Отговори
# 660
  • Мнения: 763
Затова помолих на лично - за който има нерви.
Мак, не е нужно да се четат подробно всички теми. Отивате най-отгоре на страницата и натискате трите точки, избирате "Отпечатай", след това натискате едновременно Control и F, в горния или долния край на страницата се отваря прозорец за търсене, пишете ключова дума, в случая БШ, и после само ползвате стрелките за придвижване нагоре и надолу за откриване на всички мнения, в които излиза БШ. Така 10 теми се минават за 10 минути - лесно е и не са необходими кой знае колко нерви. Simple Smile

Много Ви благодаря!

# 661
  • Мнения: 9 050
За математическата паралелка от 5 клас на БШ дават степендии. Мисля,  че са като тези в ПЧМГ.
100% -първо място
50% - второ място и
20% - трето място

# 662
  • София
  • Мнения: 375
Здравейте, може ли някой да се включи с мнение за Българско школо? Интересува ме нивото - под/над средното? Идеята да преместим детето е, че показва потенциал, а в ДУ, където учи, няма шанс за реализация. Нещата са спрели миналия век. Ще съм благодарна и на лични съобщения, да не спамим форума.
Детето ми учи в БШ. Училището не е сред топ училищата в София, според НВО класациите е след 10то място. По мои впечатления се записват деца, неприети в топ училищата или с близко местоживеене. След идването на новата директорка нещата се промениха - налага  се прогресивна форма на обучение и от 2022г. спира приема в стандартни паралелки, както в училището, така и в детската градина. Ние се шегуваме, че ще  се преименуваме на "Прогресивно Школо". Директорката налага странни подходи  които не отговарят на нашите очаквания и разбирания. След поредица от родителски срещи с нея мнението ни се затвърди. Последните родителски срещи показаха настроенията на родителите, по точно недоволството им, от ниските резултати на децата по основните предмети, както и по английски език. В нашия клас има вълна на напускащи деца, за останалите класове не мога да кажа. Зная че в някои класове търпят положението с ръководството,  защото са доволни от определен начален учител. Имаше и деца, които опитаха да се преместят, но не успяха да се справят с тестовете в СС, ЕСПА,  Иззи. Оказва се че децата изостават, както се видя от резултатите на тестовете в другите училища. Ние също подготвяме детето и при възможност  ще го преместим. Ако търсите по-голяма академичност и развитие на детето, моят съвет е да се насочите към друго училище.

# 663
  • в страната на чудесата
  • Мнения: 8 637
Забравих да кажа - половин клас напуска британика, недоволни от отношението. Учители също, тъй като е изтекъл срока, който са подписали, че няма да напускат.

Последна редакция: нд, 21 юни 2020, 14:10 от Leika_moja

# 664
  • Мнения: 6 393
Я разкажете повече за тази математическа паралелка в БШ.
Доста странни сигнали подават. Спират прием за стандартни класове, сдружаване с Прогресивните...и изведнъж математическа паралелка.

# 665
  • Мнения: 981
Напълно съм съгласна с мнението на bamboo за БШ.

# 666
  • Мнения: 9 050
Я разкажете повече за тази математическа паралелка в БШ.
Доста странни сигнали подават. Спират прием за стандартни класове, сдружаване с Прогресивните...и изведнъж математическа паралелка.
Математическата паралелка ще е с иновационен подход. Виж на страницата им. Нищо общо с познатите до тук методи. Според мен имат за цел IB за среден курс.

# 667
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 208
Да, точно това е обявената цел в презентацията за гимназиален курс. Профил математика с английски, с IB. Започват строеж на нова сграда през 2021 година, която ще е за гимназията и имат планове за поетапно увеличение на приема след 7 клас. Дали има връзка с математическата паралелка след 4 клас не знам.

# 668
  • Пловдив/София
  • Мнения: 2 844
Здравейте, може ли някой да се включи с мнение за Българско школо? Интересува ме нивото - под/над средното? Идеята да преместим детето е, че показва потенциал, а в ДУ, където учи, няма шанс за реализация. Нещата са спрели миналия век. Ще съм благодарна и на лични съобщения, да не спамим форума.
Детето ми учи в БШ. Училището не е сред топ училищата в София, според НВО класациите е след 10то място. По мои впечатления се записват деца, неприети в топ училищата или с близко местоживеене. След идването на новата директорка нещата се промениха - налага  се прогресивна форма на обучение и от 2022г. спира приема в стандартни паралелки, както в училището, така и в детската градина. Ние се шегуваме, че ще  се преименуваме на "Прогресивно Школо". Директорката налага странни подходи  които не отговарят на нашите очаквания и разбирания. След поредица от родителски срещи с нея мнението ни се затвърди. Последните родителски срещи показаха настроенията на родителите, по точно недоволството им, от ниските резултати на децата по основните предмети, както и по английски език. В нашия клас има вълна на напускащи деца, за останалите класове не мога да кажа. Зная че в някои класове търпят положението с ръководството,  защото са доволни от определен начален учител. Имаше и деца, които опитаха да се преместят, но не успяха да се справят с тестовете в СС, ЕСПА,  Иззи. Оказва се че децата изостават, както се видя от резултатите на тестовете в другите училища. Ние също подготвяме детето и при възможност  ще го преместим. Ако търсите по-голяма академичност и развитие на детето, моят съвет е да се насочите към друго училище.
По английски и български знам за доста добри учители, които са още там, или те са след 5ти клас? Надявам се нивото по основните предмети да е добро, като под добро аз разбирам обща култура, знания, интересно за децата, а не НВО резултати.
Иначе от години са между 10то и 15то място там, едва ли това е изненада и шок, че БШ не е “топ” училище (ама че израз).
Зависи Мак какво търсите и в кой клас сте, ако например целите НВО без уроци- не е вашето училище. Ако целите по-разчупени методи с цел привличане интерса на децата (може да прочетете за Прогресивни училища и IB)- подходящо е.
Силно се надявам да оправят администрацията и комуникацията си, всичко друго звучи идеално, но повече опит ще имам по-натам.
IB и математическа паралелка не се кара с Прогресивна методика, напротив.

# 669
  • Мнения: 6 393
Е, ама разбира се. Не се бъркат. Предполагам според презентацията на училището. Джъмп мат и прочие... Simple Smile
IB диплом имат и Увекинд. Че уж са и разчупени. Ми...не благодаря!  Във всяко отношение.
На който му трябва IB диплома за крайните цели на образованието - ок. Но само заради думичките - ц. На този етап приложимост в наши условия - нулева.

Последна редакция: пн, 22 юни 2020, 00:26 от Fancy

# 670
  • София
  • Мнения: 62 595
Любопитно ми е как ще направят математически паралелки с Джъмп. Може и аз да не съм разбрала, но нали имаха прогресивни, сега пък математичаски, а това с джъмп няма как да се случи. А за друга методика - методиките са си все едни и същи, когато става въпрос за засилено изучаване на математика - дете със заложби, разбиращ и обясняващ учител и много решаване на задачи. Каквито ще космически методики да опитат да направят по света, нещата винаги са едни и същи. Ще ми е интересно как ще стои училището сред родителите, дали ще се започне с делене на паралелките, кои ще са с по-висок статус, защото няма как да останат с един и същ негласен статус.

# 671
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 208
Това за Джъмп откъде дойде? Аз уж ги следя и бях на презентация, ама съм го изпуснала. Прогресивните паралелки са едно, гимназията си е друго, паралелката със засилено изучаване на математика от 5 клас, си е трето. IB в БШ е за прогимназиален и първи гимназиален етап - MYP, със СТЕМ обучение.

# 672
  • Мнения: 6 393
От поста на Пипи дойде. И по- конкретно, последното изречение.

А ако всички тези 3 съвсем различни неща - IB диплом, методите на Джонев в Прогресивното и математическа паралелка, наистина смятат да прилагат едновременно...то бозата в БШ наистина е голяма. Създава впечатление, че са взели всичко, което се котира на пазара и би привлякло клиенти, и са решили да запълват всички пазарни ниши.

# 673
  • София
  • Мнения: 62 595
Така, както го описвате, на мен това училище като стратегия започва да ми прилича на селски смесен магазин - всичко има там - от хляб до авточасти.
А прогресивните по какво учат, нали по джъмп трябва да учат, иначе какво им е прогресивното, Джонев е по джъмпа.

# 674
  • Отвъд алеята зад шкафа
  • Мнения: 8 208
За прогресивните казаха, че си учат стандартна математика, но с индивидуален за всяко дете темп, като минимумът е в края на 4 клас всички деца да са покрили заложеното от МОН, а част от тях да са го надскочили. Аз поне не чух нищо за Джъмп, но може аз да не съм слушала. Не виждам каква е драмата с тези паралелки - има търсене, не виждам защо да няма и предлагане. Никой никого не кара насила да си записва децата там.

Общи условия

Активация на акаунт