Отговори
# 180
  • София
  • Мнения: 7 378
Даваш за пример international school с IB - не е релевантно!

# 181
  • Мнения: 5 425
Даваш за пример international school с IB - не е релевантно!
Давам за пример класическа "южнонемска гимназия", която предлага и IB, но основно си работи с абитур. Чети внимателно.

# 182
  • софия
  • Мнения: 5 148
Моето мнение е, че тази реформа е абсурдна. Това, което Призма казва за НПМГ е добре за природонаучните профили, но те ще постарадат на тема хуманитарни - да речем, може и да не страдат, може да се справят чудесно, хипотетично говорая. Смг например, колкото и да е велико няма да е достатъчно силно пък за природонаучните, за езиковите да не говорим- тепърва да се вкарват богатство от профили, класическата какво ше прави?
Да, вариант е избора на Иван Апостолов. Достатъчно честна, псоред мен правилн, позиция.

Тази промяна за етапите трябваше да се случи на принципа на предлагани Х предмети за последните две години, като ти си длъжен да си избереш минимум 2 трети от тия Х за да получиш диплома. Пък после си бери сам грижите и обосновавай изборите, когато някой униврерситет те попита защо си избрал първото, второто и третото.
А не да си заключен между фиксиран избор за готови профили съдържащи определени предмети.
Може и аз неправилно да съм разбрала концепцията на тази промяна, но според мен е недомислена.

Моля да ме подсетите, когато сегашните 10-класници бяха 7 клас, беше ли ясно че така ще се случва разделянето на 1-ви и 2-ри етап?

Последна редакция: сб, 18 апр 2020, 21:44 от Амели

# 183
  • София
  • Мнения: 7 378
Даваш за пример international school с IB - не е релевантно!
Давам за пример класическа "южнонемска гимназия", която предлага и IB, но основно си работи с абитур. Чети внимателно.
Даваш за пример частно училище с IB. Не е релевантно към дискусията за доказване наличието на класически гимназии. Повече няма смисъл да го повтарям.

# 184
  • Мнения: 5 425
Даваш за пример international school с IB - не е релевантно!
Давам за пример класическа "южнонемска гимназия", която предлага и IB, но основно си работи с абитур. Чети внимателно.
Даваш за пример частно училище с IB. Не е релевантно към дискусията за доказване наличието на класически гимназии. Повече няма смисъл да го повтарям.

Повторението не е майка на истината.
"From Year 8 onward, Salem is fully bilingual and offers a dual curriculum. Students may either continue in the German system (Abitur) or enter the international classes & the IB Diploma Programme, "
линк:https://en.wikipedia.org/wiki/Schule_Schloss_Salem

# 185
  • София
  • Мнения: 7 378
Частно училище е, Ежко, не разбирам защо си/ни губиш времето. Говорим за наличието на класическа гимназия в масовата образователна система.

# 186
  • София
  • Мнения: 62 595
Ще се наложи да изчакаме и да видим какво ще се случи с първия випуск и как ще кандидатстват в чужбина. Малко каръшка работа ще е тяхната.

# 187
  • софия
  • Мнения: 5 148
Ще се наложи да изчакаме и да видим какво ще се случи с първия випуск и как ще кандидатстват в чужбина. Малко каръшка работа ще е тяхната.
Ама голяма част от нас точно това ни притеснява 🤪

# 188
  • София
  • Мнения: 62 595
Вие сега кой клас сте?

# 189
  • Мнения: 2 182
Моето мнение е, че тази реформа е абсурдна. Това, което Призма казва за НПМГ е добре за природонаучните профили, но те ще постарадат на тема хуманитарни - да речем, може и да не страдат, може да се справят чудесно, хипотетично говорая. Смг например, колкото и да е велико няма да е достатъчно силно пък за природонаучните, за езиковите да не говорим- тепърва да се вкарват богатство от профили, класическата какво ше прави?
Да, вариант е избора на Иван Апостолов. Достатъчно честна, псоред мен правилн, позиция.

Тази промяна за етапите трябваше да се случи на принципа на предлагани Х предмети за последните две години, като ти си длъжен да си избереш минимум 2 трети от тия Х за да получиш диплома. Пък после си бери сам грижите и обосновавай изборите, когато някой униврерситет те попита защо си избрал първото, второто и третото.
А не да си заключен между фиксиран избор за готови профили съдържащи определени предмети.
Може и аз неправилно да съм разбрала концепцията на тази промяна, но според мен е недомислена.

Моля да ме подсетите, когато сегашните 10-класници бяха 7 клас, беше ли ясно че така ще се случва разделянето на 1-ви и 2-ри етап?
Не разбрах много това, което се опитваш да разкажеш като идея за 11 и 12 клас. Фиксирани са само профилиращите 2 предмета, които се избират в 7 клас. Допълнителните 1 или 2 профилиращи за 2-я етап са по избор на всяко дете. В нашето училище този избор се случва в 10 клас, за другите училища не съм се интересувала. И да, още от 8 клас сме наясно с този план.

# 190
  • софия
  • Мнения: 5 148
Warwick, тоест при вас ще се учат 4 предмета ли само в 11 и 12 клас?
(извинявам се на останалите, че малко размътвам темата)

# 191
  • Мнения: 6 395
Да ви помоля да си преместите обсъждането тук: https://www.bg-mamma.com/?topic=988742.1515

А притисненията на Уоруик за АК в темата за АК.

# 192
  • софия
  • Мнения: 5 148
Приемам забележката. Извинявам се.

# 193
  • Мнения: 2 182
Warwick, тоест при вас ще се учат 4 предмета ли само в 11 и 12 клас?
(извинявам се на останалите, че малко размътвам темата)
+ задължителните за всички предмети от група А. Ама това не е само за нашето училище. Общовалидно е.

# 194
  • Мнения: 5 425
Частно училище е, Ежко, не разбирам защо си/ни губиш времето. Говорим за наличието на класическа гимназия в масовата образователна система.
По възможност и в по-беден регион, нали?  Joy

PS Частните училища също могат да бъдат гимназии (както в случая). Те повечето "класически" гимназии са си и частни, освен ако не са такива само по име...

Общи условия

Активация на акаунт