения: 2 094
Sparkles, как, за Бога, от репортаж, в който се споменава за допълнително обучение на ученици, които не са могли да се включат в дистанционното обучение, ЕВЕНТУАЛНО в двора на училището (т.е., категорично НЕ онлайн), стигна до представата за клети дечица, забили посред жегата двучасов немигащ поглед в светещите екрани?!
Логичен въпрос Satisfied Това което ме предизвика е идеята за дистанционни занимания по интереси по 2 часа, не онези деца в двора, които не са искали да работят. После се хванах за думата че деца "не са искали да работят" и се замислих в какъв експеримент бяхме въвлечени. И това е общо взето. Казах си мнението, спирам сигурно има по-важни неща за казване

# 643
  • София
  • Мнения: 62 595
А без обучение ли да седят? Ей така, да ги бяха проспали тези два месеца ли? Да, виртуалното има своите ограничения и аз прекрасно го зная, но при определени обстоятелства и добра организация има смисъл. Какво толкова си се вторачила в това с екраните, свиквай, това е бъдещето. Докато детето ти завърши училище все повече ще виси пред екрана. Университетите също с пълна сила въведоха виртуалната класна стая, резултатите там са много добри. Така че свиквай, няма връщане назад. Хората дигитализират книгите, кога друг път е било възможно да влезеш във електронната бибилиотека на университета, в който учиш, и да имаш на разположение всякакви електронни ресурси, за които университетът се е абонирал и като студент имаш право да ползваш? Анимират се модели. Ето, преди малко попаднах на виртуален модел на мозъка с всичките му части - мислиш ли, че без екрана щях да мога да го видя? Какво толкова ти вадят очите програмистите? нали някой трябва да ги пише тези приложения, за да можеш в момента да си чатиш тук и във фейса и къде ли не?

Бяхте въвлечени в това, което учителите виждат всеки ден в класната стая, но вие не виждате.

# 644
  • Мнения: 9 043
Аз пък това с екраните , очите и другите хахави истории не го разбирам.
От поколението съм в което имаше една програма. Нямаше компютри и таблети. С очила съм от 7 клас. Тогава твърдяха ,че е от много четене. Диоптрите ми растяха до 10 клас и после са все едни и същи до ден днешен. Въпреки че работя на компютър повече от 10 часа. Малкия е без очила, надявам се възможно най-късно да ги сложи. Но гена си е ген. Късогледството е доминантен белег.

Общи условия

Активация на акаунт