Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как се сравняват Google Meet, Hangouts и Zoom по отношение на опит?
Как Google Meet се справя с по-голям брой деца в класната стая?
Какви са проблемите със зареждането на тестове през различни браузъри и операционни системи?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как се сравняват Google Meet, Hangouts и Zoom по отношение на опит?
Google Meet е платформа, която може да приеме повече участници от Zoom и предлага функции като камера и микрофон. Въпреки това, има различни проблеми в зависимост от операционната система и начина на достъп до платформата. Например, през браузъра на Windows 10 може да възникнат проблеми, докато през приложението за срещи на Android всичко работи добре.
-
Как Google Meet се справя с по-голям брой деца в класната стая?
Google Meet може да поеме до 23 деца, като всички те влизат с включени камери и изключени микрофони. Учителят избира кои ученици да участват. Въпреки това, използването на различни операционни системи и методи за достъп до платформата може да доведе до проблеми, които изискват ИТ поддръжка за родителите.
-
Какви са проблемите със зареждането на тестове през различни браузъри и операционни системи?
Има разнообразие от операционни системи, браузъри и начини за достъп до платформи, което може да доведе до проблеми със зареждането на тестове. Например проверен тест на дете се отваряше само в Safari, но не и в Chrome, Edge или Internet Explorer. Това изисква ИТ поддръжка за родителите, тъй като различните варианти могат да причинят проблеми.
-
Какви са мненията относно компютърните умения на децата?
-
Какви са препоръките за ограничаване на времето пред екраните за децата?
Но забележи, във форума има хора с деца и в частно (в малките класове), и в ДУ (пак в малки класове). Сещам се например за Звездица. Сигурна съм, че голямото й дете е било до 7 клас в ПЧМГ. Остави сега, че е в СМГ, нали визираме малките класове. Малкото й дете е явно в 107-мо, много ласкаво се изказа преди дни за училището в друга тема. И съм склонна да й повярвам, понеже същото знам от друга форумка, която на всичкото отгоре познавам лично, преподавател е във ФМИ, супер човек, на чиято преценка бих се доверила, ако сега имах дете в ранна училищна възраст. С такава топлота говори за 107-мо. А детето й помня, че биеше много път дотам.. И за Фран се сещам, до 4 клас детето й беше в ДУ, не визирам големите й деца, те като моите вече не са особен показател, тъй като отдавна са били в малките класове. Много пъти е изразявала задоволството си от 119-то до 4 клас и като база, и като учебен процес, и като управленски решения. И би било интересно да сподели, ако иска, разбира се, как би постъпила, АКО детето й не беше прието в ПЧМГ. Дали би го записала в някое от изброените от теб супер ЧУ или би го оставила все пак в 119-то...И още един въпрос, вечно тук и в темата за АК се спряга, че уроците не помагат (освен за зубраческото НВО), понеже изпитът за прием е специфичен и не залага на зубрене. Тогава как биват приети деца от ДУ, определено не са изключения, намърдали се ей така между капките? Значи някъде са добили все пак знания и умения да се справят. Че и после да изкласят в Колежа в ролята си на отличници. Как става тая, ако седемте им години преди това в ДУ са пропиляни и нямат ни знания, ни навици за учене? Късно е тепърва в АК да ги придобиват, нали така..Примерно синът на Пенева не знам да е бил в СМГ, в частно или дори в някое спрягано за по-по-най ДУ..Много други деца също. Оставете ги на мира, недалновидните им родители също. Не ги мислете децата, ще прокопсат и те въпрки прогнозите ви, при това един ден с реализация не по-лоша от тази на техни връстници от ЧУ до 7 клас. Дано сме живи и здрави след едно десетина-петнайсет години да поговорим пак за това.